Skocz do zawartości
qbis0

Dawka rozruchowa B6 BMR 2.0 DSG- słabe odpalanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

odswierze temat zle odpalajacego BMRa na zimnym silniku.

CZyli standard na zimnym trzeba dluzej krecic, tak jakby sie paliwo cofało,

przy drugim starcie pali juz normalnie (fakt ze silnik przez pierwszych pare sekund chodzi dosc nierowno i pusci dyma)

To co zrobilem to :

uszczelniacze pompek,

korekty ok w granicach +/-0,3mg, 

zregenerowalem rozrusznik i alternator finalnie zero poprawy,

wymienilem filtr paliwa,

pompa w baku działa,

swiece zarowe przemiezone wygladają ze są ok) nie sprawdzilem tylko ich przekaznika.

Zauwazylem ze pompa vacum mi puszcze olej do paliwa, wymiana niebawem na nowke, ale z tego co przeczytalem tu na forum,

do konca nikt nie zlokalizował tego problemu tu na forum i nie wydaje mi sie zeby pompa vacum mogla generowac zle odpalanie chyba ze cisnienie ktore generuje jest bardzo male.

Dodam tylko, ze standardowo przy odpieciu czujnika  temp paliwa samochod pali na rys. 

Temp pomiedzy G62 a G81 (paliwo ciecz roznia sie o ok. 5stopni mniej na czyjniku paliwa)

Zero błedów zczytanych z VCDS,

dpf off, EGR off.

Chcialem zapytac czy ktos bawil sie z dawką rozruchową paliwa w tym silniku i poprawiło to odpalanie na zimnym?

bo nie mam wiecej pomyslow.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie ale u mnie nie było telepania silnika. Raz palił od strzała a raz kilka razy kręcił ale zawsze odpalał na ciepłym bezproblemowo i też myślałem że może rozrusznik itp...   ale że ostatnio chciałem podnieść mu moc to zmobilizowałem się i wymieniłem vacu na regenerowaną z gwarancją i powiem śmiało że warto i pomogło. Jedynie uważaj na montaż uszczelki i zacznij skręcać od dołu do góry. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...dam znac. Vacum juz do soboty powinienem wymienic,

tylko czyszczenie baku mnie przeraza. No nic zobaczymy,

z ciekawosci ile dales za regenerowaną,

bo ja niby za nowa 650 takie cos

https://motoplatforma.com/p16180,pompa-paliwa-podcisnienia-vacum-borsehung-b17906-audi-seat-skoda-vw-gwarancja-4-lata.html

Edytowane przez qbis0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bak sam się wyczyści tylko będzie potrzeba czasu na to i dużo jazdy:-) na allegro kupiłem 279zł z przesyłką i wygląda jak nówka. Byłem na rolkach zmierzyć moc to wyszła seria 190km

https://allegro.pl/oferta/pompa-vacum-paliwa-2-0tdi-blb-bkd-bkp-bmn-regenero-7675100856

 

Edytowane przez mkpol
nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym zauwazył wczesniej pewnie tez bym kupil regenerowana,

dzisiaj jeszcze jeden test z rana zrobilem....ktos tam gdzies pisał zeby stanąć tyłem pod góre zeby pompa byla jak najnizej w stosunku do Baku,

i faktycznie zapalił duzo sprawniej. Dłużej trzeba bylo troche  pokręcic ale załapał za pierwzym razem,

 

pompa vacum wymianiona,

rozrusznik takze

bak wyczyszczony

poprawy brak.

Zauwazylem ze czyjnik temp paliwa na rozgrzanym silniku ma 10stopni mniej niz czujnik G62 cieczy.

Czy ktos zmienial dawke rozruchową w 2.0 TDI na PD VCDSem,

bo nie wiem jak to zrobic,

kod 12233 nie dziala by wejsc w tryb edycji dawki.

Gadałem jeszxcze z człowiekiem ktory zajmuje się przeprogramowaniem map....twierdzi ze moze to zrobic ale to nie wyeliminuje przyczyny.

Zostają mi zatem wtryskiwacze do czyszczenia no i jescze rozrząd tez musze wymienic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązał ktoś już problem? bo zainteresowany jestem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu finalnie zmieniłem dawke rozruchowa.

Samochód pali na rys, żałuje ze dopiero tak poźno,

Koszt załkowity 300zł godzina roboty.

Generalnie moze układ wtryskowy juz nie jest tak sprawny mam na dwóch pompkach korekty po 1mg,

ale nie wydaje mi sie by to był problem.

Duzo czytalem szyukałem, i skłaniałem się już do sciagania głowicy z podejrzeniem pekniecia,

jednak zmiana dawki spowodowala ze samochod pali na rys za kazdym razem po nocy.

Pozdrawiam wszystkich mam nadzieje ze bedzie to dla was pomocne.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby zmienić dawkę startowa potrzebny jest kod do adaptaci.  Zna ktoś ten kod do bmr ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.02.2020 o 13:45, qbis0 napisał:

W tym tygodniu finalnie zmieniłem dawke rozruchowa.

jak finalnie odbyła się ta zmiana? vcds'em ?

W dniu 28.11.2021 o 20:04, luk083 napisał:

Zeby zmienić dawkę startowa potrzebny jest kod do adaptaci.  Zna ktoś ten kod do bmr ?

Przyłączam się do pytania, 12233 nie wchodzi.

1643971773500.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się robi poprzez edycje sterownika. Adaptację wskazanym kodem robiło się w silnikach VP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności