Skocz do zawartości
macif

Kilka pytań początkującego z DSG

Rekomendowane odpowiedzi

Coś mi się wydaje że niektórzy nie wiedzą o czym my tu rozmawiamy, ale pozostawię to bez komentarza.

Ale czym i gdzie w menu  włączyć ten tryb eco.  Eco mogę wybrać ale tylko gdzieś w ustawieniach od odległości. Jest tam eco, normal, komfort i sport. Jak tam zmieniam to praktycznie nic się nie zmienia jeśli chodzi o jazdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oswajania z DSG ciąg dalszy...ogarnąłem autohold i faktycznie nie szarpie nawet przy minimalnym dodaniu gazu. 

Zauważyłem, że podczas hamowania(powiedzmy skręt w prawo o 90') to zwalniajac auto redukuje biegi i czuc taka lekka redukcje kolejnych biegów. Też tak macie? Uczucie takie jak hamuje się biegami ale z lekko odczuwalnym "włączeniem" niższego biegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, macif napisał:

ogarnąłem autohold i faktycznie nie szarpie nawet przy minimalnym dodaniu gazu. 

Gratuluję ?

 

49 minut temu, macif napisał:

Też tak macie?

Tak. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytam ponownie, czy jest możliwość ustawić w jakiś sposób na tryb eco, normal, ITP ,ale jak nie posiadam tego przycisku koło wajchy od biegów. W b7 można było w menu zmieniać, a tu nic takiego nie znalazłem. Czyżby nie było takiej opcji.  Mam b8 z 2016 r. 2,0 dsg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ponad 2 tygodnie jeżdzenia z DSG i moje pierwsze spostrzeżenia:

na +

wygoda i szybkość zmiany

na - 

ospałość przy dodawaniu gazu i redukcji. Wciskam gaz i przez 1 sek nic sie nie dzieje.

1 i 2 bieg na lekkim gazie jedzie jak na pol sprzęgle. Wjeżdzanie z zatrzymania na rondo wygląda tak że wciskam lekko gaz, auto rusza ale silnik osiaga 2tys obrotów, a auto ledwo jedzie. Dopiero mocniejsze wciśniecie gazu wyrywa do przodu.

podobnie jak wyżej przy cofaniu. 

auto hold 2x/10 zatrzymań lekko podwyższa obroty z 800 na 1k żeby je zaraz zmniejszyć do 800.

5 i 6 bieg w mieście nie istnieje. Od razu wrzuca 7 bieg..nawet przy 70km/h. 1,2k obrotów na 7 biegu...aż dwumas słychać przy lekkim dodaniu gazu. Przy mocniejszym redukcja o 2 biegi by za kilka sekund znowu wrzucić 7.

Jazda na S: niby auto lepiej się rozpędza na poszczególnych biegach, ale poszarpuje przy zwalnianiu i redukcji z 3 na 2. Szarpanie nie występuje na D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pierwsze co robiłem po zakupie program dla silnika i dla dsg  wtedy te minusy które odpisałeś fajnie znikają :) tylko u mnie dsg z benzyną współpracuje nie wiem jak to w połączeniu z tdi wygląda... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aktualnie redukuje na wysokie obroty...zamiast wykorzystac elastyczność diesla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy i w jakich przypadkach robi się nastawy Dsg? Auto przy lekkim gazie zmienia biegi dosyć płynnie. Jak wcisne gaz na max to czuć poszarpywanie przy każdym biegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności