Skocz do zawartości
Mefisto1983

chip tuning 2.0 TDI 150KM

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do was pytanie kto z was robil chipa i gdzie w passacie 2.0 tdi 150 km poprosze o wykresy i jakie wrazenia z jazdy spalanie itd. Konczy mi sie gwarancja w moim pasku i tak sie zastanawiam na softem poptrzedniego b7 2.0 tdi 140 km mialem zrobionego na 175 km i fajnie chodzil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zrobiłem wczoraj i uśmiech nie schodzi mi z twarzy:)

Przebieg 28 000

Dodam auto manual, w serii wyszło 163KM i 366NM

IMG_0290.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

super wyniki moj to tez 2017 rok manual teraz mam 29000 przelotu juz zrobilem termin w CINSOFT na 17 czerwca bo i tak jade do polski na wakacje , ciekawy jestem wynikow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wrzuć później zdjęcie z pomiarów to porównamy, ja robiłem w UNITRONIC WARSZAWA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 pełnych baków ropy - 1500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbyś pokazać przebiegi momentu w serii i po modyfikacji? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety mam mam tylko wydruk po modyfikachu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wrzuć wykres po modyfikacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę bardzo. co sądzicie?

57781466464__392F7F5A-D591-493F-8915-25A75ABC0547.JPG

muszę pomyśleć o nowych kołach, bo mam biedaedycion. 16 cali na balonie 60. Jakiś zestaw polecicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wykres. Jeśli ktoś dysponuje wykresem serii silnika DFGA, to będę wdzięczny. Co do mojej opinii, to warto mieć porównanie z serią oraz seryjnym motorem 190KM DFHA. Tu widać, że masz ok. 340Nm przy 1800 obrotach (czyli seryjnie) i potem idzie wyżej ponad 400Nm trzymając ten pułap do ok 3400 obrotów (podobnie jak deklaruje producent przy DFGA oraz DFHA). W sumie nie wiem czy z tym osprzętem da się więcej wycisnąć. Ja np. ze względu na WLTP nie mogłem już wybrać wersji 190KM w manualu i taka modyfikacja w zupełności spełniłaby moje oczekiwania. No, może bym preferowal ucięcie momentu do poziomu 400Nm, a nie pod 440Nm dla bezpieczeństwa sprzęgła i skrzyni. Choć kto wie, może ta mechanika spokojnie to wytrzyma-nie znam się. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wykres bardzo dobry.. 

skrzynia manual? pewnie MQ350 także spokonie 430-440Nm nic złego jej nie zrobi

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wykresy - fajnie to wygląda ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak dpfy wasze to znoszą? Oczywiście pytam tych co zostawili i nie usuwali przy tuningu.  Co ile wypalanie się włącza?  

Wszystkie poprzednie auta miałem po tuningu 1,6 tdi na 150 km i 2,0 na prawie 190 ,ale to stare konstrukcje z lat do 2014 roku z przebiegami grubo ponad 300 tys. bez najmniejszych problemów z podzespołami typu dpf, turbo, dwu masa ITP.  Aktualny to całkowicie inna konstrukcja, dlatego pytam tych co może już kilkadziesiąt ,albo set tysięcy poganiali na czipie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja poprzednie auto, Golf 6 2.0TDI 110hp zchipowałem. Nm z 300 urosły do 400 i kucy zrobiło się blisko 180. Oczywiście różnica była kolosalna. Za moim przykładem znajomy zchipował Paska B6 z tym samym silnikiem co ja.

Przy B8 2.0TDI 150hp też przez moment chciałem podjechać do serwisy na chipa ale póki co odpuściłem temat. Miło jednak popatrzeć na wasze wykresy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 4/27/2019 at 9:53 PM, ktry said:

A jak dpfy wasze to znoszą? Oczywiście pytam tych co zostawili i nie usuwali przy tuningu.  Co ile wypalanie się włącza?  

Nie powinno się nic dziać - różnice pomiędzy DFGA oraz DFHA to de facto turbo i soft. Praktycznie tym modem zrobili upgrade do DFHA i nic więcej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest kolosalna.

Co, dla mnie okazało się ciekawe, spalanie. Przy agresywniejszej jeździe widzę, że jest mniejsze. Aczkolwiek i tak przy moich kręceniach wokół Wawy i czasem trasa, średnie miałem na poziomie 5,8l. To teraz widzę, że trasę do pracy około 30 km bez problemu schodzę do około 4,5l. Do tej pory około 5,5l.

Skrzynia, dla mnie niestety manual, jak go kupowałem to założenie było najtańsze 2.0 TDI. Golfy i Octavie wychodziły drożej.

Sprzęgło i DPF na pewno będę mógł się pod tematem wypowiedzieć za 4 lata, bo jeśli się nie rozbije albo mi go nie ukradną, nie będę go sprzedawał.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2019 o 20:22, Vittoriok napisał:

To mój wykres

Koksu dowalone pewno chce silnik wyrwać a za chwilę nic więcej się nie dzieje po czym spada wszystko hm lubisz tak jeździć? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności