Mefisto1983 Zgłoś #1 Napisano 20 Kwietnia 2019 Mam do was pytanie kto z was robil chipa i gdzie w passacie 2.0 tdi 150 km poprosze o wykresy i jakie wrazenia z jazdy spalanie itd. Konczy mi sie gwarancja w moim pasku i tak sie zastanawiam na softem poptrzedniego b7 2.0 tdi 140 km mialem zrobionego na 175 km i fajnie chodzil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jmz11 Zgłoś #2 Napisano 25 Kwietnia 2019 No to zrobiłem wczoraj i uśmiech nie schodzi mi z twarzy:) Przebieg 28 000 Dodam auto manual, w serii wyszło 163KM i 366NM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mefisto1983 Zgłoś #3 Napisano 25 Kwietnia 2019 super wyniki moj to tez 2017 rok manual teraz mam 29000 przelotu juz zrobilem termin w CINSOFT na 17 czerwca bo i tak jade do polski na wakacje , ciekawy jestem wynikow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jmz11 Zgłoś #4 Napisano 25 Kwietnia 2019 To wrzuć później zdjęcie z pomiarów to porównamy, ja robiłem w UNITRONIC WARSZAWA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2019 Ile taka przyjemnosc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jmz11 Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2019 5 pełnych baków ropy - 1500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #7 Napisano 26 Kwietnia 2019 Czy mógłbyś pokazać przebiegi momentu w serii i po modyfikacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jmz11 Zgłoś #8 Napisano 26 Kwietnia 2019 niestety mam mam tylko wydruk po modyfikachu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #9 Napisano 26 Kwietnia 2019 a wrzuć wykres po modyfikacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jmz11 Zgłoś #10 Napisano 26 Kwietnia 2019 proszę bardzo. co sądzicie? muszę pomyśleć o nowych kołach, bo mam biedaedycion. 16 cali na balonie 60. Jakiś zestaw polecicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #11 Napisano 26 Kwietnia 2019 Dzięki za wykres. Jeśli ktoś dysponuje wykresem serii silnika DFGA, to będę wdzięczny. Co do mojej opinii, to warto mieć porównanie z serią oraz seryjnym motorem 190KM DFHA. Tu widać, że masz ok. 340Nm przy 1800 obrotach (czyli seryjnie) i potem idzie wyżej ponad 400Nm trzymając ten pułap do ok 3400 obrotów (podobnie jak deklaruje producent przy DFGA oraz DFHA). W sumie nie wiem czy z tym osprzętem da się więcej wycisnąć. Ja np. ze względu na WLTP nie mogłem już wybrać wersji 190KM w manualu i taka modyfikacja w zupełności spełniłaby moje oczekiwania. No, może bym preferowal ucięcie momentu do poziomu 400Nm, a nie pod 440Nm dla bezpieczeństwa sprzęgła i skrzyni. Choć kto wie, może ta mechanika spokojnie to wytrzyma-nie znam się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #12 Napisano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) wykres bardzo dobry.. skrzynia manual? pewnie MQ350 także spokonie 430-440Nm nic złego jej nie zrobi Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrpapalski Zgłoś #13 Napisano 26 Kwietnia 2019 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #14 Napisano 26 Kwietnia 2019 To mój wykres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #15 Napisano 27 Kwietnia 2019 Dzięki za wykresy - fajnie to wygląda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #16 Napisano 27 Kwietnia 2019 A jak dpfy wasze to znoszą? Oczywiście pytam tych co zostawili i nie usuwali przy tuningu. Co ile wypalanie się włącza? Wszystkie poprzednie auta miałem po tuningu 1,6 tdi na 150 km i 2,0 na prawie 190 ,ale to stare konstrukcje z lat do 2014 roku z przebiegami grubo ponad 300 tys. bez najmniejszych problemów z podzespołami typu dpf, turbo, dwu masa ITP. Aktualny to całkowicie inna konstrukcja, dlatego pytam tych co może już kilkadziesiąt ,albo set tysięcy poganiali na czipie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #17 Napisano 29 Kwietnia 2019 ja poprzednie auto, Golf 6 2.0TDI 110hp zchipowałem. Nm z 300 urosły do 400 i kucy zrobiło się blisko 180. Oczywiście różnica była kolosalna. Za moim przykładem znajomy zchipował Paska B6 z tym samym silnikiem co ja. Przy B8 2.0TDI 150hp też przez moment chciałem podjechać do serwisy na chipa ale póki co odpuściłem temat. Miło jednak popatrzeć na wasze wykresy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #18 Napisano 29 Kwietnia 2019 On 4/27/2019 at 9:53 PM, ktry said: A jak dpfy wasze to znoszą? Oczywiście pytam tych co zostawili i nie usuwali przy tuningu. Co ile wypalanie się włącza? Nie powinno się nic dziać - różnice pomiędzy DFGA oraz DFHA to de facto turbo i soft. Praktycznie tym modem zrobili upgrade do DFHA i nic więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jmz11 Zgłoś #19 Napisano 29 Kwietnia 2019 Różnica jest kolosalna. Co, dla mnie okazało się ciekawe, spalanie. Przy agresywniejszej jeździe widzę, że jest mniejsze. Aczkolwiek i tak przy moich kręceniach wokół Wawy i czasem trasa, średnie miałem na poziomie 5,8l. To teraz widzę, że trasę do pracy około 30 km bez problemu schodzę do około 4,5l. Do tej pory około 5,5l. Skrzynia, dla mnie niestety manual, jak go kupowałem to założenie było najtańsze 2.0 TDI. Golfy i Octavie wychodziły drożej. Sprzęgło i DPF na pewno będę mógł się pod tematem wypowiedzieć za 4 lata, bo jeśli się nie rozbije albo mi go nie ukradną, nie będę go sprzedawał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #20 Napisano 29 Kwietnia 2019 Dnia 26.04.2019 o 20:22, Vittoriok napisał: To mój wykres Koksu dowalone pewno chce silnik wyrwać a za chwilę nic więcej się nie dzieje po czym spada wszystko hm lubisz tak jeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach