qbis0 Zgłoś #1 Napisano 17 Kwietnia 2019 Witajcie, odswierze temat zle odpalajacego BMRa na zimnym silniku. CZyli standard na zimnym trzeba dluzej krecic, tak jakby sie paliwo cofało, przy drugim starcie pali juz normalnie (fakt ze silnik przez pierwszych pare sekund chodzi dosc nierowno i pusci dyma) To co zrobilem to : uszczelniacze pompek, korekty ok w granicach +/-0,3mg, zregenerowalem rozrusznik i alternator finalnie zero poprawy, wymienilem filtr paliwa, pompa w baku działa, swiece zarowe przemiezone wygladają ze są ok) nie sprawdzilem tylko ich przekaznika. Zauwazylem ze pompa vacum mi puszcze olej do paliwa, wymiana niebawem na nowke, ale z tego co przeczytalem tu na forum, do konca nikt nie zlokalizował tego problemu tu na forum i nie wydaje mi sie zeby pompa vacum mogla generowac zle odpalanie chyba ze cisnienie ktore generuje jest bardzo male. Dodam tylko, ze standardowo przy odpieciu czujnika temp paliwa samochod pali na rys. Temp pomiedzy G62 a G81 (paliwo ciecz roznia sie o ok. 5stopni mniej na czyjniku paliwa) Zero błedów zczytanych z VCDS, dpf off, EGR off. Chcialem zapytac czy ktos bawil sie z dawką rozruchową paliwa w tym silniku i poprawiło to odpalanie na zimnym? bo nie mam wiecej pomyslow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #2 Napisano 17 Kwietnia 2019 Miałem podobnie ale u mnie nie było telepania silnika. Raz palił od strzała a raz kilka razy kręcił ale zawsze odpalał na ciepłym bezproblemowo i też myślałem że może rozrusznik itp... ale że ostatnio chciałem podnieść mu moc to zmobilizowałem się i wymieniłem vacu na regenerowaną z gwarancją i powiem śmiało że warto i pomogło. Jedynie uważaj na montaż uszczelki i zacznij skręcać od dołu do góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbis0 Zgłoś #3 Napisano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) ...dam znac. Vacum juz do soboty powinienem wymienic, tylko czyszczenie baku mnie przeraza. No nic zobaczymy, z ciekawosci ile dales za regenerowaną, bo ja niby za nowa 650 takie cos https://motoplatforma.com/p16180,pompa-paliwa-podcisnienia-vacum-borsehung-b17906-audi-seat-skoda-vw-gwarancja-4-lata.html Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez qbis0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #4 Napisano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) Bak sam się wyczyści tylko będzie potrzeba czasu na to i dużo jazdy:-) na allegro kupiłem 279zł z przesyłką i wygląda jak nówka. Byłem na rolkach zmierzyć moc to wyszła seria 190km https://allegro.pl/oferta/pompa-vacum-paliwa-2-0tdi-blb-bkd-bkp-bmn-regenero-7675100856 Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbis0 Zgłoś #5 Napisano 18 Kwietnia 2019 Gdybym zauwazył wczesniej pewnie tez bym kupil regenerowana, dzisiaj jeszcze jeden test z rana zrobilem....ktos tam gdzies pisał zeby stanąć tyłem pod góre zeby pompa byla jak najnizej w stosunku do Baku, i faktycznie zapalił duzo sprawniej. Dłużej trzeba bylo troche pokręcic ale załapał za pierwzym razem, pompa vacum wymianiona, rozrusznik takze bak wyczyszczony poprawy brak. Zauwazylem ze czyjnik temp paliwa na rozgrzanym silniku ma 10stopni mniej niz czujnik G62 cieczy. Czy ktos zmienial dawke rozruchową w 2.0 TDI na PD VCDSem, bo nie wiem jak to zrobic, kod 12233 nie dziala by wejsc w tryb edycji dawki. Gadałem jeszxcze z człowiekiem ktory zajmuje się przeprogramowaniem map....twierdzi ze moze to zrobic ale to nie wyeliminuje przyczyny. Zostają mi zatem wtryskiwacze do czyszczenia no i jescze rozrząd tez musze wymienic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeePot Zgłoś #6 Napisano 13 Lutego 2020 Rozwiązał ktoś już problem? bo zainteresowany jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbis0 Zgłoś #7 Napisano 21 Lutego 2020 W tym tygodniu finalnie zmieniłem dawke rozruchowa. Samochód pali na rys, żałuje ze dopiero tak poźno, Koszt załkowity 300zł godzina roboty. Generalnie moze układ wtryskowy juz nie jest tak sprawny mam na dwóch pompkach korekty po 1mg, ale nie wydaje mi sie by to był problem. Duzo czytalem szyukałem, i skłaniałem się już do sciagania głowicy z podejrzeniem pekniecia, jednak zmiana dawki spowodowala ze samochod pali na rys za kazdym razem po nocy. Pozdrawiam wszystkich mam nadzieje ze bedzie to dla was pomocne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk083 Zgłoś #8 Napisano 28 Listopada 2021 Zeby zmienić dawkę startowa potrzebny jest kod do adaptaci. Zna ktoś ten kod do bmr ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #9 Napisano 4 Lutego 2022 W dniu 21.02.2020 o 13:45, qbis0 napisał: W tym tygodniu finalnie zmieniłem dawke rozruchowa. jak finalnie odbyła się ta zmiana? vcds'em ? W dniu 28.11.2021 o 20:04, luk083 napisał: Zeby zmienić dawkę startowa potrzebny jest kod do adaptaci. Zna ktoś ten kod do bmr ? Przyłączam się do pytania, 12233 nie wchodzi. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #10 Napisano 21 Marca 2022 To się robi poprzez edycje sterownika. Adaptację wskazanym kodem robiło się w silnikach VP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach