Skocz do zawartości
Gość krystian_s1

CL, GL, GT - różnice

Rekomendowane odpowiedzi

aha czyli jak na wlepce bo niewiem mam troche zdarte napisy chce sie dorwać do kodu lakieru bo mam przypuszczenia że to był inny kolor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Człeniu, napisałem Ci. A znaczek nawet można przykleić VR6 TDI i co sobie zażyczysz. To co masz we wlepce to jest wyposażenie auta i model, koniec kropka. No chyba że masz ćwiartkę z iinego auta wspawaną razem z wlepka....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz czasem tego sie tez obawiam :/ a gdzie jeszcze były przyklejane takie naklejki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W książce serwisowej tylko i j/w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja znalazłem naklejki z tymi kodami pod tapicerką prawych przednich drzwi i między podsufitką a dachem ;)

możesz mieć przełożoną klapę albo po prostu doklejony emblemat. Na wklejce trzecia linia od góry (TYP/TYPE), podaj co tam masz

aha, nie pamiętam dokładnie ale ten identyfikator typu jest chyba też wybity na tabliczce znamionowej koło chłodnicy

Edytowane przez ormowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

312 235 to jest typ i myśle ze klapa byla zmieniana bo jest z lotka z GT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jabys mial Gt to byś miał szeroką listwe na drzwiach. Ciekawostką jest to że na fotelach przednich też są wlepy i opisane są tam kody wyposażenia fotela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no na dzwiach mam szerokie listwy progi plastikowe te dokładni prawie jak GT... niewiem może inne wersie tez mialy szerokie listwy i listwy progowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
312 235 to jest typ i myśle ze klapa byla zmieniana bo jest z lotka z GT

312 2... to passat limuzyna CL. 235 nie mam, będzie chyba 2Y5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie tak było napisane co prawda pozdzierane troche ale ewidentnie 3 a co to dalej oznacza??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te szerokie listwy w gt to porazka... wczoraj (13 piatek) otwieram i mi odpadla ta listwa a za nia syf... woda wleci i bedzie tylko rdza jak w starych mercedesach... bez klimy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja tez mam szerokie listwy ale wyposarzenie mam ubogie bo tylko el dach, ani abs ani szyb w prądzie no do tego dozyce ze mam wspomaganie:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co mi się udało znaleźć.. Może się przyda:

 

Passat był dostępny w trzech głównych wersjach: CL (podstawowa), GL (bardziej komfortowa) oraz GT (bardziej sportowa). Ponadto Volkswagen zdecydował się na wypuszczenie edycji specjalnych (Trend, Arriva, Exclusive i in.), które różniły się dodatkowym wyposażeniem.

 

CL: szkła kierunkowskazów w kolorze pomarańczowym, zderzaki oraz obudowy lusterek w kolorze czarnym, szyba przednia bez górnego paska przeciwsłonecznego, trójramienna kierownica (w wersji bez wspomagania kierownicy)

 

GL/GT: szkła kierunkowskazów w kolorze szarym (po 1992 roku), dolna część zderzaków oraz obudowy lusterek polakierowane w kolorze nadwozia, przednie światła przeciwmgłowe, niebieski pasek przeciwsłoneczny w górnej części szyby przedniej, roleta bagażnika (variant)/przeciwsłoneczna roleta tylnej szyby (sedan), szerokie listwy drzwiowe (GT), głębokie fotele przednie (GT)

 

Wyposażenie dodatkowe: Do każdej z podstawowych wersji Passata istniała możliwość dokupienia wyposażenia dodatkowego. Były to między innymi: komputer pokładowy MFA; wspomaganie układu kierowniczego; elektrycznie regulowane/podgrzewane lusterka; podgrzewane fotele przednie; regulacja wygięcia lędźwiowego w fotelach przednich; regulacja pochylenia i wysokości tylnej kanapy; centralny zamek; klimatyzacja manualna/automatyczna (climatronic) lub thermotronic; dodatkowe wyposażenie audio; welurowe/skórzane tapicerki; szyberdach; elektrycznie opuszczane szyby boczne; hak ; dodatkowe kieszenie w drzwiach; regulowane pneumatycznie zawieszenie tylne i in.

 

Czyli konfiguracji mogło być setki, setki i jeszcze raz setki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jestem w kropce. :) Z tego, co napisał Kolega w poście wyżej, to wychodzi, że mam GL +dodatki. Wnętrze przypomina raczej po tapicerce wersję Pacific, a na wlepce koło koła mam CL (z tego, co pamiętam, bo patrzyłem tam dawno).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pacific miał (ma) srebrne zegary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam niby wersje GL ale mam w niej wszystko:) classic line:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pacific miał (ma) srebrne zegary

 

Ja mam, więc chyba Pacific...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)

mój pacific, prócz charakterystycznych srebrnych zegarów, ma we wlepie CL i w standardzie el.sz.przód, el.lust., wspomag., abs, 2xairbag, centr.zam., roleta w bagaż. (bo to variant), klima manual.

i chyba tyle z "bajerów" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój pacific, prócz charakterystycznych srebrnych zegarów, ma we wlepie CL i w standardzie el.sz.przód, el.lust., wspomag., abs, 2xairbag, centr.zam., roleta w bagaż. (bo to variant), klima manual.

i chyba tyle z "bajerów"

 

No to do tej listy Twojej ja u siebie dodam jeszcze elektrycznie regulowane światła, elektryczny szyber, światełka w osłonach przeciwsłonecznych i ciemne światła tył. :) I też to chyba tyle tego, co ważniejsze. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenia CL, GL, GT na wlepie w bagażniku były oznaczeniami z jakimi paski wyjeżdzały z fabryki, natomiast u dilera mogły być jeszcze doposażane dodatkowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności