Skocz do zawartości
Nerwuss

Prośba o pomoc w analizie logów. 1.8T AWT czyste PB

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam problem bo sporadycznie wyskakuje mi błąd ubogiej mieszanki.

Szukałem nieszczelności we wszystkich wężykach i nic nie znalazłem.
Wrzucam tutaj logi może ktoś mi podpowie gdzie szukać problemu.

001 + 032 + 33 statycznie
http://vaglogi.pl/log-001_032_033_Uy9DC58.html

002+033 
http://vaglogi.pl/log-002_033_2D2v0Kn.html

Miało być 002 ale machnąłem się i zrobiłem 020.

020+033+115

http://vaglogi.pl/log-020_033_115_9Y04oZ.html

020, 115, 118

http://vaglogi.pl/log-020_118_115_U3pZ5.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływke masz na bank do wymiany. Nie mniej jednak czy ona powoduje błąd mieszanki to już nie byłbym taki pewny. Ale wymienisz to zobaczysz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, zwonko napisał:

Przepływke masz na bank do wymiany. Nie mniej jednak czy ona powoduje błąd mieszanki to już nie byłbym taki pewny. Ale wymienisz to zobaczysz 

A może być sytuacja taka, że ciągnie jednak gdzies lewe powietrze i stad takie wskazania przeplywki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Nerwuss napisał:

Witajcie, mam problem bo sporadycznie wyskakuje mi błąd ubogiej mieszanki.

Szukałem nieszczelności we wszystkich wężykach i nic nie znalazłem.
Wrzucam tutaj logi może ktoś mi podpowie gdzie szukać problemu.

001 + 032 + 33 statycznie
http://vaglogi.pl/log-001_032_033_Uy9DC58.html

002+033 
http://vaglogi.pl/log-002_033_2D2v0Kn.html

Miało być 002 ale machnąłem się i zrobiłem 020.

020+033+115

http://vaglogi.pl/log-020_033_115_9Y04oZ.html

020, 115, 118

http://vaglogi.pl/log-020_118_115_U3pZ5.html

silnik jest po ramapie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Nerwuss Zdecyduj się które logi są dobre bo wygląda jakby były od dwóch różnych aut. Kolega @rosol otwórzył ten z doładowaniem 1bar stąd pytanie o remap. Ja ten z 0.5bar więc myślałem że seria. Zdecyduj się.

 

3 godziny temu, Nerwuss napisał:

A może być sytuacja taka, że ciągnie jednak gdzies lewe powietrze i stad takie wskazania przeplywki?

przecież mówiłeś że szczelność sprawdzałeś. Ale dopóki nie wyjaśnisz, czemu w logach są rózne doładowania to mój pierwszy post traktujemy jakby go nie było.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale w tym rzecz, ze wszystkie logi byly robione wczoraj. Na 3 biegu od 1500rpm do odciny, z tym ze nie ma bata zeby osiagnac odcine bo przy ok 5/6tys zaczyna szarpac calym autem. 

Silnik nie jest po zadnym remapie

Edytowane przez Nerwuss
Dodanie tresci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja nie wiem skąd raz zadane doładowanie takie a drugi raz takie. Jak nie ma chipu, to przepływ jest za wysoki i przepływka do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, Nerwuss napisał:

Silnik nie jest po zadnym remapie

jesteś pewny, że nie jest po remapie?

Patrząc na przepływkę i czas wtrysku to jest..... od około 5 tys. obrotów wtryski są na granicy zapętlenia....

Standardowo komp zadaje dla turbo 0.5--0.6 bara a u Ciebie chce 1bar

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nastepny weekend sprobuje zrobic jeszcze raz logi bo albo coś nie pykło, albo ja coś zle zrobiłem.

3 minuty temu, rosol napisał:

jesteś pewny, że nie jest po remapie?

Patrząc na przepływkę i czas wtrysku to jest..... od około 5 tys. obrotów wtryski są na granicy zapętlenia....

Ja go tak na prawde kupiłem niedawno i chce doprowadzić do ładu, pewnosci 100% nie mam ze nie bylo tam cos robione bo sprzedajacy nic o tym nie wspominał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób jeszcze raz porządnie logi bo w jednym linku chce 1bar komp a w drugi 0.6 bara..... 

002+033+031

003+020

115+118

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

47 minut temu, rosol napisał:

patrząc na przepływkę i czas wtrysku to jest..... od około 5 tys. obrotów wtryski są na granicy zapętlenia....

Jeśli przepłwyka kłamie, zawyża, to czasy będą dłuższe, gdyż wyliczane są na podstawie przepływu.

Racja, że trzeba powtórzyć logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, rosol napisał:

zrób jeszcze raz porządnie logi bo w jednym linku chce 1bar komp a w drugi 0.6 bara..... 

002+033+031

003+020

115+118

W nastepny weekend zrobie i wrzuce tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, zwonko napisał:

 

Jeśli przepłwyka kłamie, zawyża, to czasy będą dłuższe, gdyż wyliczane są na podstawie przepływu.

Racja, że trzeba powtórzyć logi.

jeżeli jest po remapie to dane są prawidlowe

3 minuty temu, Nerwuss napisał:

W nastepny weekend zrobie i wrzuce tutaj.

dynamiczne oczywiście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, rosol napisał:

jeżeli jest po remapie to dane są prawidlowe

dynamiczne oczywiście

Jasne, dzieki za pomoc i zainteresowanie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjedź to Ci zrobię logi i od razu zobaczymy co w trawie piszczy :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności