Skocz do zawartości
sikor333

VW Passat B6 1.9TDI - proszę o analizę logów, brak mocy (notlauf?)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Mam problem z VW Passat 1.9TDI 105KM 2006r. spowodowany brakiem mocy powyżej 3000obr./min. i późniejszym muleniem do ponownego uruchomienia silnika (notlauf). Czy to wina zacinającej się geometrii turbiny czy może jakiś inny problem? Wszystkie logi robione każdorazowo po wyłączeniu silnika.

błędy:
1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
               P0234 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 17
                    Mileage: 261687 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.01.25
                    Time: 15:57:54

             Freeze Frame:
                    RPM: 2520 /min
                    Speed: 88.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 14.82 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1999.2 mbar
                    Absolute Pres.: 2509.2 mbar

LOGI
Statyczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_oEO6m.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Y128p2.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_rjmGhL.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_c7P25KU.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_aF6Wf.html

Basic settings:
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_z05Y5.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_19rIQkr.html

Dynamiczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_7y9YdP.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_B389ak.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_3G3fv.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_7bvQ2.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_16y6rx9.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_1ULOR.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_2fyEOn.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_FgeBz.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_KF0WVp4.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Z9fjHYV.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ten dzial... Tu jest B6

Przeladowanie siega 1bara...

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten dział, bo to Passat B6, a nie mój z profilowego. Czyli turbina do regeneracji, czy jeszcze coś innego może być? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeladowuje o 0.5bara i pomimo sygnalu z kompa aby zbic nadal laduje ile wlezie i roznica dochodzi do 1bara...jezeli jest to turbina ze zmienna geometria to moze i sie zacina... Kros z wieksza wiedza o tym silniku sie wypowie... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być G 31 =czujnik ciśnienia doładowania ale z logów nie wynika aby wariował. (BS 11)

Zakres działania turbo w BS 11 jest zbyt wąski. (999-1050) powinno być do 1275 , a nawet 1300.(max)

-N75 

-podciśnienia (nie koniecznie)

-Myślę,że jednak geometria do czyszczenia .

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności