ktry Zgłoś #21 Napisano 9 Kwietnia 2019 Coś mi się wydaje że niektórzy nie wiedzą o czym my tu rozmawiamy, ale pozostawię to bez komentarza. Ale czym i gdzie w menu włączyć ten tryb eco. Eco mogę wybrać ale tylko gdzieś w ustawieniach od odległości. Jest tam eco, normal, komfort i sport. Jak tam zmieniam to praktycznie nic się nie zmienia jeśli chodzi o jazdę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macif Zgłoś #22 Napisano 9 Kwietnia 2019 oswajania z DSG ciąg dalszy...ogarnąłem autohold i faktycznie nie szarpie nawet przy minimalnym dodaniu gazu. Zauważyłem, że podczas hamowania(powiedzmy skręt w prawo o 90') to zwalniajac auto redukuje biegi i czuc taka lekka redukcje kolejnych biegów. Też tak macie? Uczucie takie jak hamuje się biegami ale z lekko odczuwalnym "włączeniem" niższego biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #23 Napisano 9 Kwietnia 2019 47 minut temu, macif napisał: ogarnąłem autohold i faktycznie nie szarpie nawet przy minimalnym dodaniu gazu. Gratuluję ? 49 minut temu, macif napisał: Też tak macie? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #24 Napisano 13 Kwietnia 2019 Zapytam ponownie, czy jest możliwość ustawić w jakiś sposób na tryb eco, normal, ITP ,ale jak nie posiadam tego przycisku koło wajchy od biegów. W b7 można było w menu zmieniać, a tu nic takiego nie znalazłem. Czyżby nie było takiej opcji. Mam b8 z 2016 r. 2,0 dsg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macif Zgłoś #25 Napisano 1 Maja 2019 ponad 2 tygodnie jeżdzenia z DSG i moje pierwsze spostrzeżenia: na + wygoda i szybkość zmiany na - ospałość przy dodawaniu gazu i redukcji. Wciskam gaz i przez 1 sek nic sie nie dzieje. 1 i 2 bieg na lekkim gazie jedzie jak na pol sprzęgle. Wjeżdzanie z zatrzymania na rondo wygląda tak że wciskam lekko gaz, auto rusza ale silnik osiaga 2tys obrotów, a auto ledwo jedzie. Dopiero mocniejsze wciśniecie gazu wyrywa do przodu. podobnie jak wyżej przy cofaniu. auto hold 2x/10 zatrzymań lekko podwyższa obroty z 800 na 1k żeby je zaraz zmniejszyć do 800. 5 i 6 bieg w mieście nie istnieje. Od razu wrzuca 7 bieg..nawet przy 70km/h. 1,2k obrotów na 7 biegu...aż dwumas słychać przy lekkim dodaniu gazu. Przy mocniejszym redukcja o 2 biegi by za kilka sekund znowu wrzucić 7. Jazda na S: niby auto lepiej się rozpędza na poszczególnych biegach, ale poszarpuje przy zwalnianiu i redukcji z 3 na 2. Szarpanie nie występuje na D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #26 Napisano 1 Maja 2019 Dlatego pierwsze co robiłem po zakupie program dla silnika i dla dsg wtedy te minusy które odpisałeś fajnie znikają tylko u mnie dsg z benzyną współpracuje nie wiem jak to w połączeniu z tdi wygląda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macif Zgłoś #27 Napisano 1 Maja 2019 aktualnie redukuje na wysokie obroty...zamiast wykorzystac elastyczność diesla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macif Zgłoś #28 Napisano 18 Maja 2019 Kiedy i w jakich przypadkach robi się nastawy Dsg? Auto przy lekkim gazie zmienia biegi dosyć płynnie. Jak wcisne gaz na max to czuć poszarpywanie przy każdym biegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach