Jump to content
dawidwydra

Zwracam sie z ogromna prośba o analize logów 1.9tdi b5 3BG AVF

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

     Logi grupy 003 i 011 , standardowo proszę o wybaczenie zaczynam się zagłębiać ,wiem że  turbina późno równa cisnienie ale z logow przepływomierza nie za duzo przyswoilem pomoże ktos wyjaśnić co jak i co. pozdrawiam. 

    20190408_174831.jpg

    20190408_174853.jpg

    20190408_174857.jpg

    LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

    LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

    20190408_174825.jpg

    Edited by dawidwydra

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Pomoże ktoś? Stoje z autem.

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
    Rok prod: 2012

    Turbo słabo wstaje i boost niestabilny.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Grucha ma racje .

    Sprawdź podciśnienie. króciec przy VAku , przewody podciśnieniowe ,zaworek n75.

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Egr-a wrzucilem nowego ani membranki w gruszce ani w grzybku,sprawdzalem szczelnosc wezykow podcisnien(powymienialem wszystkie) zawor ogrzewania sprawny n 18 sprawny(gasi auto) z tym n 75 mialem go wyciagnietego tylko jak to sprawdzic...? Sztange z turbiny da rade ustami wciągnac przez wężyk, turbina nie leje lekki luz (0,4mm)na osi gora dol bez oleju (wyciagnieta) zostaje jeszcze przepływomierz i n75...co moge  jeszcze zrobic sam badz jak to sprawdzic? Troche chaotycznie, wybaczcie. Po wymianie egr-a (boerg) cos takiego i ogarnieciu wezykow rowna cisnienie zadane aktualnemu przy 2200 obr/min.

    Jak sprawdzic kruciec? Wizualnie czy wacumetrem?

    Z góry dziekuje, turbo wrzucilem z powrotem.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Kruciec w pompach LUK lubi sie ruszać i tam ucieka podciśnienie.

    Sprawdź czy sie rusza czy Mocno trzyma.Możesz też sprawdzić wakumetrem jakie masz podciśnienie.

    Zrob loga 8,11 ,Przepływke ew. umyj .

    Z kąd jesteś?

    Edited by Pokonamwas

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Tymczasowo z autem koło Czestochowy. PodCisnienie w układzie -0.93 bara podcisnienie przed gruchom na jałowy 0,69 bara. Skracac sztange ? Czy jeszcze jakos testotowac n75 ?w czym wyplukac przeplywke?

    A tak z Mysłowic.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002

    Przeplywke alkoholem izopropylowym lub specjalnym środkiem do czyszczenia maf. Które też za na izopropylu

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
    Rok prod: 2007

    Rozwiązałes problem? Mam podobny problem z tym że mi turbo nie doladowuje dużo dłużej... 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy