MucikV Zgłoś #41 Napisano 13 Marca 2019 Nie jest tak samo jak w TDI ,że trzeba założyć ogranicznik na sztange? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #42 Napisano 13 Marca 2019 57 minut temu, carere napisał: Kupiłem ten czujnik (Ale zamiennik) nowy. Po skasowania błędu, powraca znowu. Kolektor wyczysciłem i dolot też lecz tam nie było tragedii jak to nieraz widać w necie. lepiej było kupić oryginał.... ale... To jest zrzut z Twojej fury? Tu problem jeszcze może być z wiązką od czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #43 Napisano 13 Marca 2019 Ten błąd to może jest jak wtyczki rozłączałem. W TDI nie ma tej gruchy. Ja nie mam miejsca na założenie ograniczenia, choć gdzieś widziałem że wkręcają wkręt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #44 Napisano 13 Marca 2019 To VCDSem sprawdz bledy... i jeszcze raz wrzuc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #45 Napisano 14 Marca 2019 Witam, wczoraj kupiłem wiakena i skasowałem błędy. Jeszcze się nic nie pojawiło. Po ostatnim kasowaniu innym sprzętem check wyskoczył po 5 minutach jazdy. Zobaczę jutro co się będzie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #46 Napisano 15 Marca 2019 Moje spostrzeżenia na dzień dzisiejszy w sprawie check engine p2015. Skasowałem Wiakenem po wymianie czujnika klap.Dwa dni jeżdżę bez checka. Dziś rano gdy odpalałem auto wyskoczył mi napis" check engine now" i silnik zgasł, po ponownym zapłonie auto odpaliło a kontrolki brak. Ciekawe czy połączyć te dwie sprawy czy to znowu coś innego nawala. Może troszkę niski stan oleju lub płynu chłodniczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #47 Napisano 19 Marca 2019 Dnia 15.03.2019 o 17:22, carere napisał: Moje spostrzeżenia na dzień dzisiejszy w sprawie check engine p2015. Skasowałem Wiakenem po wymianie czujnika klap.Dwa dni jeżdżę bez checka. Dziś rano gdy odpalałem auto wyskoczył mi napis" check engine now" i silnik zgasł, po ponownym zapłonie auto odpaliło a kontrolki brak. Ciekawe czy połączyć te dwie sprawy czy to znowu coś innego nawala. Może troszkę niski stan oleju lub płynu chłodniczego jaki efekt po paru dniach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #48 Napisano 15 Kwietnia 2019 Witam po długiej nieobecności. Efekt po paru dniach....." do dupy" jak jeżdżę delikatnie to check się nie zapali Ale jeśli wcisnę gaz i obudzę te konie pod maską to check się zapala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #49 Napisano 15 Kwietnia 2019 no to musisz sprawdzić go VCDSem... szczególnie poruszanie się klap... czy jak jeździsz do 3 tys. obrotów to jest ok?Jak pociągniesz powyżej to wtedy wywala błedem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #50 Napisano 15 Kwietnia 2019 Tak, dosłownie masz rację. Powyżej 3 tyś wywala bład Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #51 Napisano 16 Kwietnia 2019 do 3 tys. klapy są zamknięte powyżej się otwierają... i tu pewnie leży problem u Ciebie.... nie otwierają się i jest check na desce... do weryfikacji kolektor i działanie klap Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #52 Napisano 19 Kwietnia 2019 Dnia 15.04.2019 o 23:18, carere napisał: Tak, dosłownie masz rację. Powyżej 3 tyś wywala bład Sprawdz VCDSem grupę 142 Do 3 tys. obrotow ma byc 0% powezyj ma podejsc do prawie 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach