poul81 Zgłoś #1 Napisano 5 Czerwca 2019 Witam od jakiegoś czadu borykam się z problemem wyrzucania płynu chłodniczego przez zbiorniczek wyrównawczy najdziwniejsze jest to ze temperatura nigdy nie skoczyła powyżej 90 stopni. Brał jest spalin w układzie sprawdzane testerem co2 oraz specjalna maszyną która wykrywa Spaliny w układzie auto ma teraz 195 tys przebiegu wymienilem cały rozrząd razem z pompa wody i odpwietrzylem w salonie problem pozostał powyżej 140 km zaczyna wyrzucać płyn, dziwi mnie fakt ze brak jest masła na korku czy bagnecie oleju nie przybywa w serwisie vw stwierdzili ze to może być chłodnica spalin ale zaraz się wycofali później ze to może być pompa bo u nich nie była montowana a teraz ze jak wymienia pompę i problem pozostanie to uszczelka pod głowicza ręce już mi opadają panowie proszę o pomoc albo jakaś radę co dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papalski Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2019 Witam, Podobny problem. Obecny przebieg 140k km. Rozrzad wymieniony przy 120k wraz z pompa wody. 2 tygodnie temu zrobilem trase Anglia Polska. Nastepnego dnia czerwony wykrzyknik i niski poziom plynu. Po odkreceniu korka plyn cofnal sie praktycznie do poziomu minimum. Dolalem myslac ze moze po 4 latach maly ubytek to nic powaznego biorac pod uwage ze jechalem praktycznie 1500 km z Vmax. Kilka dniu pozniej trasa powrotna i nastepnego dnia znowu bardzo niski poziom plynu i czerwony wykrzyknik. Uklad jest szczelny, sprawdzony cisnieniowo, natomiast na sciankach zbiorniczka plynu chlodzacego mala ilosc oleju. Dzisiaj wymienilem chlodniczke oleju. Za chwile zmieniam olej. Mam nadzieje ze to rozwiaze problem. Przerabial ktos podobny temat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek2402 Zgłoś #3 Napisano 1 Lipca 2019 Dnia 6.06.2019 o 15:05, papalski napisał: Witam, Podobny problem. Obecny przebieg 140k km. Rozrzad wymieniony przy 120k wraz z pompa wody. 2 tygodnie temu zrobilem trase Anglia Polska. Nastepnego dnia czerwony wykrzyknik i niski poziom plynu. Po odkreceniu korka plyn cofnal sie praktycznie do poziomu minimum. Dolalem myslac ze moze po 4 latach maly ubytek to nic powaznego biorac pod uwage ze jechalem praktycznie 1500 km z Vmax. Kilka dniu pozniej trasa powrotna i nastepnego dnia znowu bardzo niski poziom plynu i czerwony wykrzyknik. Uklad jest szczelny, sprawdzony cisnieniowo, natomiast na sciankach zbiorniczka plynu chlodzacego mala ilosc oleju. Dzisiaj wymienilem chlodniczke oleju. Za chwile zmieniam olej. Mam nadzieje ze to rozwiaze problem. Przerabial ktos podobny temat ? Mam identyczny problem z Moim CC, powiedz czy wymiana chlodniczki oleju pomogla? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poul81 Zgłoś #4 Napisano 2 Lipca 2019 nie do dzisiaj diagnozuja i najgorsze jest to ze to chyba uszczelka pod głowica lub sama głowica !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrabit Zgłoś #5 Napisano 4 Lipca 2019 Kolego sprawdź stan węży obiegu wody w momencie gdy zapala Ci się kontrolka, czy nie są spuchnięte. Tester nie zawsze pokaże obecność CO2, mam podobny przypadek w Ibizie 2 FL 1.9 tdi asv,. Tester pokazał obecność CO2 dopiero gdy auto zostało porządnie przegonione i zagrzało się porządnie, węże spuchły i wtedy test wykazał CO2 w obiegu wody, nie było masła pod korkiem oleju ani śladów oleju w samym zbiorniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #6 Napisano 4 Lipca 2019 A moze problem z korkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agent_szogun Zgłoś #7 Napisano 19 Lipca 2019 Chętnie podepnę się pod temat.. Mam problem ze swoim paskiem. Ostatnio zauważyłem, że najpierw miał trochę za mało płynu .. dolałem na zimnym do max. Następnie po kilku tysiącach po jeździe było dużo więcej od maxa. Ująłem płynu. Teraz trochę pojeździłem.. ok 200 km i na razie spokój.. Już sam nie wiem co to może być.. Nawet zamówiłem test na obecność co2 w układzie. Zdziwiłbym się, gdyby przy przebiegu (oryginalnym) 215 tys km była wypalona uszczelka pod głowicą w tych CR podobno takie rzeczy się nie dzieją już.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poul81 Zgłoś #8 Napisano 19 Lipca 2019 Witam no u mnie przy przebiegu 190tys i aucie serwisowany padła uszczelka przepalony kanał wodny jak dali do sprawdzenia głowice to okazało się ze głowica do wymiany bo wygięta w banan dodam ze auto z marca 2016 przyczyna elektryczna pompa wody mało tego pani w serwisie Twierdzi ze głowice są wadliwe i czeka na 5 już generacje bo co chwile ja usprawniają bo ma wady konstrukcyjne śmiech na sali koszt naprawy nie pytajcie ?? gdy się tak zaczyna dziać tzn ze wyrzuca płyn przez korek a test na obecność c.o2 nic nie pokazuje to siedzi albo egr i chłodnicasoalin koszy w serwisie z wymiana 4500pln albo uszczelka pod głowica tak jak u mnie i koszt ? Także przyjacielu nie wiem czy pocieszałem czy zasmuciłem ale niestety tak jest Panowie przestroga na przyszłość kontrola pompy wody imię czekajcie z wymiana do tych 210 tys jak mówi producent bo się okaże ze to co u mnie!!!!! Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #9 Napisano 19 Lipca 2019 Pompa wody z rozrzadem co 150 tyś km ? Koszt głowicy wielki? Podpytuje się bo od tygodnia jeżdżę bitd 180 ps w craftcrafterze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poul81 Zgłoś #10 Napisano 19 Lipca 2019 (edytowane) Rozrząd wymienia sie co 210 tys tak przewiduje producent ale sama pompa wody może się skończyć nawet po 40 tys przebiegu tak mówi servis i niemieckie fora vw passata ci do kosztów to u mnie wszystko zamklo się w 13 tys zł ale ze auto miało regularne przeglądy wiec zapłacę tylko albo aż 6500 pln zakup samej głowicy to koszt ok 6000tys i pani mi dzisiaj powiedziała ze należy doliczyć 40 roboczo godzin razy 315zl roboczo godzina wiec policz sobie sam a do tego uszczelki śruby i sam nie wiem co jeszcze!!!! Dzisiaj jak odbierałem to przyjechał właśnie crafter z urwanym paskiem rozrządu ( mina właściciela jak usłyszał co się stało bez cenna ) !!!! Wiec panowie jak wyrzuca wodę przez korek to szykujcie się na koszty ja dzisiaj to odczułem ( a też się łudziłem ze może nie a jednak) . Pozdro Edytowane 20 Lipca 2019 przez poul81 błedy w pisowni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #11 Napisano 28 Lipca 2019 Jednym słowem mina ten TDI ??? , u mnie też od początku ubywa płynu, nigdy się z takim czymś nie spotkałem bo w największych strupach zawsze trzymało na jednym poziomie przez wiele lat no chyba że był ewidentny gdzieś wyciek czy opaska niedociągnięta. Teraz nowe auto a płyn znika i nie wiadomo skąd. Co prawda na 60 tyś dolałem łącznie tylko 1l ale niesmak pozostaje i cały czas trzeba myśleć czy coś jest nie tak. Tak na marginesie w moim drugi Tiguanie 2.0 TSI też ubyło płynu i jest poniżej minimum. Temperatura jednak zawsze w normie nawet w upały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #12 Napisano 29 Lipca 2019 Czyli jezeli dobrze rozumiem problem pojawia sie po awarii pompy wody. Przestaje dzialac? Czy tez po prostu sa wadliwe glowice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #13 Napisano 29 Lipca 2019 Pewnie pompy, bo jak oryginal sie zablokuje to w pozycji zamknietej(zawsze) - teraz juz jest poprawiony model, no ale nie beda wymieniac milionow pomp tylko dlatego ze komus padla i uszkodzila silnik, no bo po co sobie koszta robic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #14 Napisano 29 Lipca 2019 Ok rozumiem. Tylko wtedy jak blokuje sie pompa w pozycji zakmnietej i nie ma obiegu wody to rosnie temperatura wody. Nie idzie tego nie zauwazyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #15 Napisano 29 Lipca 2019 Jak widac paru osobom to sie udalo - to nie musi byc czerwone pole moze byc grubo powyzej 100 ale nie dojsc chyba do 130 to nie bedziesz mial zadnego ostrzezenia tylko wskazowka sie wysunie w prawo. I wten sposob silnik sie przegrzewa. Chyba, ale podkreslam chyba(bo nigdy nie wiadomo jak to w nowych autach jest), ze jak raz dojdzie na czerwone pole to juz po ptakach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #16 Napisano 29 Lipca 2019 Dnia Friday, July 19, 2019 o 21:25, poul81 napisał: Rozrząd wymienia sie co 210 tys tak przewiduje producent ale sama pompa wody może się skończyć nawet po 40 tys przebiegu tak mówi servis i niemieckie fora vw passata ci do kosztów to u mnie wszystko zamklo się w 13 tys zł ale ze auto miało regularne przeglądy wiec zapłacę tylko albo aż 6500 pln zakup samej głowicy to koszt ok 6000tys i pani mi dzisiaj powiedziała ze należy doliczyć 40 roboczo godzin razy 315zl roboczo godzina wiec policz sobie sam a do tego uszczelki śruby i sam nie wiem co jeszcze!!!! Dzisiaj jak odbierałem to przyjechał właśnie crafter z urwanym paskiem rozrządu ( mina właściciela jak usłyszał co się stało bez cenna ) !!!! Wiec panowie jak wyrzuca wodę przez korek to szykujcie się na koszty ja dzisiaj to odczułem ( a też się łudziłem ze może nie a jednak) . Pozdro U mnie na serwisie Przyjeżdżają CrafteryCraftery te nowe z przebiegiem 400tys km Wiadomo jazda autostradowe koszt 6500 Przy cenie 160 tyś za craftera to nie problem. To są koszty . Przecież te auta mają zarabiav Rozumiem że to wydatek I trochę boli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach