Damian3942 Zgłoś #1 Napisano 6 Marca 2019 Witam koledzy, zakupiłem passata b5 fl z 2003 roku problem z nim jest taki że jest w płynie chłodniczym olej i zastanawiam się czy to na pewno problem z głowicą co ciekawe ma on przejechane 70 000tys km udokumentowane auto nie od handlarza, szukać przyczyny w uszczelce głowicy? silnik 2,0 115km auto 2003 r skrzynia automatyczna co radzicie sprawdzić? czy wymiana głowicy jest na podobnej zasadzie jak w golfie IV w silniku ASV? o czym muszę pamiętać przy robieniu z uszczelką i co wymienić przy okazji oprócz oleju filtra i płynu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2019 (edytowane) 24 minuty temu, Damian3942 napisał: co ciekawe ma on przejechane 70 000tys km Chyba jeszcze nie ma auta, które zrobiłoby 70 milionów km Edytowane 6 Marca 2019 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian3942 Zgłoś #3 Napisano 7 Marca 2019 (edytowane) 70tyś kilometrów wymieniłem płyn i nie przybywa nic ani nie ubywa płynu, tak samo oleju od czego mogła być maź w płynie dodam ze chłodnica była zatkana od tej mazi tak jak reszta, cisnienie też jest ok płynu Edytowane 10 Marca 2019 przez Damian3942 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soltys2115 Zgłoś #4 Napisano 15 Marca 2019 zimno plus krotkie przebiegi niedogrzany silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #5 Napisano 15 Marca 2019 2.0 wsumie zatyka odme w zimę przy krótkich trasach ale jak miałeś tak duża ilość nawet w chłodnicy a zrobiłeś test CO2 głowicy to jedyny punkt to chłodniczka oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian3942 Zgłoś #6 Napisano 28 Marca 2019 no i raczej silnik odpada zastanawiam się nad skrzynią bo zlałem już samego oleju z układu ok 4-5 ltr i dolałem wody destylowanej też tyle teoretycznie powinien być już stop z tym bo nie ma szans żeby więcej wlazło oleju czy to do skrzyni czy do silnika ostatnio skrzynia zaczeła żyć własnym życiem tj wariuje przy ruszaniu pod górkę i przy zwalnianiu obstawiam na olej w niej i pada podejrzenie na chłodnicę jej tylko że do skrzyni wchodzi 3,5 ltr oleju (skrzynia ag4) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian3942 Zgłoś #7 Napisano 15 Czerwca 2020 Koledzy czy da się jakoś sprawdzić elektrozawory w skrzyni bez demontażu? Skrzynia szarpie przy zmianie z 1 na 2 I 2 na 3 znajomy mówi że wina elektro zaworów lub sterownik zalało od strony pasażera w środku można to jakoś sprawdzić?Skrzynia ag4 01n z 2003r nic nie ślizga konwerter podobno jest sprawny Tarczki w środku nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1961 Zgłoś #8 Napisano 15 Czerwca 2020 Jeśli olej w płynie jest czysty to pochodzi ze skrzyni biegów a miejsce przecieku jest w chłodnicy oleju skrzyni biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian3942 Zgłoś #9 Napisano 15 Czerwca 2020 (edytowane) Tamto już naprawione szczelona chłodnica główna a problem jest tylko z przełączaniem co jakby ktoś pusczal nagle sprzęgło nic więcej się nie dzieje Edytowane 15 Czerwca 2020 przez Damian3942 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach