Jump to content
jakbli

Pasek wielorowkowy. Czy już pora na zmianę?

Recommended Posts

Wpierw zapytam co jeszcze napędza oprócz sprężarki bo przy zakładaniu LEDów zrobiłem zdjęcie i widać pęknięcia. 

IMG_20190216_102324.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobię to sam bez kupna specjalnych narzędzi? Auto mogę podnieść. Pasek plus jakaś rolka pewnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A rozrządu nie robiłeś? Ja mam teraz 6 lat i zamierzam wymienić obydwa paski (rozrząd i wieloklin )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Był robiony w 2017, jeszcze mu zostało trochę mil ale pewnie wymienię bo mam zamiar go potrzymać z 4-5 lat a kupiłem 5 dni temu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wbite w książkę przez serwis. Teraz mi dałeś do myślenia, skoro mówisz że trzeba go ściągać a jest popękany to ciekawe jak wygląda rozrząd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardy z pewnością są inne. Tylko to co książka każe, zero swojego rozumu.

Proszę jeszcze o potwierdzenie czy dobrze znalazłem.

WVWZZZ3CZDE024483

 

 

 

Screenshot_2019-02-17-08-53-28-989_com.microsoft.emmx.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sklepach są katalogi po numerach rejestracyjnych nie po VIN. Nawet klocki potrafią sprzedać złe! :)

taki kraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio robiłem chamulce w O2 i tylko tylnych klocków nie kupowałem online po VIN. Kupiłem lokalnie po rejestracji.. zrobiłem przód tarcze i klocki. Zabrałem się za tył, tarcze nowe a klocki od opla. Podjechałem i daje mi inne. Otwieram znów inny kształt. Znalazłem sam po VIN i podałem mu numer części Delphi.

To nie pierwszy raz.  Pasek już znalazłem i kupiłem za £10. Kolejna stówka zaoszczędzona :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A z instrukcją poradzę sobie napewno. Dziś lub jutro będę robił.

IMG_20190220_121634-585x1040.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam silnik CFFB. Przy wymianie rozrządu w ASO zapytali mnie czy mają wymieniać rozrząd razem z napinacze i paskiem PK? Jeśli tak to 400zł więcej by było do zapłaty. Możliwe, że rozrząd masz wymieniony bez paska PK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasek £10 więc lepiej że trafiło na mnie niż miałbym dopłacać £100 za robociznę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Taka sprawa przy wymianie filtra paliwa delikatnie ropa chlapnela na pasek wieloklinowy osprzętu , oczywiście od razu wytarte i przedmuchane szyszysto sprężarka  ale czy to wystarczy i nic mu nie będzie czy wymiana? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paliwo zapewne ma degradalny wpływ na pasek, szybciej się zużyje. Ja jeszcze nie wymieniałem. Dopiero z kamerką się uporałem. Pasek czeka na kolejny weekend. Podobno od góry też się da dostać ale nie mogę znaleźć konkretów pod ten silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 2.03.2019 o 23:30, Dawid1069 napisał:

Witam. Taka sprawa przy wymianie filtra paliwa delikatnie ropa chlapnela na pasek wieloklinowy osprzętu , oczywiście od razu wytarte i przedmuchane szyszysto sprężarka  ale czy to wystarczy i nic mu nie będzie czy wymiana? 

Jak chlaonela to sie nic nie stanie... Gdyby byl zanurzony paliwie pare dni to bym sie zastanawial... Paliwo to nie kwas, ze spadnir kropla i wypala heh

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, jakbli napisał:

Paliwo zapewne ma degradalny wpływ na pasek, szybciej się zużyje. Ja jeszcze nie wymieniałem. Dopiero z kamerką się uporałem. Pasek czeka na kolejny weekend. Podobno od góry też się da dostać ale nie mogę znaleźć konkretów pod ten silnik.

Lepiej przygotuj sobie też rolkę, wątpię żeby była dobra. Nawet jak jeszcze ma dobre łożysko to powierzchnia od strony paska jest zużyta i szybko poleci nowy pasek.Szkoda dwa razy ściągać i zakładać pasek. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, jakbli napisał:

Sama rolka czy cały napinacz z rolką?

To zależy ile ma auto nalatane. Z reguły cały kpl się wymienia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cholera mogłem nie kupować samego paska. Teraz kupując osobno przepłacę no ale trudno i masz rację aby komplet wymienić.

.....

Kupione za £25 firmy INA

Edited by jakbli
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniałem tydzień temu dopiero. Z napinaczem się poddałem, nie na przydomowe dłubanie. Sam pasek od strony koła to 15 min roboty. Zdjąłem rolkę z nowego napinacza i też wymieniłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy