Skocz do zawartości
Neos97

Passat 2.0tdi dymienie

Rekomendowane odpowiedzi

Na wlaczonym ale zimnym. Na cieplym na postoju na biegu jalowym tam jest 12.5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi bo ja sie na tym za bardzo nie znam. Jakie wy macie cisnienie jakie powinno byc na postoju i w czasie jazdy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem zdjęcie w czasie jazdy z stala prędkością 110km/h mam takie ciesnienie roznicowe na dpf a w czasie wyprzedzania dochodzi ta wartosc nawet do 280. Co o tym sądzicie? Wydaje mnie sie ze dpf przez te uszkodzone wtryski co byly po prostu sie zapchal.

20181007_134112.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CIŚNIENIE różnicowe się zbiera kumuluje rosnie gdy filtr się zapełnia sadzami no i popiołem jest coraz wyższe po wypaleniu dpf spadnie .  na podstawie tego cisnienia komputer oblicza jego zapełnienie. są dwa rodzaje zapełnienia wyliczone i rzeczywiste.  189ml. ten popiół , potem 2,7 wyliczone , 0,6 rzeczywiste  takie zdjęcie przedstawiłeś.

też mam na zimnym 5milbar, potem coś 8-10milbar na ciepłym . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak sie nie obejdzie bez regeneracji filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jeszcze jedno. Zauwazylem ze na postoju mam bardzo ladne korekty wtryskiwaczy. Lecz podczas jazdy np z stala prędkością te wtryskiwacze 2 co były regenerowane maja strasznie duże korekty 1.7 a drugi dochodzi do 2.9. Na biegu jalowym jest -0.1 i -0.2 . nie pokoja mnie te korekty w czasie jazdy kazdy poniewaz zauwazylem ze auto po wymianie wtryskow wiecej pali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak oni te wtryski regenerowali 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem. Na stronie maja opisane ze wszystko rozkrecaja czyszcza wymieniaja potem kalibruja itp. Dla tego sie pytam czy tam ma byc z tymi korektami bo jak nie to wytryski wyciagam i ida na reklamacje bo jest 12 miesiecy gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to tych wtrysków się nie da zregenerować ale niech się wypowiedzią mądrzejsi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Wtryski poszly na ponowne sprawdzenie. I jeden z nich nie przeszedl testu więc dali nowego. Teraz spokój autko ladnie odpala nie kopci nie klepie i korekty sa bardzo ladne. Teraz musze sie zająć termostatem poniewaz zauważyłem ze zadana temperatura jest 93 stopnie a auto po 25km miala maxymalnie 84stopnie wiadomo wskazowka na liczniku pokazuje 90stopni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te wtryski są regenerowalne. Simensa nie są. Co do temp zobacz co pokazuje Ci w komputerze jaką temperature.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to właśnie mówię post wyżej o temp odczytanej z programem delphi ds150e. Ogólnie uważam temat za zamknięty. Auto po wymianie wtryskow nie kopci mniej pali paliwa zadziej sie wypala dpf i ciszej pracuje. Dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego a ile dawałeś za regenerację jednego wtrysku, jeśli nie tajemnica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainspirowany twoimi przygodami z wtryskarki zrobiłem test przelewów 

DSC_1019.thumb.JPG.c7fb168f7f901b77fae6c72557a5944e.JPG

2minuty pracy silnika bo po jednej nic nie było w pojemnikach i na obrotach go trzymałem. Wychodzi ze jest dobrze.  Ale jest jedno ale jak wypala filtr dpf to są duże korekty wtryskowe i lekko poszarpuje silnikiem. DSC_1015.thumb.JPG.c2f2cd729e181edd3df80be29a1fd3c5.JPG

Wtryski miałem kiedyś czyszczenie ultradźwiękami końcówki wtrysku. I co 10tys km liqny moli do zbiornika.  Myślę że o wtryski dbam ?.  przebieg 317tys.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wyciagnac wtryski i na stół. Ale jezeli przelewy sa ok auto nie kopci nie pali wiecej odpala normalnie itp to według mnie nie ma co dlubac przy wtryskach skoro wszystko jest ok.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam, pare dni temu kupiłem pasata 2.0tdi BMP, bylo w nim troche do zrobienia w tym swiecąca się kontrolka od dpf, została wykonana serwisowa procedura wypalnia filtra, po tym kontrolka juz nie swieci ale zauwazylem ze auto pusci czasem dymka nie czarnego tylko taki siwy bardziej dość rzadki , nie zaleznie od obciazenia, czasem nawet jak stoje na swiatłach i rusze to widze dym. Po czasie juz nie dymi. Dodam że gdy jak stane przy aucie czuc po nogach wysoką temperature z pod auta. Czy to przez dpf czy coś innego? dodam ze poprzednio miałem a4b6 1.9tdi i takiego gorąca nie czułem z pod auta. 

Edytowane przez hejszogunie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,
Mam problem z VW Passatem B6 2007, skrzynia automatyczna. Auto przyjechało z usterką-nadmierne kopcenie na niebiesko, z auta jest usunięty DPF. Po zmierzeniu kompresji i diagnostyce zostały wymienione pierścienie tłokowe, końcówki wtryskiwaczy, zregenerowana turbosprężarka, regenerowana głowica, nowe popychacze zaworowe, filtr paliwa. Została uszczelniona pompa vacum, były zmierzone tłoki w GMP. Auto nadal kopci, na zimnym po odpaleniu po minucie pracy zaczyna się problem i tak jest dopóki auto nie złapie temperatury roboczej 90 stopni. Ostatnio zdarzyła się sytuacja, że po odpaleniu wielka chmura dymu.
Co może być tego powodem? Gdzie szukać przyczyny?

Parametry PD w normie, parametry EGR również.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niebieska chmura to olej czyli trzy możliwości:
1 - olej przepuszcza na uszczelniaczach zaworowych (w tym zużyte prowadnice zaworowe)
2 - olej przepuszcza na pierścieniach (wytarte tłoki, pierścienie i gładzie cylindrów)
3 - turbo puszcza olej na uszczelnieniach

No i odma .Jak jeszcze olej może przedostawać się do komory spalania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności