Jedenastka Zgłoś #181 Napisano 22 Sierpnia 2021 W dniu 15.08.2021 o 11:59, pawelbad napisał: na 16 passat b8 wygląda trochę śmiesznie, Jakie śmiesznie ? jest na pewno komfort lepszy po mieście na 16, spalanie też mniejsze, no i koszta mniejsze (zamiana na zimówki, zakup) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #182 Napisano 23 Sierpnia 2021 Czemu nie ma mojego posta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #183 Napisano 23 Sierpnia 2021 bo był nie na temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MST 2019 Zgłoś #184 Napisano 25 Sierpnia 2021 W dniu 12.08.2021 o 17:46, KrzysztofJ napisał: Czy ktoś z forumowiczów miał może okazję porównać jazdę na felgach 17" do felg 16" bez DCC i może podzielić się wrażeniami a przez to podpowiedzieć czy jest sens robić taką zamianę? Ostatnio miałem okazję polatać trochę comfortem w 2.0 TDI na 16" i oprócz spalania w w trasie na poziomie faktycznych 5.75l/100km, różnica na 16"cali jest faktyczna na korzyść komfortu w kabinie w kwestii estetyki, to już zupełnie inna sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybaka669 Zgłoś #185 Napisano 13 Października 2021 witajcie, mam problem z szarpaniem na 1 i 2 biegu w przedziale 1 do 2 tys. obrotów. Problem podobno dość powszechny natomiast odpowiedzi brak. 1.8 tsi skrzynia manual. ktoś coś wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenhor Zgłoś #186 Napisano 15 Października 2021 Jedno pytanie do kolegów, użytkowników 1.8 TSI. Nim jednak opiszę problem, to podzielę się swoim odczuciem tego silnika. Nie bierze oleju, ostatnio trochę płynu dolałem, ale to pierwszy raz, bardzo dobrze mi się jeździ, auto jest dynamiczne i jak dla mnie moc wystarczająca, spalanie nie jest najmniejsze, ale nie spodziewałem się mniejszego, bo wszystkie TSI trochę biorą. W sumie jestem bardzo zadowolony. Odnośnie problemu. Obecnie mam przejechane ok. 66k i jest jedna rzecz, którą zaobserwowałem pierwszy raz już jakiś czas temu (i pewnie z 10k km lub więcej temu) stojąc w korku na autostradzie. Głośniejsza praca na biegu jałowym. Przy wciśniętym sprzęgle jest cichutko. Problem się objawia po dobrym rozgrzaniu auta, zaczyna terkotać trochę jak diesel. Nie sądzę, żeby to była skrzynia, a bardziej sprzęgło, ale czemu na zimnym jest ok, a tylko na ciepłym chodzi głośno i przy wciśnietym sprzęgle problem ustaje? Swoją drogą przy takim przebiegu problemy ze sprzęgłem, trochę słabo. Kiedyś szukając podobnego problemu na forach dla tego silnika, natrafiłem na skodzie na temat podobnych problemów w Octavii i co ciekawe, nawet bardzo nowe auta, po przejechaniu kilku tysięcy miały taki problem. Ludzie opisywali, że ASO jak zwykle starało się ignorować problem, że coś sie komuś wydaje, ale też jednak w kilku przypadkach wymieniali komplet sprzęgła, jeśli dobrze pamiętam też dwumasy, co czasem pomogło, ale nie zawsze na długo. Wyszło, że chyba spasowanie tarczy na wałku niestety nie było idealne, miała tam luzy i po prostu tarcza zaczynała hałasować. Nie wiem, czy to faktycznie przyczyna, tym niemniej problem się objawiał i ludzie byli mocno wkurzeni, bo benzyna a terkotała na luzie jak diesel i to jak wspomniałem nówki auta. Czy ktoś ma/miał podobne problemy? I może się podzielić, czy robił coś z tym i co wyszło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach