Skocz do zawartości
F_Underwood

Passat B8 Variant 2.0 TDI (190KM) FWD - Chip, Power Box - Kraków

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

mam do Was pytanie, mam Paska B8 TDI (190KM) FWD, auto jest jeszcze na gwarancji ale planuję zwiększyć jego... hmm efektywność:)

W związku z powyższym chciałbym zapytać bardziej doświadczone osoby o propozycje w jaki sposób najlepiej zwiększyć moc mojego samochodu. Myślałem o chip'ie w V Tech w Krakowie, czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie, a może jest lepsza forma powiększenia osiągów samochodu.

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup mocniejszy. Wybór jest duży ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc, nie pomyślałem - w takim razie anuluję wątek ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezmiennie polecam 44tuning z Opola. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden vtech, jedz do Compsportu i będziesz miał dobrze zrobione. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jedz do compsportu oni maja duzo doswiadczenia w Vagach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć,

 

dziękuję Wam za podpowiedzi. Rozmawiałem kilka dni temu z kumplem i podobno przy zwiększaniu mocy i momentu należy również przeprogramować skrzynię DSG. W tym przypadku box w ogóle nie wchodzi w grę a program nie każdy potrafi napisać. Podobno bardzo dobry w tych sprawach jest Diagtronik w Jankach...

Po Świętach podjadę do Compsportu i podpytam.

Pozdrawiam,

 

 

Edytowane przez F_Underwood

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda ingerencja w oprogramowanie (czy to przeprogramowanie sterownika czy założenie box'a) = utrata gwarancji. 

Gdy VW będzie miał wymienić silnik, skrzynie itp za kilanaście/kilkadziesiąt tysięcy PLN to już sobie znajdą co potrzeba. Każda zmiana mapy silnika jest zapisywana. Historie ma ASO (on-line) więc łatwo do tego dojdą. 

 

Pomijając już sam fakt nie zgłoszenia ingerencji w układ sterowania silnika przy zgłaszaniu awarii = oszustwo....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żeby nie prowokować dalszej niepotrzebnej dyskusji, to chcę wyjaśnić, że nie mam zamiaru ingerować w silnik lub skrzynie w sposób, który miałby zaszkodzić - mam zamiar jeszcze kilka lat pojeździć tym autem i nie zależy mi na jego awariach. Pytam Was, o poradę i jeśli okaże się, że każda ze zmian ma spowodować podwyższenie ryzyka awarii samochodu to sobie zwyczajnie odpuszczę temat.

 

 

Edytowane przez F_Underwood

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowo proces wygląda tak:

- robisz testy na hamowni (dobrej)

- ktoś z dużym doświadczeniem i odpowiednią wiedzą analizuje wyniki 

- biorąc pod uwagę powyższe oraz zylion innych informacji o silniku, skrzyni, olejach itp itd proponuje Ci poprawienie programu

- rezultatem jest płynniejsza praca silnika, często nieco mniejsze spalanie, i wyższe osiągi - ale w ramach rozsądku i bezpiecznie dla całego układu napędowego 

 

VW zawsze może wykryć ingerencje i jest to podstawą do nieuznania gwarancji. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za podpowiedzi, rozeznam jeszcze temat w proponowanych przez Was firmach ale samo działanie przełożę na termin po upłynięciu gwarancji (z moim szczęściem tak będzie smutniej ale bezpieczniej) :)

Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie i wszystkie odpowiedzi,

Pozdrawiam!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ktoś z was robił soft w tym silniku ?

Zastanawia mnie ile można z tego wycisnąć i czy ma to wgl sens przy napędzie tylko na przednią oś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A program skrzyni też robiłeś ?? I co ewentualnie to daje jest odczuwalne jakiś przyrost momentu obrotowego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również polecam. Bezpieczne jest ok 230 KM (u mnie wyszlo 230/480 manual). Wiadomo, że w sprincie od świateł do świateł mocy się nie wykorzysta przy napędzie na przód, ale w trasie różnica jest odczuwalna. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności