Ł3. Report post #61 Posted January 9, 2020 co prawda DFCA190 KM, ale że nie ma takiego wątku pozwolę sobie wrzucić tutaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dreyfus Report post #62 Posted January 9, 2020 26 km to chyba słabo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mkpol Report post #63 Posted January 9, 2020 Jeśli zapłaciłeś za tego gotowca więcej niż 300 złotych to przepłaciłeś. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rosol Report post #64 Posted January 9, 2020 Stage1 to zawsze jest gotowiec... lekko modyfikowany po pierwszym hamowaniu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ł3. Report post #65 Posted January 9, 2020 3 godziny temu, Dreyfus napisał: 26 km to chyba słabo? miało być lajtowo ze względu na DSG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dreyfus Report post #66 Posted January 9, 2020 18 minut temu, Ł3. napisał: miało być lajtowo ze względu na DSG Jakie masz tam DSG? U mnie +40 km +90nm i daje bez problemu radę... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rosol Report post #67 Posted January 9, 2020 (edited) tylko to jest Diesel a nie turbobenzyna..... akurat w CCZA i CCZB idzie lepiej podbić.... ten już ma w serii 190KM i 400Nm... Edited January 9, 2020 by rosol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ł3. Report post #68 Posted January 9, 2020 7 godzin temu, mkpol napisał: Jeśli zapłaciłeś za tego gotowca więcej niż 300 złotych to przepłaciłeś. 300,99 PLN. Jutro jadę do gościa powołam się na Twój post i zarządzam zwrotu nadpłaty😁 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadam1988 Report post #69 Posted January 10, 2020 W dniu 9.01.2020 o 13:57, Ł3. napisał: co prawda DFCA190 KM, ale że nie ma takiego wątku pozwolę sobie wrzucić tutaj Hej, też mam 190KM w serii tylko z manualnem. Generalnie jestem zadowolony z dynamiki i spalania, ale chce zapytac czy przyrost mocy i momentu jest odczuwalny? Jakie są wrażenia z jazdy po zmianie softu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ł3. Report post #70 Posted January 10, 2020 Dynamika jest oczywiście lepsza. Nie jest to jakieś wooow ale zdecydowanie lepiej niż było. Co do spalania to narazie więcej bo noga cięższa się zrobiła😁😁😁 Pojeżdżę trochę do pracy to będę miał porównanie Quote Share this post Link to post Share on other sites
ktry Report post #71 Posted January 12, 2020 Jeśli chodzi o spalanie to po zrobieniu programu zawsze rośnie, ale tylko w pierwszych dniach, lub miesiącach jazdy. Człowiek po zwiększeniu mocy silnika cieszy się tą mocą i nie sposób aby korzystając z tej mocy ,nie zawsze potrzebnie spalanie spadło wręcz przeciwnie rośnie. Ale z czasem jak zaczynamy jeździć normalnie tak jak przed czipem , bez piskaczy ,bez ruszania na światłach zostawiając wszystkich z tyłu i czekając na kolejnych ,bo za szybko przyjechaliśmy. Spalanie wraca do poziomu z przed zwiększenia mocy ,lub delikatnie spada nawet do 0,5 l na 100 km. mniej. Wszystko zależy od nogi a nie od czipa , czy silnika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Antasso Report post #72 Posted January 14, 2020 Witam, to i ja się pochwalę wynikami, seria była jak z katalogu, ale teraz jest mega przyjemnie licznik zamyka :), zero problemów....żałuję że tak późno zbliżam się do 200tys w kołach Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macmaciek Report post #73 Posted January 15, 2020 18 godzin temu, Antasso napisał: licznik zamyka do ilu masz licznik?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lucky1 Report post #74 Posted February 11, 2020 Witam, Kto doradzi jakiś warsztat do tuningu w Krakowie i okolicach (powiedzmy + 100 km dojazdu max). Mój passat to 2.0 TDI CRLB 110 kW, DSG 6 biegowy z końca 2015, 140 tys przebiegu. Jeśli możliwe to proszę też o aktualne ceny :), może być na priv. Może jakieś zniżki dla klubowiczów? Dziękuję Quote Share this post Link to post Share on other sites
GRENEK9 Report post #75 Posted February 12, 2020 Ja osobiście robiłem w GCS Tuning i w V-Techu. Bardziej polecam V-Tech. Polecam od razu zrobić program DSG tak aby trzymała trochę wyższe obroty. Cena za chip to około 1500 a DSG - 1000. W GCS nie poradził sobie z DSG. No i hamownia trochę przestarzała. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lucky1 Report post #76 Posted February 12, 2020 Uzupełniając wątek tych zniżek dla klubowiczów z którego tak dobrze bawi się Dreyfus to bardziej chodziło mi o jakieś grupowe zapisy na tuning w małopolsce ewentualnie na śląsku. Wiadomo - w grupie raźniej a i taniej czasem .Jakbyście mieli takie informacje z innych forów vw lub innych to proszę o namiary. Teraz, Dreyfus napisał: Uderz w stół a nożyce się otworzą? Chcesz zniżki za swoją obecność tutaj ? Daj znać jak takie dają...nie pozdrawiam Nic od ciebie nie chce tylko spokoju i szanowania innych. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubek197878 Report post #77 Posted February 24, 2020 Jakie ładowanie jest w serii ? a jakie po tuningu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miirmar Report post #78 Posted June 29, 2020 Chciałbym się przywitać w grupie. Wprawdzie posiadam nie Passata a Tourana ale jednostka napędowa i skrzynia jest ta sama a na forum Tourana królują użytkownicy poprzednich generacji i niewiele można się dowiedzieć nt aktualnych modeli. Mam 2,0 TDI 150KM z DSG z 2016 r.. Chciałbym go "podkręcić". Jestem umówiony do V-techu w Wawie, gdzie mają dojść do bezpiecznych parametrów na poziomie 180-185 KM i 420-430 nm. Mnie to jak najbardziej satysfakcjonuje. W tym wątku wypowiedziało się kilka osób, które już to zrobiły i chciałbym zapytać jakie sa Wasze doświadczenia i wrażenia z perspektywy dnia dzisiejszego. Zwłaszcza interesuje mnie czy nie pojawiły sie problemy ze skrzynią DSG, czy nie "wariuje", lub nie pojawiły sie inne kłopoty. Z góry dizękuje za wszelkie informacje. Pozdrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites
ryba84 Report post #79 Posted July 14, 2020 (edited) U mnie wyszło tak. 190 z hakiem. Największa różnica jest przy wyższych prędkościach. W końcu auto zaczęło coś przyspieszać powyżej 140. Edited July 14, 2020 by ryba84 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ArekRR Report post #80 Posted October 9, 2020 Panowie jak chip tuning znoszą wasze DPF,y? Mi przed programem wypalał bardzo rzadko DPF, po programie co jakieś 100-150km wypala, tuner twierdzi że to normalne ale ja uważam że nie powinno tak być. Quote Share this post Link to post Share on other sites