Skocz do zawartości
Michal_90

Prośba o analizę logów: 1.8 T AWT ( bez LPG )

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W dziale "Silnik i skrzynia biegów biegów" opisałem w miarę szeroko problem z jakim się borykam z moim autem ale nie zrobiłem logów teraz już mam porobione statyczne oraz dynamiczne i chciałbym poprosić kogoś o przeanalizowanie ich. Z góry wielkie dzięki. 

Statyczny:
Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_86k6u1e.html
Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_LYcTH8U.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_m2f0859.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_5jIWcb6.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_56o77aL.html
Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_s12UH.html
Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_SKN2d1.html
Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_wN54El4.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_72I3sG2.html
Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_2I3740.html
Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_AlAu7j.html
Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_bUP89e2.html
Dynamiczny:
Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_86k6u1e.html
Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_LYcTH8U.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_m2f0859.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_5jIWcb6.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_56o77aL.html
Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_s12UH.html
Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_SKN2d1.html
Grupy 099, 100: http://vaglogi.pl/log-099_100_wN54El4.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_72I3sG2.html
Grupy 005, 006: http://vaglogi.pl/log-005_006_2I3740.html
Grupy 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_004_AlAu7j.html
Grupy 022, 023: http://vaglogi.pl/log-022_023_bUP89e2.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orobiłeś się nie potrzebnie. No i pomieszałeś logi, niektóre są dwa razy statyczne itp

Dynamiczne: 002+033 (PB i LPG), 003+020 (Pb), 115+118 (Pb), ewentualnie 091+093 (Pb) (tu powinny być fazy)

Statyczne 033 z przełączaniem paliw. 4minuty ciągłego logu, po minucie zmiana, LPG,Pb,LPG,Pb, zmianę znaczyć przyciskiem MARK.

przeglądając logi to tak:

-coś tam ubogo na wolnych widać.

-turbo bije ładnie

-przepływ wydaje mi się troche za duży - przy czym logi robi się do ponad 6000RPM (6200 styknie), zwłaszcza grupy 002 gdzie jest przepływ.

Na koniec prawdopodbna przyczyna Twojego problemu to coś z zapłonem. Zwłaszcza drugi cylinder kuleje. Proponuje zamieć cewkę 1 z 2, i zrobić log 003+020. jak nei pomoże to świece i znowu log. Jak nie pomoże to kompresja do sprawdzenia. Profilaktycznie warto by sprawdzić szczelność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, zwonko napisał:

Orobiłeś się nie potrzebnie. No i pomieszałeś logi, niektóre są dwa razy statyczne itp

Dynamiczne: 002+033 (PB i LPG), 003+020 (Pb), 115+118 (Pb), ewentualnie 091+093 (Pb) (tu powinny być fazy)

Statyczne 033 z przełączaniem paliw. 4minuty ciągłego logu, po minucie zmiana, LPG,Pb,LPG,Pb, zmianę znaczyć przyciskiem MARK.

przeglądając logi to tak:

-coś tam ubogo na wolnych widać.

-turbo bije ładnie

-przepływ wydaje mi się troche za duży - przy czym logi robi się do ponad 6000RPM (6200 styknie), zwłaszcza grupy 002 gdzie jest przepływ.

Na koniec prawdopodbna przyczyna Twojego problemu to coś z zapłonem. Zwłaszcza drugi cylinder kuleje. Proponuje zamieć cewkę 1 z 2, i zrobić log 003+020. jak nei pomoże to świece i znowu log. Jak nie pomoże to kompresja do sprawdzenia. Profilaktycznie warto by sprawdzić szczelność.

Samochód nigdy nie widział gazu i nie będzie widział takie mam podejście i mam prośbę zerknął byś na mój temat dziale "Silnik i skrzynia", bo chyba napinacz łańcucha siedzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem temat. Co mi z niego. Ja napisałem co wg mnie moze być. MOze jakby logi były to moze coś jeszcze by wyszło. Wg mnie to nie zmienne fazy ale moge sie mylić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, zwonko napisał:

Widziałem temat. Co mi z niego. Ja napisałem co wg mnie moze być. MOze jakby logi były to moze coś jeszcze by wyszło. Wg mnie to nie zmienne fazy ale moge sie mylić.

Okej jasne przyjąłem tylko głupi Michał nie dopisałem błędów jakie wyskakują.... Ehhh głupota i pośpiech sorry. 

1. 16705 Engine Speed sensor ( G28 )

     P0321

2. 16395 Bank 1 Camshaft A ( Intake) 

     P0011

Ale dziękuję za zainteresowanie i sugestie co sprawdzić wrócę do domu to zrobię to co pisałeś na początku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy stałe? Sporadyczne? 
Przecież zmieniałeś czujnik położenia wału to skąd jego błąd? Może wadliwy. 

W 091+093 może coś wyjść.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, zwonko napisał:

Błędy stałe? Sporadyczne? 
Przecież zmieniałeś czujnik położenia wału to skąd jego błąd? Może wadliwy. 

W 091+093 może coś wyjść.

Za każdym razem kiedy nowe logi robiłem kasowaliśmy błędy, a one powracały. A apro po zmiany czujnika to właśnie po jego wymianie od 4200 obrotów zaczyna szarpać i przerywać.. Nie mam pojęcia. Zamówiłem jedną cewkę żeby była 100 % sprawna spróbuję najpierw pozamieniać jak pisałeś cewki, a potem ten G28 wymienię i na końcu chyba wezmę się za ten łańcuszek + napinacz. Masakra..

I no właśnie wymienili mi czujnik położenia wału, a ten G28 to nie jest inny znaczy się drugi ten tak zwany "halla" ? 

Edytowane przez Michal_90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności