Skocz do zawartości
jakbli

Pasek wielorowkowy. Czy już pora na zmianę?

Rekomendowane odpowiedzi

Wpierw zapytam co jeszcze napędza oprócz sprężarki bo przy zakładaniu LEDów zrobiłem zdjęcie i widać pęknięcia. 

IMG_20190216_102324.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasek nadaje się do wymiany

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobię to sam bez kupna specjalnych narzędzi? Auto mogę podnieść. Pasek plus jakaś rolka pewnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A rozrządu nie robiłeś? Ja mam teraz 6 lat i zamierzam wymienić obydwa paski (rozrząd i wieloklin )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był robiony w 2017, jeszcze mu zostało trochę mil ale pewnie wymienię bo mam zamiar go potrzymać z 4-5 lat a kupiłem 5 dni temu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wbite w książkę przez serwis. Teraz mi dałeś do myślenia, skoro mówisz że trzeba go ściągać a jest popękany to ciekawe jak wygląda rozrząd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Standardy z pewnością są inne. Tylko to co książka każe, zero swojego rozumu.

Proszę jeszcze o potwierdzenie czy dobrze znalazłem.

WVWZZZ3CZDE024483

 

 

 

Screenshot_2019-02-17-08-53-28-989_com.microsoft.emmx.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sklepach są katalogi po numerach rejestracyjnych nie po VIN. Nawet klocki potrafią sprzedać złe! :)

taki kraj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio robiłem chamulce w O2 i tylko tylnych klocków nie kupowałem online po VIN. Kupiłem lokalnie po rejestracji.. zrobiłem przód tarcze i klocki. Zabrałem się za tył, tarcze nowe a klocki od opla. Podjechałem i daje mi inne. Otwieram znów inny kształt. Znalazłem sam po VIN i podałem mu numer części Delphi.

To nie pierwszy raz.  Pasek już znalazłem i kupiłem za £10. Kolejna stówka zaoszczędzona :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z instrukcją poradzę sobie napewno. Dziś lub jutro będę robił.

IMG_20190220_121634-585x1040.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam silnik CFFB. Przy wymianie rozrządu w ASO zapytali mnie czy mają wymieniać rozrząd razem z napinacze i paskiem PK? Jeśli tak to 400zł więcej by było do zapłaty. Możliwe, że rozrząd masz wymieniony bez paska PK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasek £10 więc lepiej że trafiło na mnie niż miałbym dopłacać £100 za robociznę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Taka sprawa przy wymianie filtra paliwa delikatnie ropa chlapnela na pasek wieloklinowy osprzętu , oczywiście od razu wytarte i przedmuchane szyszysto sprężarka  ale czy to wystarczy i nic mu nie będzie czy wymiana? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paliwo zapewne ma degradalny wpływ na pasek, szybciej się zużyje. Ja jeszcze nie wymieniałem. Dopiero z kamerką się uporałem. Pasek czeka na kolejny weekend. Podobno od góry też się da dostać ale nie mogę znaleźć konkretów pod ten silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.03.2019 o 23:30, Dawid1069 napisał:

Witam. Taka sprawa przy wymianie filtra paliwa delikatnie ropa chlapnela na pasek wieloklinowy osprzętu , oczywiście od razu wytarte i przedmuchane szyszysto sprężarka  ale czy to wystarczy i nic mu nie będzie czy wymiana? 

Jak chlaonela to sie nic nie stanie... Gdyby byl zanurzony paliwie pare dni to bym sie zastanawial... Paliwo to nie kwas, ze spadnir kropla i wypala heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, jakbli napisał:

Paliwo zapewne ma degradalny wpływ na pasek, szybciej się zużyje. Ja jeszcze nie wymieniałem. Dopiero z kamerką się uporałem. Pasek czeka na kolejny weekend. Podobno od góry też się da dostać ale nie mogę znaleźć konkretów pod ten silnik.

Lepiej przygotuj sobie też rolkę, wątpię żeby była dobra. Nawet jak jeszcze ma dobre łożysko to powierzchnia od strony paska jest zużyta i szybko poleci nowy pasek.Szkoda dwa razy ściągać i zakładać pasek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama rolka czy cały napinacz z rolką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, jakbli napisał:

Sama rolka czy cały napinacz z rolką?

To zależy ile ma auto nalatane. Z reguły cały kpl się wymienia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera mogłem nie kupować samego paska. Teraz kupując osobno przepłacę no ale trudno i masz rację aby komplet wymienić.

.....

Kupione za £25 firmy INA

Edytowane przez jakbli
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem tydzień temu dopiero. Z napinaczem się poddałem, nie na przydomowe dłubanie. Sam pasek od strony koła to 15 min roboty. Zdjąłem rolkę z nowego napinacza i też wymieniłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności