Skocz do zawartości
wojtusp

[B5] Schemat wężyków podciśnienia TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.

Ja też mam problem z podciśnieniem, a dokładniej jest ono popodpinane na pewno źle.

Problem w tym że właśnie z ETKI nie da się wyczytać jak to należy popodpinać.

Już w tej sprawie pisałem w innym wątku: http://forum.vw-passat.pl/threads/31509-Poszukuje-schematu-podcisnien-pilnie!!!?p=1537249&viewfull=1#post1537249

Czy znajdzie się ktoś co by mi pomógł w tej sprawie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podpowie ktoś , jakiej długości i średnicy są wężyki podciśnienia potrzebne- AVF ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dobrze pamietam, wezyki 3,5mm oraz plastikowe rurki 5 i 6mm choć pewnie mozna je spokojnie zastapic silikonem,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podcisnienia AVF, AWX.pdf Prosze PDF

Kolego jakbyś wrzucił taki schemacik do ATJ to byłbym wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wirusvw

Witam kolega mam taki silnik ja ty tzn BMP i mam problem z podciśnieniem dałem go kumplowi do wymiany wszystkich przewodów podciśnienia i teraz mam jeden wielki bajzel wszystko wisi i nie wiadomo który gdzie ma być i potrzebuję pomocy nie ma kto schematu bardzo bym był wdzięczny pozdrawiam

 

---------- Dodano o 19:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:53 ----------

 

2,0 tdi BMP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko. gdzie idzie wężyk od podcisnienia zaznaczony na żółto ?

 

---------- Dodano o 14:57 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:55 ----------

 

[ATTACH=CONFIG]100518[/ATTACH]

 

mam pytanko, gdzie idzie weżyk od podcisnienia zaznaczony na żółto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
możesz dostać na metry w motoryzacyjnym, bierz zbrojone (1 metr około 18 pln)

 

witam

tak jak kolega Jacek pisał faktycznie można dostać wężyki na "metry" np GATES w oplocie ale będąc w sklepie (dość znany i polecany przez mechaników) padło pytanie do "czego potrzebne"

wiec powiedziałem ze do podciśnienia a sprzedawca na to " to są węże paliwowe i na podciśnieniu będzie je zasysało.

 

może wypowie się któryś z forumowiczów czy stosował już takie właśnie węże i czy nic się nie działo?

 

w ASO za 1 mb wężyka podciśnienia śpiewają 78 zł. :( i to jeszcze na zamówienie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

tak jak kolega Jacek pisał faktycznie można dostać wężyki na "metry" np GATES w oplocie ale będąc w sklepie (dość znany i polecany przez mechaników) padło pytanie do "czego potrzebne"

wiec powiedziałem ze do podciśnienia a sprzedawca na to " to są węże paliwowe i na podciśnieniu będzie je zasysało.

 

może wypowie się któryś z forumowiczów czy stosował już takie właśnie węże i czy nic się nie działo?

 

w ASO za 1 mb wężyka podciśnienia śpiewają 78 zł. :( i to jeszcze na zamówienie...

 

Stosuję takie wężyki od lat i nic się nie dzieje, spokojnie kupuj.

Edytowane przez przemekgo_vw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stosuję takie wężyki od lat i nic się nie dzieje, spokojnie kupuj.

 

dzięki za odpowiedz a więc takie kupię.

Choć według wcześniejszego zamieszczonego PDF- a (kilka postów wcześniej) silnik AVF ma średnice 3,5 a w sklepie mają tylko 3,2 ale chyba bez problemów nałożę nowe wężyki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Średnica wewnętrzna wężyków czyli 3,2 mm jest właśnie oryginalną średnicą wężyków podciśnienia dla silników TDI (tylko o takiej średnicy wewnęrznej kupisz gdybyś chciał je dostać w ASO) - pomijając wężyki idące do zaworu EGR i obudowy filtra powietrza - te mają większą średnicę bo aż 4,5 mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20130619.jpg

 

1.9tdi avf, zmieniłem wężyki podciśnienia,lecz coś źle podłączyłem, czy może ktoś mnie poinstruować jak je prawidłowo podłączyć?

 

i jeszcze jedno: wtyczka od przepływomierza w w gnieździe o jeden więcej z pinów, we wtyczce jest mniej, czy tak ma być? Do tego słychać buczenie z filtra powietrza, takie powtarzające się.

 

20130002.jpg

20130001.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie posiada ktoś schemat podciśnień do passerati B5fl 1.9tdi 130km avf?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich,

czy ktos moze mi napisac lub zrobić fotke jak podłaczyc rurkami zawór turbiny silnika o oznaczeniu 1J0 906 283A

Bardzo prosze o pomoc

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest zaworek sterujący klapą gaszącą.  Do jego dolnego wejścia podłączasz podciśnienie, które powinno wychodzić z trójnika przy N75 ( zaworek przy wentylatorze klimatyzacji)

Z jego górnego wyjścia wychodzi wężyk, który podłączysz do klapy gaszącej.

 

Twór zaworek nazywa się N239. 

Zobacz sobie schemat podciśnienia 1.9 TDI PD.

 

2104833900_1377427833.jpg

Coś w stylu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności