WittoC Zgłoś #21 Napisano 31 Stycznia 2021 Witam, potrzebuje zakupić opony Letnie z kołami R18, i trafiłem na opony z wymiarem 245/45 i nie wiem czy nie będą za szerokie kapcie co wy o tym sądzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borus84 Zgłoś #22 Napisano 31 Stycznia 2021 Bierz śmiało. Mam takie same. Ładnie się prezentują i dobrze prowadzą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WittoC Zgłoś #23 Napisano 31 Stycznia 2021 (edytowane) Bardzo Ci serdecznie dziękuje za Pomoc. Więc zamawiam Je EDIT: Widzę że masz tak jak Ja felgi Monterey to chyb a najlepszy model do tego auta Edytowane 26 Czerwca 2021 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymek87 Zgłoś #24 Napisano 22 Marca 2021 Panowie ktoś jeździ na Uniroyal RainSport 5?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubi14 Zgłoś #25 Napisano 28 Marca 2021 siemka, miał ktoś na Pasku założone oponki o rozmiarze 225/50 R17 na 7 calowej feldze, bo nie wiem czy się łasić na ten rozmiar czy kupić normalnie 215/55 i się nie przejmować że nie wejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike- Zgłoś #26 Napisano 28 Marca 2021 chyba za wąska ta felga jak na 225 kapcia lepiej chyba 215 tak jak piszesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubi14 Zgłoś #27 Napisano 30 Marca 2021 niby według tabelek oponę 225mm można założyć na felgę od 6.5 do 8.5mm ale zalecają 7.5.. pół cala to tylko 1.25cm. mi to bardziej chodzi czy opona wejdzie na wysokość i jak to będzie wyglądać, bo ogólnie 225 mam na 7 calowej feldze w Golfie IV i nic się z tym nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #28 Napisano 27 Kwietnia 2021 Ja kupiłem na ten sezon nokian wetproof, kilka osób mi je polecało.. Brałem w sklepopon.com, tam znalazłem rozmiar, wzmocnienie xl i informacje, że produkcja 2021, na czym mi zależało. I totalna porażka. W opisie produktu wyraźnie zaznaczone, że produkcja 2021 a przysłali mi jakieś leżaki magazynowe z lutego 2020. Do tego jedna opona wadliwa, bicie promieniowe widoczne gołym okiem. Nie polecam sklepu, obsługa klienta fatalna, szkoda czasu na nich. Wracam do continentala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RentoniX Zgłoś #29 Napisano 27 Kwietnia 2021 11 godzin temu, przemekg napisał: Wracam do continentala. Próbowałem u znajomego na Dunlopach 17' (Passek 1.8 TSI) - uczucie jakbym jechał Żukiem... Podobnie jak ty, stwierdziłem że zostaje przy Continental ContiPremiumContact 5 (215/55 r17 94 W). Dla mnie perfekcja na suchym i mokrym, pozwalają na wiele. Skończą się obecne, pójdę w nie ponownie (albo spróbuje continental ContiPremiumContact 6 ??? ?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #30 Napisano 27 Kwietnia 2021 @RentoniX Ja akurat mam 2.0tdi 150. I Dunlop zimówki rewelacja, cichutko. Model Wintersport 5. Ale w B6 miałem Dunlopy letnie i po drugim sezonie tak się tył wyząbkował, że nie szło tego wytrzymać (auto 2 razy do roku na geometrii). Co do Nokianów, to może i dobry laczek, ale sklep mnie tak zniechęcił, że kupuję conti. W b7 miałem PremiumContact 6 i to była po prostu opona idealnie cicha, auto jak przyklejone, czy powoli czy szybko szło jak po sznurku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deo Zgłoś #31 Napisano 28 Kwietnia 2021 U mnie wpadły Rainsporty 5 (235/40/19), zobaczymy jak wypadnie w porównaniu do P-Zero. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #32 Napisano 28 Kwietnia 2021 @Deo 3 rainsport to fajny laczek, tylko szybko schodzi. Jak w 5 poprawili to będziesz zadowolony. Cholera nigdzie tego premiumcontct6 nie ma, albo kupie 5 albo dam szansę tym nokianom, tylko od innego sprzedawcy. Mają fajny bieżnik, nie powinny ząbkować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike- Zgłoś #33 Napisano 28 Kwietnia 2021 (edytowane) Rainsport 3 może i szybko schodzi , ale dobrze klei i to jest powód szybkiego ścierania. Conti dobre oponki, miałem ostatnio premiumcontc 5 i sprzedałem bo przechodziłem na rozmiar większe , ale padło na Hankook Natomiast miałem kiedys w Audi TT contisportcontact 3 i to była tragedia , chyba zbyt agresywnie jeździłem i auto robiło co chciało z oponami Edytowane 26 Czerwca 2021 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #34 Napisano 7 Maja 2021 Gdyby to kogoś interesowało (były kiedyś pytania o to) felga stalowa 16cali z oponą waży 18,3kg felga aluminiowa 17cali z oponą waży 21.2kg (wzór felgi NIVELLES) felga aluminowa 18cali z oponą waży 22,3kg (wzór felgi MONTRREY) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamnWamn Zgłoś #35 Napisano 30 Maja 2021 (edytowane) Teraz jeżdżę na Dunlopach Sport Maxx RT 2 - jest cichutko i auto fajnie się prowadzi. Rozmiar 235/40 R19. Mogę polecić. Edytowane 30 Maja 2021 przez DamnWamn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolekb6 Zgłoś #36 Napisano 30 Maja 2021 Ja wybrałem nowe Pirelli PZero co prawda mam trochę większy rozmiar kół bo 245/35R20 ale jestem bardzo zadowolony. Na suchym ciuchutko, a na mokrym jakiegoś uślizgiwania nie odczułem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekV Zgłoś #37 Napisano 27 Czerwca 2021 Pirelli Cinturato P7 czy Bridgestone Potenza S001 ? co polecacie ? Rozmiar 235/40/19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deo Zgłoś #38 Napisano 28 Czerwca 2021 (edytowane) Poszukał bym innych opon, niż te które wymieniłeś. - np. Nokian, RainSport 5 (aktualnie je mam w B8 - 235/40/19), ew. dołożył i wybrał P-Zero (miałem w ubiegłym sezonie w B8 - 235/45/18) lub Pilot Sport 4s. W 2013 roku kupiłem S001 do Octavii 2FL (BXE@178/380) i byłem bardzo zadowolony z trakcji, prowadzenia na suchym i mokrym. Potem zmieniłem O2FL na B7 (CFFB@seria) i jeździłem na nich do zużycia (2019) i nie narzekałem na nie. Jakieś dwa/trzy lata temu poleciłem S001 bratu do BMW serii 1 (198KM napęd na tył) i okazało się, że auto ma problem z trakcją na suchym i prowadzeniem na mokrym - u Ciebie jest 4x4, więc może tego efektu nie być, ale uważam, że za podobną kasę można kupić lepszą gumę. Edytowane 28 Czerwca 2021 przez Deo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekV Zgłoś #39 Napisano 28 Czerwca 2021 Może i masz racje niby 700zl różnicy to nie dużo ale jednak jakaś kwota to jest hehe … obecnie jeżdżę a Cinturato P7 i jest spoko dramatu nie ma ale stoje przed zakupem nowego kompletu wiec myślałem żeby coś zmienić ? bardziej skłaniam się co do bridgestone bo jednak jeżdżę w miarę normalnie czasem zdarza się depnąć na autostradzie i zastanawiam się czy takie sportowe opony jak Michelin są mi poprostu potrzebne… Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deo Zgłoś #40 Napisano 28 Czerwca 2021 Do spokojnej jazdy to i RainSporty 5 będą idealne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach