Skayki Zgłoś #1 Napisano 19 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam, postanowiłem skierować się do was z pewnym pytaniem lub może lepiej to ujmę, sięgnąć po poradę. Od jakiegoś czasu postanowiłem samemu robić pewne rzeczy w swoim aucie, Passat B5 FL 1.8t AWT i mianowicie mam na chwilę obecną pewien problem. Trzy dni temu w silniku coś delikatnie zaczęło stukać (na zimnym/ciepłym), czytając nie raz wasze wypowiedzi wpierw podłączyłem pod Delphi auto w celu sprawdzenia możliwych błędów. Ukazały mi się owe: 16395 - regulacja faz rozrządu, rząd cylindrów 1, nie może osiągnąć żadnej wartości, za mocno wyprzedzony. - nieciągły 16712 - Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1 :zwarcie do plusa (Bank1 lub pojedynczy czujnik) - nieciągły 16717 - Czujnik stuku nr 2 zbyt wysoki sygnał. - nieciągły Dodam że błędy nie wracają po przejechaniu 60km (ktoś gdzieś pisał w podobnym temacie aby przejechać 100km) ale więcej nie mam zamiaru już ryzykować bo raz stuka, a raz nie od strony szyby. Nie zjedźcie mnie od razu, ponieważ naprawdę jestem nowicjuszem w tych sprawach i na swoim koncie mam dopiero wymiany przegubów, króćca, odmy od skrzyni korbowej itp. Więc proszę was o normalne odpisanie i potwierdzenie mojego przepuszczenia, czy to jest na 100% napinacz łańcucha??? Pozdrawiam i spokojnych świąt wszystkim. Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez Skayki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16395/P0011/000017 Tu możliwe przyczyny. Nie sądzę żeby ktoś ci powiedział na 100% że to to czy tamto. Do tego jeszcze jest błąd czujników spalania stukowego. Edytowane 21 Kwietnia 2019 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skayki Zgłoś #3 Napisano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) Dzięki serdeczne, po świętach zajrzę do serducha auta i sprawdzę to i owo. Napisze mi tylko ktoś czy przejechanie przy takich objawach około 40-50km jest bardzo dużym ryzykiem uszkodzenia jeszcze bardziej auta? Edytowane 21 Kwietnia 2019 przez Skayki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #4 Napisano 21 Kwietnia 2019 Osobiście wydaje mi się że nie... ale pewny być w 100% nie mogę. Generalnei napinacz służy temu żeby atuo miało moc w szerszym zakresie obrotów, także ja bym jechal tylko bez butowania. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skayki Zgłoś #5 Napisano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) Tak na szybko, kilka zdjęć i krótki filmik. Nie są może super jakości ale na pierwszy rzut oka może ktoś będzie wstanie napisać czy bardzo jest że tak ujmę dojeba** silnik czy jeszcze 3/5... Dodam, auto kupiłem za 4400zł (od znajomego i bez żadnego mydlenia oczu, po delikatnym uderzeniu lewą stroną przodu, wszystko na miejscu, tylko zderzak i lampa wymieniona). Nie wiem czy inwestować czy nie inwestować. Może bardziej się opłaca na części sprzedać... video-1556240710.mp4 Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez Skayki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 26 Kwietnia 2019 Myśle żę lepiej bedzie jeśli wrzucisz te zdjecia do innego dzialu. Tu mało kto zagląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skayki Zgłoś #7 Napisano 26 Kwietnia 2019 7 minut temu, zwonko napisał: Myśle żę lepiej bedzie jeśli wrzucisz te zdjecia do innego dzialu. Tu mało kto zagląda. Jakieś małe nakierowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #8 Napisano 26 Kwietnia 2019 6 minut temu, Skayki napisał: małe nakierowanie Zrobiłem ci przekierowanie do działu silników. Możesz też zaktualizować temat, że chodzi przede wszystkim o stuki w AWT. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skayki Zgłoś #9 Napisano 26 Kwietnia 2019 Dzięki serdeczne i życzę miłego dnia na spokojnie w rl, jak i na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KubaS1888 Zgłoś #10 Napisano 4 Maja 2019 Podobno można zmniejszyć koszty przy wymianie napinacza stosując taki bez wtyczki. Zamiast 2000 wydasz 1000. Na forum A4 jest o tym temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwola99 Zgłoś #11 Napisano 30 Marca 2022 Witam i jak rozwiązałeś problem? Dodam ze mi lekko faluje na wolnych i mam teb sam błąd na kompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach