Skocz do zawartości
carere

benzyna jak fabryka składa silniki

Rekomendowane odpowiedzi

A czujnik można zbadać? Np. opór A jeśli tak to jaki powinien być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, carere napisał:

A czujnik można zbadać? Np. opór A jeśli tak to jaki powinien być?

wymień czujnik..... numer OE  07L907386B

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde wymieniłem ten czujnik od klap i LIPA. P2015 czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym. Nieodpowiedni sygnał stały. Luzów w klapach nie było. A może to w tej przepustnicy coś nie tak? Koledzy macie może jakieś sugestie. Przypomnę 2.0 t TSI 200KM. DSG.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.03.2019 o 19:44, carere napisał:

Kurde wymieniłem ten czujnik od klap i LIPA. P2015 czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym. Nieodpowiedni sygnał stały. Luzów w klapach nie było. A może to w tej przepustnicy coś nie tak? Koledzy macie może jakieś sugestie. Przypomnę 2.0 t TSI 200KM. DSG.  

A jesteś pewny ze podłączyłeś wszystkie kostki po montażu kolektora? Oraz  podcisnienie ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm....raczej tak. podciśnienie do gruchy od klap założone, kostki założone. hmmm.... a to zadałeś mi ćwieka. teraz tak myślę jak jestem w temacie czy aby na pewno klapy luźno chodziły a raczej ta grucha bo lekko w ostatniej fazie się przycinała. Dziwi mnie to stwierdzenie "czujnik tłumika szmerów" gdzieś czytałem że to nie jest wina czujnika tylko samego kolektora(klap)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze sobie ta gruszke od sterowania klapami  czy membrana nie poszla .... Ściągnij wężyk od podcisnienia i wciśnij cięgno od tej gruszki i trzymając wcisniete ciegno przyloz palec do otworu tej gruszki gdzie wchodzi podcisnienie ... Trzymając palec nie może ciegno wysuwac sie 

A pisałem ci w innym temacie, że jak miałeś wywalony kolektor na zewnątrz to sprawdz klapy ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na filmie urwana jest dźwignia. U mnie jest ok. Wszystko w miarę ciasno chodzi. Zastanawia mnie ta gruszka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na filmie masz pokazane wszystkie bolączki związane z kolektorem... jak go sprawdzić.... dźwignia nie jest urwana tylko ją zdjął

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy walczę dalej....oglądałem kolektory w necie i zauważyłem rurkę która jest pod przepustnicą. Otwór około 10mm średnicy A ja nie pamiętam żebym zakładał jakiś wąż podciśnieniowy w tamtym miejscu. Co to może być??

Koledzy wybaczcie mi za moje posty Ale dopiero uczę się tego auta. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyslij zdjęcie o co ci chodzi to ci powiem co do czego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam nic nie ma to jest zaslepione....

Edytowane przez sianko23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, sianko23 napisał:

Tam nic nie ma to jest zastąpione....

zaślepione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Rosół.. A może Ty rozkminisz o co chodzi z tym...." intake manifold damper sensor implausible ignal" według mnie to nie jest błąd klap, tylko coś od przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, carere napisał:

Dzięki Rosół.. A może Ty rozkminisz o co chodzi z tym...." intake manifold damper sensor implausible ignal" według mnie to nie jest błąd klap, tylko coś od przepustnicy

wklej cały błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, rosol napisał:

zaślepione?

Jezu lepiej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P2015

20190308_163404.jpg

Ale po angielsku ten sam błąd i inna interpretacja, chyba że się mylę

20190219_163324.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik klap przetłumaczony jest jako czujnik szmerów....

jaki czujnik kupiłeś? numer podaj i czy nowy?

po skasowaniu błędu nadal wraca?

wyczyściłeś kolektor i dolot z nagaru? 

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.03.2019 o 07:11, rosol napisał:

07L907386B

Kupiłem ten czujnik (Ale zamiennik) nowy. Po skasowania błędu, powraca znowu. Kolektor wyczysciłem i dolot też lecz tam nie było tragedii jak to nieraz widać w necie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności