Skocz do zawartości
czornyraflik

Demontaż wtryskiwaczy CR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich :)

powiem szczerze że szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie :(

Ogólnie lecą mi spaliny z pod korka wlewu oleju :( I mój mechanik powiedział że mogą przyepuszczać spaliny wtryskiwaczy a dokladnie na podkładkach  wiec mam mi wymienic wszystkie uszczelnienia na wtryskach 

I pytanie takie czy do demontażu wtrysków jest koniecznie zrzucanie pokrywy zaworów? Bo jak tak patrzę to wtrysków są przykręcone od góry na 4 śrubki przez takie blaszki 

Dodam że pasek b6 2009r 2.0 TDI CR ! 170KM silnik CBBB.  

Pytanie czy da się wyjąć wtryski bez demontażu pokrywy zaworów? Proszę o szybką odpowiedź bo jeśli się da to sobie sam to zrobię:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam nie tylko podkładki idą na wtryskiwacz.

 

Numer oe 059130519 podkładka 

WHT000884 oring. 

WHT007480 ten na górze oring

po wyjęciu wtrysków wypada dobrze gniazda wyfrezować z brudu itp. Polecam oryginał dać niż zamiennik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lecą spaliny spod korka oleju to bardzo szerokie pojęcie. Ile auto ma przebiegu i jak bardzo lecą te spaliny? Może najpierw sprawdź odpowietrzenie tego silnika dopiero kombinuj przy wtryskach. Pracuje dobrze, równo, paliwa w oleju nie przybywa? Jak idziesz do lekarza i mówisz, że strzyka cię w sercu to najpierw lekarz wyjmuje to serce czy szuka innych możliwości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spalinami  czuć dość mocno.  

Silnik pracuje równo nic nie przerywa

Oleju nie przybywa 

Plynu też nie ubywa 

Przebieg 349 tyś 

Mocy nie ubywa bestia ciągnie aż asfalt zwija 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma swoje kilometry to i przedmuchy do komory korbowej ma większe. Ciężko stawiać diagnozy jak czegoś nie widzisz i nie słyszysz. Ale moje zdanie jest takie, nie kombinuj. Spaliny czuć w kabinie czy gdzie? Może sprawdź szczelność układu wydechowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego się też obawiam dlatego auto dziś do mechanika daje abym sam nie musiał się z tym męczyć:)

15 godzin temu, sylmicha napisał:

Ma swoje kilometry to i przedmuchy do komory korbowej ma większe. Ciężko stawiać diagnozy jak czegoś nie widzisz i nie słyszysz. Ale moje zdanie jest takie, nie kombinuj. Spaliny czuć w kabinie czy gdzie? Może sprawdź szczelność układu wydechowego?

Spalin nie czuć w kabinie ani podczas jazdy ani na postoju tylko jak odkręce korek wlewu oleju to nawet chwilę widać dymek z pod korka A po chwili już tylko zapach

A podkładki i oringi nie są takie drogie i robocizny też tanio dlatego przy takim koszcie coś już bd wyeliminowane:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Odświeżę temat ponieważ nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie, z jakim momentem dokręcać nakrętki wtryskiwaczy w tym silniku. CBBB, 170km. Znalazłem tylko że dekielek uszczelniający dokręca się z siłą5 Nm, a co do samych zakrętek dociskających wtrysk informacje są dość rozbieżne w zależności od kodu silnika.

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności