Skocz do zawartości
raju87

Prośba o analizę logów - VW Passat B5 1.9 TDI 130KM PD AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Jak w temacie - znajomy ma problem z Passatem B5 FL - załączam logi dynamiczne grupy 003 i 011. 

Na osi poziomej obroty silnika.

Jak widać na logu grupy 011, turbo załącza się zbyt późno.

Log grupy 003 zupełnie odstaje od wartości zadanej (BTW, ustawionej nietypowo na 850 mg/str).

 

Dodatkowo w sterowniku silnika zapisuje się błąd: 

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Podejrzewam, że jest on bezpośrednio powiązany z odchyleniami charakterystyk dynamicznych.

Pojawia się też kontrolka check engine, auto prawdopodobnie wchodzi od czasu do czasu w tryb awaryjny.

 

Proszę o analizę danych i sugestię w którym kierunku szukać rozwiązania.

Nieszczelny dolot? Zapchany katalizator? Coś innego?

Pozdrawiam.

003_dyn.jpg

011_dyn.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj nieszczelności w przewodach podcisnienia, zepsutego n75 lub luznego krućca pompy podcisnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności