Neos97 Zgłoś #21 Napisano 20 Kwietnia 2019 Myśle ze dpf jest w środku ponieważ jak się wypala na postoju to czasami jak dodasz gazu to zakopci na szaro biało delikatnie. Podczas normalnej jazdy ani dymka nie puści. Przypuszczam ze ktoś grzebał w sterowniku przy nim. W przyszłym miesiącu chce oddać go do regeneracji czyszczenia chemicznego i zerowaniu w sterowniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #22 Napisano 21 Kwietnia 2019 Sprawdz VCDSem info o dpfie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #23 Napisano 21 Kwietnia 2019 Nie mam VCDEsa tylko program delphi i WoW i jak patrzę na parametry dpf to wydaje się ok. Sadza się zapełnia i później się wypala prawie do zera pokazuje ilość km od ostatniej regeneracji ilość paliwa spalonego itp tylko cały czas jest komunikat ze poziom popiołu to 189ml gdzie wartość graniczna dla Vw to 170ml żeby zgłosić się do serwisu na wymianę filtra. I te 189ml nic nie urosło od ponad roku aż dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #24 Napisano 21 Kwietnia 2019 a ile w rok zrobiles kilometrow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #25 Napisano 21 Kwietnia 2019 Od 15 do 20tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #26 Napisano 21 Kwietnia 2019 Przebieg masz okolo 250 tys. km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #27 Napisano 21 Kwietnia 2019 207tys chyba tam jest najechane przebieg oryginalny nie kręcony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #28 Napisano 21 Kwietnia 2019 Dlaczego chyba? 189ml na 207 tys. km to spore zapelnienie.. No chyba, ze po miescie ciagle jezdzony... Srednio zapelnia sie 7ml na 10tys. km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #29 Napisano 21 Kwietnia 2019 Jak go kupiłem to się okazało ze dwa wtryskiwacze lały paliwo i auto na postoju kopcilo na biało szaro wiec wtryski zostały zregenerowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #30 Napisano 21 Kwietnia 2019 Napisz jaki masz przebieg bez uzywania slowa "chyba" ? Jak laly to mogly szybciej DPF zapchac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #31 Napisano 21 Kwietnia 2019 207tys najechane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #32 Napisano 21 Kwietnia 2019 Jak ci mówię ze przebieg oryginalny potwierdzony z serwisem. Lecz wtryski lały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #33 Napisano 21 Kwietnia 2019 Jak wtryski leja to auto wytwarza o wiele więcej sadzy i szybciej zapycha się filtr logiczne. Wtryskami i turbina można zabić dpf w rok czasu od nowości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #34 Napisano 21 Kwietnia 2019 On wylicza na podstawie sadzy i jej wypalania.. Im czesciej tym oil ash rosnie szybciej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #35 Napisano 21 Kwietnia 2019 Dokładnie im częściej się napełnia dpf tym ml rosną czyli jeżeli wtryski lały nie wiadomo jak długo były właściciel na nich jeździł to powstawało więcej sadzy niż zwykle i cały czas dpf był zapychany i dopalany. Postanowiłem ze dpf będzie ściągnięty i jeżeli jest w środku to oddany do czyszczenia chemicznego a jeżeli go nie ma to zostanie profesjonalnie wyłączony z sterownika komputera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #36 Napisano 21 Kwietnia 2019 Daj znac jak poszlo i jaki koszt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #37 Napisano 21 Kwietnia 2019 Dam znać. Koszty już znam czyszczenie dpf to koszt 500zl i 300zl demontaż i montaż wraz z adaptacja komputerowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #38 Napisano 17 Maja 2019 Witam was na poniedziałek jestem umówiony na czyszczenie dpf kompleksowe Teraz mam załączam zdjęcia z wydruku z komputera o stanie filtra. Czy te 198g to jest dużo czy mało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #39 Napisano 17 Maja 2019 VW twierdzi, ze okolo 70g sadzy oznacza wymiane DPFa... Czy Ty masz 198g....troche watpliwe patrzac, ze ostatnie wypalanie bylo 360km temu... 198ml=0.198 litra to uwierze... Jaki masz przebieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #40 Napisano 17 Maja 2019 Wiesz co u mnie wtryski lały i auto kopcilo to może stad te 198g a te 198ml to ile będzie w g Przebieg mam 208tys oryginalny potwierdzony serwisem Vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach