Skocz do zawartości
jakbli

Pasek wielorowkowy. Czy już pora na zmianę?

Rekomendowane odpowiedzi

Tez niedlugo bede zmienial... kupilem Dayco z przesylka 27zl...rolke z napinaczem zostawiam fabryczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napinacz przeleżał rok w szafce, w końcu stary dał o sobie znać choć po wymianie wiem, że to sprzęgło alternatora hałasuje i wymienię w poniedziałek.

Napinacz wymontowałem uprzednio odkręcając sprężarkę, która opadła kilka centymetrów dając więcej miejsca pod uwolniony alternator, którego następnie obróciłem w prawo i przesunąłem jak tylko mogłem w lewo żeby odsłonić dostęp do śruby mocującej napinacz. Ciężko było ale zrobiłem w 3 godziny a potem ręce musiałem w lód włożyć.

Łożysko rolki było kompletnie suche i miało spore bicia. Poduszki nie zdjemowałem, dostęp od góry i po zdjęciu całego nadkola. Silnik 2.0 tdi CFFB

 

Edytowane przez jakbli
Literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według instrukcji serwisowej, po wymianie rolki trzeba posmarować rolkę jakimś silikonem. Ktoś się stosuje do tego?

 

roller.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności