Jump to content
Sign in to follow this  
h4k3r0

Problem z kontrolką oleju i buzzerem, ciśnienie w normie.

Recommended Posts

B5 SEDAN 1.9TDI AHU 90KM 2000
Chwilę (10-20 sekund)  po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się kontrolka oleju i uruchamia buzzer. Czujnik sprawny, podmieniany na inny też sprawny, zegary sprawne bo też podmieniane na inne, robiony bypass bezpośrednio od czujnika do zegarów i dalej to samo. Po zapaleniu kontrolka gaśnie ale uruchamia się ponownie przy przekroczeniu 2000obr/min. Ciśnienie oleju w normie 2bary na wolnych obrotach, 5 barów przy 2000obr/min mierzone przy filtrze i w głowicy. Po odłączeniu czujnika nie zapala się kontrolka i nie piszczy, ale znowu przy 2000obr/min świeci i uruchamia się buzzer.  Przewód od zegarów do czujnika sprawdzony, zwarcia brak.  Zegary 3B1919860C . Czujnik tylko jeden, niebieski 0,15-0,30bar w podstawie filtra oleju.

Gdzie szukać przyczyny?

Z góry dzięki za pomoc.

Edited by h4k3r0
uzupełnienie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy