Jump to content
Sign in to follow this  
Maciek123

benzyna 2.0 TSI błąd p0087/000135, spadek ciśnienia paliwa

Recommended Posts

Cześć. 

Pacjent Passat CC 2.0 TSI 200km ccta 2010r.

Dziś podczas jazdy kilkukrotnie zgasł mi silnik. vcds pokazał taki błąd: p0087 - ciśnienie na szynie paliwowej za niskie. Udało mi się zobaczyć na postoju jak ciśnienie paliwa z 40 bar spada do 3 bar i samochód gaśnie. Pomyślałem od razu pompa wysokiego ciśnienia lub pompa w baku tylko że auto jak nie gaśnie chodzi bardzo fajnie, przyśpiesza dobrze nie szarpie ma moc... 

Ma ktoś może jakiś pomysł zanim zacznę wydawać $ na części na chybił trafił ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Maciek123 napisał:

Cześć. 

Pacjent Passat CC 2.0 TSI 200km ccta 2010r.

Dziś podczas jazdy kilkukrotnie zgasł mi silnik. vcds pokazał taki błąd: p0087 - ciśnienie na szynie paliwowej za niskie. Udało mi się zobaczyć na postoju jak ciśnienie paliwa z 40 bar spada do 3 bar i samochód gaśnie. Pomyślałem od razu pompa wysokiego ciśnienia lub pompa w baku tylko że auto jak nie gaśnie chodzi bardzo fajnie, przyśpiesza dobrze nie szarpie ma moc... 

Ma ktoś może jakiś pomysł zanim zacznę wydawać $ na części na chybił trafił ? 

Witam z tego co się orientuje w 2.0 TFSI 200KM w zbiorniku jest pompa paliwa która jest dwu-sekcyjna.. tzn. pracuje na wolnych i szybkich obrotach, w zależności od wkręcania się silnika na obroty.. pewnie przy wkręcaniu sie silnika za wolno podaje paliwo... ale sprawdz jeszcze to czy ta pompa w TFSI tak działa.. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że zdarza się to na postoju i w trakcie jazdy. Zrobilem 20km z vcds podpięty i jak na złość nie zgasł... za to na wolnych zgasł w garażu, ciśnienie zaczęło skakać i pochwili spadać... 

 

Czy za ciśnienie paliwa odpowiada też jakieś podciśnienie, odma czy coś?  Bo odme wymieniłem tydzien temu

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Maciek123 napisał:

Tylko że zdarza się to na postoju i w trakcie jazdy. Zrobilem 20km z vcds podpięty i jak na złość nie zgasł... za to na wolnych zgasł w garażu, ciśnienie zaczęło skakać i pochwili spadać... 

 

Czy za ciśnienie paliwa odpowiada też jakieś podciśnienie, odma czy coś?  Bo odme wymieniłem tydzien temu

Sprawdz filtr paliwa.. i przewody odpowietrzenia zbiornika i układu czy są drożne.. musi być kanał..

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tsi nie ma filtra paliwa. Jedynie w baku w pompie, nie wymienialny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy