Jump to content
carere

benzyna jak fabryka składa silniki

Recommended Posts

A czujnik można zbadać? Np. opór A jeśli tak to jaki powinien być?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, carere napisał:

A czujnik można zbadać? Np. opór A jeśli tak to jaki powinien być?

wymień czujnik..... numer OE  07L907386B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde wymieniłem ten czujnik od klap i LIPA. P2015 czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym. Nieodpowiedni sygnał stały. Luzów w klapach nie było. A może to w tej przepustnicy coś nie tak? Koledzy macie może jakieś sugestie. Przypomnę 2.0 t TSI 200KM. DSG.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.03.2019 o 19:44, carere napisał:

Kurde wymieniłem ten czujnik od klap i LIPA. P2015 czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym. Nieodpowiedni sygnał stały. Luzów w klapach nie było. A może to w tej przepustnicy coś nie tak? Koledzy macie może jakieś sugestie. Przypomnę 2.0 t TSI 200KM. DSG.  

A jesteś pewny ze podłączyłeś wszystkie kostki po montażu kolektora? Oraz  podcisnienie ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm....raczej tak. podciśnienie do gruchy od klap założone, kostki założone. hmmm.... a to zadałeś mi ćwieka. teraz tak myślę jak jestem w temacie czy aby na pewno klapy luźno chodziły a raczej ta grucha bo lekko w ostatniej fazie się przycinała. Dziwi mnie to stwierdzenie "czujnik tłumika szmerów" gdzieś czytałem że to nie jest wina czujnika tylko samego kolektora(klap)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź jeszcze sobie ta gruszke od sterowania klapami  czy membrana nie poszla .... Ściągnij wężyk od podcisnienia i wciśnij cięgno od tej gruszki i trzymając wcisniete ciegno przyloz palec do otworu tej gruszki gdzie wchodzi podcisnienie ... Trzymając palec nie może ciegno wysuwac sie 

A pisałem ci w innym temacie, że jak miałeś wywalony kolektor na zewnątrz to sprawdz klapy ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na filmie urwana jest dźwignia. U mnie jest ok. Wszystko w miarę ciasno chodzi. Zastanawia mnie ta gruszka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na filmie masz pokazane wszystkie bolączki związane z kolektorem... jak go sprawdzić.... dźwignia nie jest urwana tylko ją zdjął

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy walczę dalej....oglądałem kolektory w necie i zauważyłem rurkę która jest pod przepustnicą. Otwór około 10mm średnicy A ja nie pamiętam żebym zakładał jakiś wąż podciśnieniowy w tamtym miejscu. Co to może być??

Koledzy wybaczcie mi za moje posty Ale dopiero uczę się tego auta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyslij zdjęcie o co ci chodzi to ci powiem co do czego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam nic nie ma to jest zaslepione....

Edited by sianko23

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, sianko23 napisał:

Tam nic nie ma to jest zastąpione....

zaślepione?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Rosół.. A może Ty rozkminisz o co chodzi z tym...." intake manifold damper sensor implausible ignal" według mnie to nie jest błąd klap, tylko coś od przepustnicy

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, carere napisał:

Dzięki Rosół.. A może Ty rozkminisz o co chodzi z tym...." intake manifold damper sensor implausible ignal" według mnie to nie jest błąd klap, tylko coś od przepustnicy

wklej cały błąd

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, rosol napisał:

zaślepione?

Jezu lepiej??

Share this post


Link to post
Share on other sites

P2015

20190308_163404.jpg

Ale po angielsku ten sam błąd i inna interpretacja, chyba że się mylę

20190219_163324.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

czujnik klap przetłumaczony jest jako czujnik szmerów....

jaki czujnik kupiłeś? numer podaj i czy nowy?

po skasowaniu błędu nadal wraca?

wyczyściłeś kolektor i dolot z nagaru? 

Edited by rosol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 1.03.2019 o 07:11, rosol napisał:

07L907386B

Kupiłem ten czujnik (Ale zamiennik) nowy. Po skasowania błędu, powraca znowu. Kolektor wyczysciłem i dolot też lecz tam nie było tragedii jak to nieraz widać w necie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy