Skocz do zawartości
konrad1222

Poszę o analizę logów 1.8t

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie jest problem z skakaniem obrotó na biegu jałowym zrobiłem dynamiczne zeby wyeliminowac problem z doładowaniem 

03 i 020  http://vaglogi.pl/log-003_020_sDIpm8.html    

002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_RXce6.html

115 i 118 http://vaglogi.pl/log-002_033_RXce6.html

Edytowane przez konrad1222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

115+118 nie dodany. :D
To na LPG czy PB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo dobrze ładuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat turbo całkiem spoko dmucha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że na logach widać że do 2000tys obrotów silnik ma zadane ciśnienie o wiele wyższe niż uzyskane przez turbo w danej chwili . Auto czasami dostaje na chwilę ,,kopa" poczym spokwrotem jedzie tak jak by bez turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do 2000 obrotów turbo nie da takiego ciśnienia jak chce komp... normalne

przy 2200-2300 już pompuje ile trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale porównując starszy log do nowego to widać że jest gorzej . Czasem auto ciągnie bardzo Dobrze a czasami taki muł jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nowym logu faktycznie jest coś takiego jakby do 2100RPM prawie nie biło. W starym przy 2100RPM jest już 1500mbar a w nowym przy 2100RPM jest 1200mbar. Po czym nagle dostaje kopa i bije tyle co trzeba. W obu logach koło 2500 jest zadane=aktualne więc jest tak jak powinno być.  Tak jak mówił kolega wyżej normalne jest że na początku komp chce więcej niż turbina bije. Prawidłowo jak mówi kolega wyżej zadane=aktualne będzie dopiero koło 2300-2500RPM, zależy od jakich RPM zaczniesz log. Przyjmuje się że jak przy 2500 nie ma tego co zadane to jest gorzej. Turbina zależy od dynamiki gazów i rozkręca się więc nie dostaniesz nigdy pełnej zadanej mocy od razu. 

Na logu 002+033 jest dość ubogo. Ciężko powiedzieć bo nie ma pełnego obrazu. W nowym logu nie dałeś grupy 118 i nie widać wysterowania turbiny. Przydałby się log 002+033 Pb i LPG, z kasowaniem błędów zaraz przed każdym logiem (kasowanie powoduje wyzerowanie korekt w 032 i jest konieczne nawet jeśli błędów nie ma). Możesz mieć nieszczelność i przez to świruje. A może coś nie tak ze sterowaniem. Może kat jest przytkany, choć ciężko żeby te wszystkie rzeczy powodowały problemy "czasem". Najbardziej prawdopodbne jest zacinanie N75.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to tak dzisiaj zrobiłęm test odpiełem zawór n75 doładowania nie było wgl , potem podpiełem spowrotem zawor n75 ale odpiełem od niego wezyk od WG i auto przeładowywało ale za to bardzo srodnie turbo pompowało niby doładowanie duze ale na chwile były takie przewy i widac ze cos go dławiło

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy odpiętym N75 powinno być doładowanie rzędu 0,3, przynajmniej na kompie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak Koledzy wymieniłem zawór DV. Wymieniłem zawór n75 był zepsuty wymieniłem odme nie działała prawidłowo. Wymieniłem wszystkie przewody od podciśnienia zrobiłem test gruszki od wg . Sprawdziłem luz na wirniku i nadal jest to samo co prawda lepiej ale to jeszcze nie jest to co powinno być. Auto czasem mocno rwie do przodu a czasem ma muła . Czy czujnik ciśnienia doładowania dawał by podobne objawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności