jakbli Zgłoś #1 Napisano 16 Lutego 2019 Wpierw zapytam co jeszcze napędza oprócz sprężarki bo przy zakładaniu LEDów zrobiłem zdjęcie i widać pęknięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michu409 Zgłoś #2 Napisano 16 Lutego 2019 Pasek nadaje się do wymiany 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2019 Zrobię to sam bez kupna specjalnych narzędzi? Auto mogę podnieść. Pasek plus jakaś rolka pewnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekmoleda Zgłoś #4 Napisano 16 Lutego 2019 A rozrządu nie robiłeś? Ja mam teraz 6 lat i zamierzam wymienić obydwa paski (rozrząd i wieloklin ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #5 Napisano 16 Lutego 2019 Był robiony w 2017, jeszcze mu zostało trochę mil ale pewnie wymienię bo mam zamiar go potrzymać z 4-5 lat a kupiłem 5 dni temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2019 Mam wbite w książkę przez serwis. Teraz mi dałeś do myślenia, skoro mówisz że trzeba go ściągać a jest popękany to ciekawe jak wygląda rozrząd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #7 Napisano 17 Lutego 2019 Standardy z pewnością są inne. Tylko to co książka każe, zero swojego rozumu. Proszę jeszcze o potwierdzenie czy dobrze znalazłem. WVWZZZ3CZDE024483 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #8 Napisano 17 Lutego 2019 W sklepach są katalogi po numerach rejestracyjnych nie po VIN. Nawet klocki potrafią sprzedać złe! taki kraj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #9 Napisano 17 Lutego 2019 Ostatnio robiłem chamulce w O2 i tylko tylnych klocków nie kupowałem online po VIN. Kupiłem lokalnie po rejestracji.. zrobiłem przód tarcze i klocki. Zabrałem się za tył, tarcze nowe a klocki od opla. Podjechałem i daje mi inne. Otwieram znów inny kształt. Znalazłem sam po VIN i podałem mu numer części Delphi. To nie pierwszy raz. Pasek już znalazłem i kupiłem za £10. Kolejna stówka zaoszczędzona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #10 Napisano 20 Lutego 2019 A z instrukcją poradzę sobie napewno. Dziś lub jutro będę robił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #11 Napisano 24 Lutego 2019 Też mam silnik CFFB. Przy wymianie rozrządu w ASO zapytali mnie czy mają wymieniać rozrząd razem z napinacze i paskiem PK? Jeśli tak to 400zł więcej by było do zapłaty. Możliwe, że rozrząd masz wymieniony bez paska PK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #12 Napisano 25 Lutego 2019 Pasek £10 więc lepiej że trafiło na mnie niż miałbym dopłacać £100 za robociznę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid1069 Zgłoś #13 Napisano 2 Marca 2019 Witam. Taka sprawa przy wymianie filtra paliwa delikatnie ropa chlapnela na pasek wieloklinowy osprzętu , oczywiście od razu wytarte i przedmuchane szyszysto sprężarka ale czy to wystarczy i nic mu nie będzie czy wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #14 Napisano 10 Marca 2019 Paliwo zapewne ma degradalny wpływ na pasek, szybciej się zużyje. Ja jeszcze nie wymieniałem. Dopiero z kamerką się uporałem. Pasek czeka na kolejny weekend. Podobno od góry też się da dostać ale nie mogę znaleźć konkretów pod ten silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #15 Napisano 10 Marca 2019 Dnia 2.03.2019 o 23:30, Dawid1069 napisał: Witam. Taka sprawa przy wymianie filtra paliwa delikatnie ropa chlapnela na pasek wieloklinowy osprzętu , oczywiście od razu wytarte i przedmuchane szyszysto sprężarka ale czy to wystarczy i nic mu nie będzie czy wymiana? Jak chlaonela to sie nic nie stanie... Gdyby byl zanurzony paliwie pare dni to bym sie zastanawial... Paliwo to nie kwas, ze spadnir kropla i wypala heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #16 Napisano 10 Marca 2019 4 godziny temu, jakbli napisał: Paliwo zapewne ma degradalny wpływ na pasek, szybciej się zużyje. Ja jeszcze nie wymieniałem. Dopiero z kamerką się uporałem. Pasek czeka na kolejny weekend. Podobno od góry też się da dostać ale nie mogę znaleźć konkretów pod ten silnik. Lepiej przygotuj sobie też rolkę, wątpię żeby była dobra. Nawet jak jeszcze ma dobre łożysko to powierzchnia od strony paska jest zużyta i szybko poleci nowy pasek.Szkoda dwa razy ściągać i zakładać pasek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #17 Napisano 10 Marca 2019 Sama rolka czy cały napinacz z rolką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #18 Napisano 10 Marca 2019 32 minuty temu, jakbli napisał: Sama rolka czy cały napinacz z rolką? To zależy ile ma auto nalatane. Z reguły cały kpl się wymienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #19 Napisano 10 Marca 2019 (edytowane) Cholera mogłem nie kupować samego paska. Teraz kupując osobno przepłacę no ale trudno i masz rację aby komplet wymienić. ..... Kupione za £25 firmy INA Edytowane 11 Marca 2019 przez jakbli 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #20 Napisano 30 Kwietnia 2019 Wymieniałem tydzień temu dopiero. Z napinaczem się poddałem, nie na przydomowe dłubanie. Sam pasek od strony koła to 15 min roboty. Zdjąłem rolkę z nowego napinacza i też wymieniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach