Skocz do zawartości
jarre1987

CC 2008 USA - brak regulacji wysokości świateł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie mogłem nigdzie znaleźć na forum, więc pozwolę sobie opisać problem. Zakupiłem ostatnio passat cc z 2008r z USA, auto posiada zwykłe światła (H7/H7/H7), lecz nie posiada regulacji wysokości świateł -> w kodach wyposażenia również jest informacja, że jej nie ma. Czy zatem pomimo braku tej funkcji, Bordnetz/BCM będzie w stanie obsłużyć jeżeli będę chciał dołożyć taką regulację, czy to już jest kwestia wymiany Bordnetza/BCM na europejską wersję ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, jarre1987 napisał:

Witam,

Nie mogłem nigdzie znaleźć na forum, więc pozwolę sobie opisać problem. Zakupiłem ostatnio passat cc z 2008r z USA, auto posiada zwykłe światła (H7/H7/H7), lecz nie posiada regulacji wysokości świateł -> w kodach wyposażenia również jest informacja, że jej nie ma. Czy zatem pomimo braku tej funkcji, Bordnetz/BCM będzie w stanie obsłużyć jeżeli będę chciał dołożyć taką regulację, czy to już jest kwestia wymiany Bordnetza/BCM na europejską wersję ?

wiesz  jak wyglada , na jakies zasadzie działa regulacja wysokości swiateł  i co ją realizuje ?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Major napisał:

wiesz  jak wyglada , na jakies zasadzie działa regulacja wysokości swiateł  i co ją realizuje ?

 

 

Z tego co wiem, to w lampach europejskich sa silniczki wbudowane, wiec jest to kwestia podpiecia europejskiego przelacznika w miejsce regulacji jasnosci zegarow na ten z regulacja wysokosci i jasnoscia zegarow, ale gdzies przeciez musi odbywac sie komunikacja posrednia pomiedzy przelacznikiem a silniczkami, wiec to chyba jest bordnetz ? Uzyskalem info, ze mozliwa bedzie wymiana, jezeli obecny nie bedzie mial wsparcia.. Jezeli wiesz wiecej na ten temat, to poprosilbym o wytlumaczenie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, jarre1987 napisał:

ale gdzies przeciez musi odbywac sie komunikacja posrednia pomiedzy przelacznikiem a silniczkami

"Komunikacja" jest za pomocą napięcia w zakresie 0..12V

To jest analogowy układ regulacji, czyli potencjometr (pokrętło w kabinie) jest podłączony bezpośrednio do obu lamp w których są silniki sterowane tym napięciem (serwomechanizmy). 

Bordnetz/BCM nie ma z tym nic wspólnego - w wersji lamp halogenowych, oczywiście. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, jarre1987 napisał:

Z tego co wiem, to w lampach europejskich sa silniczki wbudowane, wiec jest to kwestia podpiecia europejskiego przelacznika w miejsce regulacji jasnosci zegarow na ten z regulacja wysokosci i jasnoscia zegarow, ale gdzies przeciez musi odbywac sie komunikacja posrednia pomiedzy przelacznikiem a silniczkami, wiec to chyba jest bordnetz ? Uzyskalem info, ze mozliwa bedzie wymiana, jezeli obecny nie bedzie mial wsparcia.. Jezeli wiesz wiecej na ten temat, to poprosilbym o wytlumaczenie :)

chcesz pisać sam  soft na  Arduino / Rasbery Pi do sterowania ?

bo jesli nie - to bierzesz ELSE w reke i kabel po kablu ciagniesz  jak trzeba i tyle  w temacie 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności