Skocz do zawartości
gzres

Problem z ACC?

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu pojawia się mi się dziwny komunikat na FIS.

Najpierw mrugną kontrolki (na tyle szybko że nie zdążę zarejestrować które) a potem pojawia się komunikat "ACC starting" i do tego trzy gongi. Po czym wszystko się uspokaja. Trwa to może z sekundę dwie.

Jednakże... pojawia się to zupełnie losowo i to raz na tydzień czasem na dwa. Nie ma żadnego wpływu na jazdę. ACC działa prawidłowo. A żadne błędy nie są sczytywane po podpięciu do kompa.

Spotkał się może ktoś z taką przypadłością?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgruzowywania  passeratti ciąg dalszy. Tempomat dobra rzecz. Człowiek się szybko przyzwyczaja, zwłaszcza jeśli działał. Niestety od pewnego czasu strzelił focha i nie chce dać się przeprosić. O tyle sprawa wkurzająca że nei da się nic w MFA zobaczyć, bo cały cza wisi komunikat ACC fault. Błędy jak niżej. Jakieś rady? Od czego zacząć? Kable przy radarze wyglądają ok. Czy znacie kogoś w Krakowie lub okolicach kto mógłby pomóc w ogarnięciu tematu?

 

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik        Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb
   Oznaczenie elementu SW: 03G 997 021 E    HW: 03G 906 021 AB
   Komponent: R4 2,0L EDC  000AG  1392  
   Weryfikacja: --H07---    Numer seryjny: VWZCZ000000000
   Kodowanie: 0000078
   Kod serwisu: WSC 00070 000 00000
   VCID: 2B55B1AE8A05361CA4-807E

Znaleziono 1 błąd:
005703 - Sprawdzić kodowanie sterowników w obrębie magistrali danych układu napędowego
               P1647 - 000 -  - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11100000
                    Priorytet błędu: 1
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 261420 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2020.02.07
                    Czas: 18:49:42

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 0 /min
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Obciążenie: 0.0 %
                    Napięcie: 12.69 V
                    Bity binarnie: 00000001
                    Moment obrotowy: 0.0 Nm
                    Moment obrotowy: 90.3 Nm

Kody gotowości: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 03: ABS/hamulce        Plik etykiet:. 3C0-614-095-C2.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3C0 614 109 B    HW: 3C0 614 109 B
   Komponent: ESP 440 C4     H018 0001  
   Weryfikacja:  H018       Numer seryjny: 0775181373
   Kodowanie: 0013605
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 1D316F76C4B1C8AC2A-8048

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01314 - Sterownik silnika
            008 - Niezrozumiały sygnał
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01101000
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 6
                    Wew.licznik błędów: 160
                    Przebieg: 261451 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2020.02.08
                    Czas: 17:26:44

01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428)
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 4
                    Wew.licznik błędów: 160
                    Przebieg: 261451 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2020.02.08
                    Czas: 17:26:45

-------------------------------------------------------------------------------

Adres 13: Reg.dystansu
Nie może być osiągnięty


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 17: Zest.wskaźników        Plik etykiet: AKP\3C0-920-xxx-17.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3C0 920 871     HW: 3C0 920 871
   Komponent: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614  
   Weryfikacja: V0007000    Numer seryjny: 00000000000000
   Kodowanie: 0007105
   Kod serwisu: WSC 00070 067 57207
   VCID: 61C91386B849AC4C4E-8034

Znaleziono 1 błąd:
01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428)
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100100
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 3
                    Wew.licznik błędów: 201
                    Przebieg: 261451 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2020.02.08
                    Czas: 17:26:42


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway        Plik etykiet:. AKP\3C0-907-530-V1.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3C0 907 530 B    HW: 3C0 907 951
   Komponent: Gateway         007 0040  
   Weryfikacja: 00007000    Numer seryjny: 1200A06B30005F
   Kodowanie: 7FFF1C04EE2002
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 204F5682F3C3E54401-8074

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428)
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100100
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 3
                    Wew.licznik błędów: 161
                    Przebieg: 261451 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2020.02.08
                    Czas: 17:28:22

01207 - Sterownik dodatkowego ogrzewania (J364)
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100100
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 3
                    Wew.licznik błędów: 161
                    Przebieg: 261451 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2020.02.08
                    Czas: 17:28:23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mam podobny problem. B6 CBBB 2009 ACC. Auto kupiłem miesiąc temu z błędem ACC (komunikat o niesprawnym układzie + mrugająca  kontrolka "świece żarowe"). Błedy: U1023, P1647, 01317, 01314, 01319 (w acc, w ukł. hamulcowy, w silniku, w liczniku). Po wykasowaniu błędów wszytsko działa prawidłowo. Błędy pojawiają się jak auto stoi kilka dni i tylko przy rozruchu. Ostatnio po jednym dniu. W ciągu dnia zero błędów. Potem wystarczy usunąć błędy na samym zapłonie i już nie wracają do kolejnego rozruchu za kilka dni. Ładowanie jest prawidłowe, a akumulator jest nowy. Auto jest bezwypadkowe w pierwszym lakierze. 

 

U mnie problem rozwiązany. Zdemontowałem grill, odpiąłem wtyczkę od radaru, psiknąłem w nią kontakt spray, złożyłem i od tej pory zero błędów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety u mnie tak łatwo nie ma. Zdjąłem grill, posprawdzałem łączenia, sprawdziłem łączenie z gatewayem, wszystko ok. Radar jednak nadal nie pracuje. Próba wejścia VCDS w 13 - regulacja dystansu kończy się komunikatem: "Brak połączenia ze sterownikiem" :(

Gdzie w Małopolsce mógłbym się udać w celu głębszej diagnostyki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam jeżeli linia Can jest cała i zasilanie też jest to tam nic więcej nie ma jedynie mógł paść sam radar, najlepiej było by wymienić i wtedy diagnoza będzie pewna jak na innym zadziała. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak sądzę, ale wydawać ponad 1000 zeta tylko po to żeby sprawdzić to trochę dużo. Dlatego się zastanawiam czy jest jakiś warsztat który jest w stanie to zdiagnozować na 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo poszukać kogoś w okolicy i podmienić radar na chwilę, ja jestem z małopolski ale radaru niestety nie mam ?

Lub kupić na allegro gdzie masz możliwość zwrotu i jak nie będzie działać to wtedy radar zwrócisz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, gzres napisał:

Też tak sądzę, ale wydawać ponad 1000 zeta tylko po to żeby sprawdzić to trochę dużo. Dlatego się zastanawiam czy jest jakiś warsztat który jest w stanie to zdiagnozować na 100%

przeciez moze z oddac przez allegro . w czym problem ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności