Venom6666 Zgłoś #1 Napisano 23 Lutego 2019 (edytowane) Witam, spotkałem się z dziwnym objawem, z którym service bosch w Olsztynie nie potrafi się uporać. Samochód to Passat b7 2.0 TDi 125kw(170km). W trakcie testów service bosch wymienił filtr paliwa oraz udałem się z szefem serwisu na jazdę autem aby sprawdzić dynamiczne logi. W trakcie sprawdziliśmy działanie wtrysków które chodziły prawidłowo jednakże pomiary ciśnienia paliwa wskazywały odchylenia od stanu rzeczywistego do zalecanego. Oprogramowanie wskazywało odchylenia po prawie 400 barów różnicy w ciśnieniu paliwa rzeczywistego a zalecanego. Jednakże komputer nie wskazuje żadnych błędów, a auto przy przyspieszaniu na zimnym silniku skacze na drodze jakby brakowało paliwa. W poniedziałek mają mi załatwić zawór regulacji ciśnienia paliwa abym nie musiał go kupować a aby w razie potrzeby wyeliminować ten element z tej dziwnej układanki. Jeśli ktoś się z tym spotkał to proszę o pomoc Edytowane 23 Lutego 2019 przez Venom6666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #2 Napisano 24 Lutego 2019 Mam ten sam problem temat wyżej z passatem cc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Venom6666 Zgłoś #3 Napisano 25 Lutego 2019 Powiem tak dzisiaj temperatura na zewnątrz 3 stopnie silnik jak brzytwa na każdym biegu do odcięcia i zero trzęsienia nawet się nie zajakal nic z tego nie rozumiem, skoro wtryski przy ujemnych temperaturach pracowały w swoich zakresach i szarpalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Venom6666 Zgłoś #4 Napisano 8 Marca 2019 problem rozwiązał zawór regulacji ciśnienia paliwa przy listwie CR opisałem w innym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach