Skocz do zawartości
blatoUU

benzyna 1.8T AWT brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam prośbę :otóż od niedawna jestem posiadaczem Passata B5FL z silnikiem 1.8T o kodzie AWT. Nie wiem czy tak powinno ciągnąć 150KM ale jak dla mnie to troszkę słabo lata, na gazie natomiast jest troche żwawszy. Moglibyście rzucić okiem na logi dynamiczne które wykonałem? 

Podrzucam logi:

http://vaglogi.pl/log-115_118_jV5aX.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_08ChAqV.html

Lambd nie logowałem ponieważ są nowe z Boscha i po ich wymianie znikły bolączki takie jak falujące obroty biegu jałowego oraz autko teraz płynnie przyspiesza(wcześniej go przerywało)

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tych logach nic złego nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2019 o 16:37, Grucha... napisał:

W tych logach nic złego nie widać.

Czyli wszystko oki ? Pytam dlatego ze pierwszy raz jezdze czyms innym niz 1.9 w dieslu i nie wiem jak to powinno jechac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czysta seria jeździ średnio. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem to porównując do brata octavi 1.8t mój strasznie mulił, po regeneracji turba popierdziela ładnie, straszna różnica i ciągnie w miare od dołu, bo wczesniej trzeba było flaki dusić...
Tylko znowu mam problem teraz jak jezdze powyżej ok 3tyś obrotów wywala olej, głównie jak bagnet do mierzenia, w poniedziałek idzie do mechanika, mam nadzieje, że odma a nie nic gorszego :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z ojca Passatem, otóż był zmieniany silnik, ponieważ poprzedni zatarł się z powodu Fazatora ( rozsypał się ) 

Po zmianie silnika passat chodził jak wściekły. Poprzedni właściciel mówił, że jest po mapie, lecz nie było tego w ogóle czuć.
Po zmianie silnika wrócił do żywych ( doładowanie na wskaźniku 1.1bar ) lecz ostatnio stracił moc, doładowanie pokazuje 0.3 bar , to samo na komputerze. 
Błędów brak, wymienione już zostały : 
- N75
- Map sensor w IC 
- Podmieniłem DV z Mojego 1.8T 
- Zaworki zwrotne
- Podciśnienia sprawdzone ew. Wymienione
Brak nieszczelności w układzie dolotowym.
Nastąpił u mnie brak pomysłów, stwierdziliśmy więc, aby zrobić logi. 
Poniżej wrzucam Logi może ktoś rozszyfruje co może go boleć. 

Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi, Pozdrawiam Bartek. 

Statyczny 001,003.png

Statyczny 002,033.png

Dynaczmiczny 002,033.png

Dynamiczne 090,093.png

Dynamiczny 003,020.png

Dynamiczny 115,118.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może głupie pytanie ale czy sprawdzałeś gruszkę od turba ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności