jarre1987 Zgłoś #1 Napisano 17 Kwietnia 2019 Witam, Nie mogłem nigdzie znaleźć na forum, więc pozwolę sobie opisać problem. Zakupiłem ostatnio passat cc z 2008r z USA, auto posiada zwykłe światła (H7/H7/H7), lecz nie posiada regulacji wysokości świateł w kodach wyposażenia również jest informacja, że jej nie ma. Czy zatem pomimo braku tej funkcji, Bordnetz/BCM będzie w stanie obsłużyć jeżeli będę chciał dołożyć taką regulację, czy to już jest kwestia wymiany Bordnetza/BCM na europejską wersję ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 18 Kwietnia 2019 16 godzin temu, jarre1987 napisał: Witam, Nie mogłem nigdzie znaleźć na forum, więc pozwolę sobie opisać problem. Zakupiłem ostatnio passat cc z 2008r z USA, auto posiada zwykłe światła (H7/H7/H7), lecz nie posiada regulacji wysokości świateł w kodach wyposażenia również jest informacja, że jej nie ma. Czy zatem pomimo braku tej funkcji, Bordnetz/BCM będzie w stanie obsłużyć jeżeli będę chciał dołożyć taką regulację, czy to już jest kwestia wymiany Bordnetza/BCM na europejską wersję ? wiesz jak wyglada , na jakies zasadzie działa regulacja wysokości swiateł i co ją realizuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarre1987 Zgłoś #3 Napisano 18 Kwietnia 2019 8 minut temu, Major napisał: wiesz jak wyglada , na jakies zasadzie działa regulacja wysokości swiateł i co ją realizuje ? Z tego co wiem, to w lampach europejskich sa silniczki wbudowane, wiec jest to kwestia podpiecia europejskiego przelacznika w miejsce regulacji jasnosci zegarow na ten z regulacja wysokosci i jasnoscia zegarow, ale gdzies przeciez musi odbywac sie komunikacja posrednia pomiedzy przelacznikiem a silniczkami, wiec to chyba jest bordnetz ? Uzyskalem info, ze mozliwa bedzie wymiana, jezeli obecny nie bedzie mial wsparcia.. Jezeli wiesz wiecej na ten temat, to poprosilbym o wytlumaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #4 Napisano 18 Kwietnia 2019 Godzinę temu, jarre1987 napisał: ale gdzies przeciez musi odbywac sie komunikacja posrednia pomiedzy przelacznikiem a silniczkami "Komunikacja" jest za pomocą napięcia w zakresie 0..12V To jest analogowy układ regulacji, czyli potencjometr (pokrętło w kabinie) jest podłączony bezpośrednio do obu lamp w których są silniki sterowane tym napięciem (serwomechanizmy). Bordnetz/BCM nie ma z tym nic wspólnego - w wersji lamp halogenowych, oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #5 Napisano 18 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, jarre1987 napisał: Z tego co wiem, to w lampach europejskich sa silniczki wbudowane, wiec jest to kwestia podpiecia europejskiego przelacznika w miejsce regulacji jasnosci zegarow na ten z regulacja wysokosci i jasnoscia zegarow, ale gdzies przeciez musi odbywac sie komunikacja posrednia pomiedzy przelacznikiem a silniczkami, wiec to chyba jest bordnetz ? Uzyskalem info, ze mozliwa bedzie wymiana, jezeli obecny nie bedzie mial wsparcia.. Jezeli wiesz wiecej na ten temat, to poprosilbym o wytlumaczenie chcesz pisać sam soft na Arduino / Rasbery Pi do sterowania ? bo jesli nie - to bierzesz ELSE w reke i kabel po kablu ciagniesz jak trzeba i tyle w temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach