Jump to content
Mefisto1983

chip tuning 2.0 TDI 150KM

Recommended Posts

co prawda DFCA190 KM, ale że nie ma takiego wątku pozwolę sobie wrzucić tutaj

IMG_20200109_135431.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli zapłaciłeś za tego gotowca więcej niż 300 złotych to przepłaciłeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stage1 to zawsze jest gotowiec... lekko modyfikowany po pierwszym hamowaniu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Dreyfus napisał:

26 km to chyba słabo?

miało być lajtowo ze względu na DSG

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Ł3. napisał:

miało być lajtowo ze względu na DSG

Jakie masz tam DSG? U mnie +40 km +90nm i daje bez problemu radę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko to jest Diesel a nie turbobenzyna..... akurat w CCZA i CCZB idzie lepiej podbić....

ten już ma w serii 190KM i 400Nm...

Edited by rosol

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, mkpol napisał:

Jeśli zapłaciłeś za tego gotowca więcej niż 300 złotych to przepłaciłeś.

300,99 PLN. Jutro jadę do gościa powołam się na Twój post i zarządzam zwrotu nadpłaty😁

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 9.01.2020 o 13:57, Ł3. napisał:

co prawda DFCA190 KM, ale że nie ma takiego wątku pozwolę sobie wrzucić tutaj

IMG_20200109_135431.jpg

Hej, też mam 190KM w serii tylko z manualnem. Generalnie jestem zadowolony z dynamiki i spalania, ale chce zapytac czy przyrost mocy i momentu jest odczuwalny? Jakie są wrażenia z jazdy po zmianie softu ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dynamika jest oczywiście lepsza. Nie jest to jakieś wooow ale zdecydowanie lepiej niż było. Co do spalania to narazie więcej bo noga cięższa się zrobiła😁😁😁 Pojeżdżę trochę do pracy to będę miał porównanie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o spalanie to po zrobieniu programu zawsze rośnie, ale tylko w pierwszych dniach, lub miesiącach jazdy.  Człowiek po zwiększeniu mocy silnika cieszy się tą mocą i nie sposób aby korzystając z tej mocy ,nie zawsze potrzebnie spalanie spadło wręcz przeciwnie rośnie.  Ale z czasem jak zaczynamy jeździć normalnie tak jak przed czipem , bez piskaczy ,bez ruszania na światłach zostawiając wszystkich z tyłu i czekając na kolejnych ,bo za szybko przyjechaliśmy. Spalanie wraca do poziomu z przed zwiększenia mocy ,lub delikatnie spada nawet do 0,5 l na 100 km. mniej. Wszystko zależy od nogi a nie od czipa , czy silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

to i ja się pochwalę wynikami, seria była jak z katalogu, ale teraz jest mega przyjemnie licznik zamyka :), zero problemów....żałuję że tak późno zbliżam się do 200tys w kołach

vw1.jpg

vw2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Antasso napisał:

licznik zamyka :)

do ilu masz licznik?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Kto doradzi jakiś warsztat do tuningu w Krakowie i okolicach (powiedzmy + 100 km dojazdu max). 

Mój passat to 2.0 TDI CRLB 110 kW, DSG 6 biegowy z końca 2015, 140 tys przebiegu.

Jeśli możliwe to proszę też o aktualne ceny :), może być na priv. Może jakieś zniżki dla klubowiczów?

Dziękuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osobiście robiłem w GCS Tuning i w V-Techu. Bardziej polecam V-Tech. Polecam od razu zrobić program DSG tak aby trzymała trochę wyższe obroty.

Cena za chip to około 1500 a DSG - 1000.

W GCS nie poradził sobie z DSG. No i hamownia trochę przestarzała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzupełniając wątek tych zniżek dla klubowiczów z którego tak dobrze bawi się Dreyfus to bardziej chodziło mi o jakieś grupowe zapisy na tuning w małopolsce ewentualnie na śląsku. Wiadomo - w grupie raźniej a i taniej czasem .Jakbyście mieli takie informacje z innych forów vw lub innych to proszę o namiary. 

Teraz, Dreyfus napisał:

Uderz w stół a nożyce się otworzą? Chcesz zniżki za swoją obecność tutaj ? Daj znać jak takie dają...nie pozdrawiam

Nic od ciebie nie chce tylko spokoju i szanowania innych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym się przywitać w grupie.

Wprawdzie posiadam nie Passata a Tourana ale jednostka napędowa i skrzynia jest ta sama a na forum Tourana królują użytkownicy poprzednich generacji i niewiele można się dowiedzieć nt aktualnych modeli. Mam 2,0 TDI 150KM z DSG z 2016 r.. Chciałbym go "podkręcić". Jestem umówiony do V-techu w Wawie, gdzie mają dojść do bezpiecznych parametrów na poziomie 180-185 KM i 420-430 nm. Mnie to jak najbardziej satysfakcjonuje. W tym wątku wypowiedziało się kilka osób, które już to zrobiły i chciałbym zapytać jakie sa Wasze doświadczenia i wrażenia z perspektywy dnia dzisiejszego. Zwłaszcza interesuje mnie czy nie pojawiły sie problemy ze skrzynią DSG, czy nie "wariuje", lub nie pojawiły sie inne kłopoty. Z góry dizękuje za wszelkie informacje. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

20200714_195020.jpg

 

U mnie wyszło tak. 190 z hakiem. 

Największa różnica jest przy wyższych prędkościach. W końcu auto zaczęło coś przyspieszać powyżej 140. 

Edited by ryba84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie jak chip tuning znoszą wasze DPF,y? Mi przed programem wypalał bardzo rzadko DPF, po programie co jakieś 100-150km wypala, tuner twierdzi że to normalne ale ja uważam że nie powinno tak być. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy