carere Zgłoś #21 Napisano 28 Lutego 2019 A czujnik można zbadać? Np. opór A jeśli tak to jaki powinien być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #22 Napisano 1 Marca 2019 9 godzin temu, carere napisał: A czujnik można zbadać? Np. opór A jeśli tak to jaki powinien być? wymień czujnik..... numer OE 07L907386B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #23 Napisano 8 Marca 2019 Kurde wymieniłem ten czujnik od klap i LIPA. P2015 czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym. Nieodpowiedni sygnał stały. Luzów w klapach nie było. A może to w tej przepustnicy coś nie tak? Koledzy macie może jakieś sugestie. Przypomnę 2.0 t TSI 200KM. DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sianko23 Zgłoś #24 Napisano 9 Marca 2019 Dnia 8.03.2019 o 19:44, carere napisał: Kurde wymieniłem ten czujnik od klap i LIPA. P2015 czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym. Nieodpowiedni sygnał stały. Luzów w klapach nie było. A może to w tej przepustnicy coś nie tak? Koledzy macie może jakieś sugestie. Przypomnę 2.0 t TSI 200KM. DSG. A jesteś pewny ze podłączyłeś wszystkie kostki po montażu kolektora? Oraz podcisnienie .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #25 Napisano 10 Marca 2019 hmm....raczej tak. podciśnienie do gruchy od klap założone, kostki założone. hmmm.... a to zadałeś mi ćwieka. teraz tak myślę jak jestem w temacie czy aby na pewno klapy luźno chodziły a raczej ta grucha bo lekko w ostatniej fazie się przycinała. Dziwi mnie to stwierdzenie "czujnik tłumika szmerów" gdzieś czytałem że to nie jest wina czujnika tylko samego kolektora(klap) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #26 Napisano 10 Marca 2019 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sianko23 Zgłoś #27 Napisano 10 Marca 2019 Sprawdź jeszcze sobie ta gruszke od sterowania klapami czy membrana nie poszla .... Ściągnij wężyk od podcisnienia i wciśnij cięgno od tej gruszki i trzymając wcisniete ciegno przyloz palec do otworu tej gruszki gdzie wchodzi podcisnienie ... Trzymając palec nie może ciegno wysuwac sie A pisałem ci w innym temacie, że jak miałeś wywalony kolektor na zewnątrz to sprawdz klapy .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #28 Napisano 10 Marca 2019 Na filmie urwana jest dźwignia. U mnie jest ok. Wszystko w miarę ciasno chodzi. Zastanawia mnie ta gruszka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #29 Napisano 10 Marca 2019 na filmie masz pokazane wszystkie bolączki związane z kolektorem... jak go sprawdzić.... dźwignia nie jest urwana tylko ją zdjął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #30 Napisano 12 Marca 2019 Koledzy walczę dalej....oglądałem kolektory w necie i zauważyłem rurkę która jest pod przepustnicą. Otwór około 10mm średnicy A ja nie pamiętam żebym zakładał jakiś wąż podciśnieniowy w tamtym miejscu. Co to może być?? Koledzy wybaczcie mi za moje posty Ale dopiero uczę się tego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sianko23 Zgłoś #31 Napisano 12 Marca 2019 Wyslij zdjęcie o co ci chodzi to ci powiem co do czego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #32 Napisano 12 Marca 2019 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sianko23 Zgłoś #33 Napisano 12 Marca 2019 (edytowane) Tam nic nie ma to jest zaslepione.... Edytowane 12 Marca 2019 przez sianko23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #34 Napisano 12 Marca 2019 2 minuty temu, sianko23 napisał: Tam nic nie ma to jest zastąpione.... zaślepione? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #35 Napisano 12 Marca 2019 Dzięki Rosół.. A może Ty rozkminisz o co chodzi z tym...." intake manifold damper sensor implausible ignal" według mnie to nie jest błąd klap, tylko coś od przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #36 Napisano 12 Marca 2019 5 minut temu, carere napisał: Dzięki Rosół.. A może Ty rozkminisz o co chodzi z tym...." intake manifold damper sensor implausible ignal" według mnie to nie jest błąd klap, tylko coś od przepustnicy wklej cały błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sianko23 Zgłoś #37 Napisano 12 Marca 2019 23 minuty temu, rosol napisał: zaślepione? Jezu lepiej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #38 Napisano 12 Marca 2019 P2015 Ale po angielsku ten sam błąd i inna interpretacja, chyba że się mylę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #39 Napisano 12 Marca 2019 (edytowane) czujnik klap przetłumaczony jest jako czujnik szmerów.... jaki czujnik kupiłeś? numer podaj i czy nowy? po skasowaniu błędu nadal wraca? wyczyściłeś kolektor i dolot z nagaru? Edytowane 13 Marca 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #40 Napisano 13 Marca 2019 Dnia 1.03.2019 o 07:11, rosol napisał: 07L907386B Kupiłem ten czujnik (Ale zamiennik) nowy. Po skasowania błędu, powraca znowu. Kolektor wyczysciłem i dolot też lecz tam nie było tragedii jak to nieraz widać w necie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach