Skocz do zawartości
Jahonex

Prośba o analizę logów VW Passat B5 FL [2.0 ALT]

    Rekomendowane odpowiedzi

    Samochód: B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
    Rok prod: 2002

    Witam wszystkich,

    Tak jak w temacie, prosiłbym kogoś kto ma wiedzę o analizę logów do Passata B5 FL 2.0 ALT Benzyna + LPG BRC Sequent 24. Problem z Paskiem jest taki, że na zimnym silniku strasznie nierówno pracuje, chrumka, niezależnie czy to benzyna czy LPG. po złapaniu jakiejś lekkiej temperatury praca silnika się stabilizuje, zaczyna chodzić trochę bardziej równomiernie, mimo wszystko przy mocniejszym depnięciu gazu czuć ewidentnie zdławienie silnika który dopiero po chwili zaczyna reagować na gaz, na benzynie dużo mniej się to odczuwa niż na LPG. Przy odpuszczaniu gazu tez jest odczuwalne szarpnięcie. Są też wypadające zapłony, na 99% spowodowane przez 1 lub 2 klejące na zimnym silniku wtryski gazu. Poniżej załączam logi z błędami z VAG-a, logi statyczne oraz dynamiczne, będę mocno wdzięczny za wszelkie rady i sugestie

    Błędy:

    7 Faults Found:
    16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
                P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded
    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
                P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
                P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
                P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
                P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
    16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
                P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    17658 - Fuel Level too Low
                P1250 - 008 - Implausible Signal
    Readiness: 0000 0000

    Statyczne:

    095

    014 015 016

    004 005 010

    001 002 004

    001 002 003

    001 002 003

    Dynamiczne:

    010 011

    003 011

    003 008 011

    Jest to mój pierwszy post wiec w razie gdybym coś źle wstawił, zrobił proszę o wyrozumiałość 

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002

    Zrobiłes grupy jak dla TDI, a masz benzynę pod maską.

    Na pewno przepłwyka Ci zaniża.

    Na pewno masz błędy wypadania zapłonów i bląd zbyt bogatej mieszanki.

    Logi trzeba będzie pewnie poprawić.

    Ale pierwsze co trzeba zrobić to odciąć gaz i zobaczyć co będzie. Jeśli wtryski kleją to możliwe też, że przepuszczają i stad błąd bogatej mieszanki.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
    Rok prod: 2002

    Na weekend będę miał trochę więcej czasu to powtórzę logi statyczne zgodnie z instrukcją, i tylko na benzynie bez gazu. "Odciąć gaz," czyli co masz na myśli zakręcić go przy butli?

    Dzięki za odpowiedź

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002
    17 minut temu, Jahonex napisał:

    "Odciąć gaz," czyli co masz na myśli zakręcić go przy butli?

    no to jeden ze sposobów (trzeba pamiętać żeby włączyć lpg parę razy żeby wypalić resztki z przewodów). Najbezpieczniejszy to wyjeździć i wtedy zakręcić. I dobrze by było odpiąć bezpiecznik, masz pewność, że nic wtedy nie miesza.

    21 minut temu, Jahonex napisał:

    logi statyczne zgodnie z instrukcją, i tylko na benzynie bez gazu.

    Nie wiem co za instrukcja, może ten temat do alt... ale geralnie dla Ciebie będzie tak:

    dynamiczne 002+033 (Pb oraz LPG), 003+020 (tylko Pb)

    statyczny 033 z przełączaniem paliw. I to wszystko.

    Najpierw wyklucz gaz bo to najczęściej miesza. Najlepiej odżałuj te 30km na benzynie. Zgaś go na benzynie i zobacz jak na drugi dzień pali.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
    Rok prod: 2002

    Dzięki wielkie za sugestie, w weekend zrobię logi o których pisałeś, przebadam wszystko na benzynie i zobaczymy co to będzie :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności