Skocz do zawartości
Pestek92

Analiza logów przepływomierza 1.9 TDI ATJ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Samochód Passat B5 1.9 TDI ATJ Kombi 2000 rok, czasami wywala błąd przepływomierza G70 i auto podczas jazdy czasami ale nie zawsze na chwile przestaje przyspieszać i po chwili znowu zaczyna przyspieszać (nie trzeba wyłączać silnika żeby zaczęło przyspieszać jak to w przypadku zapieczonych kierownic turbo i trybu awaryjnego). Proszę o analizę logów bo jak dla mnie dziwne są te wartości ale zaznacze, że mam zaślepiony i odłączony EGR.

http://vaglogi.pl/log-008_75PxJI.html
http://vaglogi.pl/log-003_9Bl42.html

Edytowane przez Pestek92
niedziałające linki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz nie mierzy prawidłowo, do czyszczenia lub wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, turek napisał:

Przepływomierz nie mierzy prawidłowo, do czyszczenia lub wymiany.

po czym to stwierdziłeś ? bo za dużo pokazuje czy co ? uzasadnij swoją wypowiedz, zaznaczam, że jest zaślepiony EGR i podobno ma pokazywać wtedy 200-300 jednostek więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po logu grupy 08 widać, wartość (via Torq) powinna być najniższa a nie jest. W grupie 03 pokazuje za mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, turek napisał:

Po logu grupy 08 widać, wartość (via Torq) powinna być najniższa a nie jest. W grupie 03 pokazuje za mało.

najniższa czyli jaka powinna być ? zrobie jeszcze logi dynamiczne grupy 03 08 i 011 bo tutaj jechałem na 3 biegu ale nie miałem sie za bardzo gdzie rozpędzić pojade na szybszą droge i tam depne do 4500 obrotów i zobaczymy a może być tak że turbina nie pompuje i dlatego przepływka pokazuje małe wartości ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko 3 bieg od 1500 do 4000 obr/min i pedał w podłogę, najlepiej loguj pojedyncze grupy max 2 w jednej sesji.

Edytowane przez turek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem jak mówisz rozgrzany silnik 3 bieg i w podłogę ale teraz podczas logowania akurat auto dobrze chodziło i nic nie przycinało na mocy 

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_m0X7QB9.html

 

http://vaglogi.pl/log-013_023_P2xy3.html

 

zrobiłem też logi pompowtrysków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Pestek92 napisał:

zrobiłem jak mówisz rozgrzany silnik 3 bieg i w podłogę ale teraz podczas logowania akurat auto dobrze chodziło i nic nie przycinało na mocy 

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_m0X7QB9.html

 

http://vaglogi.pl/log-013_023_P2xy3.html

 

zrobiłem też logi pompowtrysków

No i po tych logach nie ma za bardzo do czego się przyczepić, pompki ok, turbo ok, przepływka też wygląda ok ale jak czasami wyrzuca błąd to bym profilaktycznie przeczyścił i obserwował bo jednak jest podejrzana. Następnym razem loguj od 1500 obr/min z pedałem w podłogę nie od 2100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualnych logów nie robiłem ale miałem dziurawą rure od intercoolera i po naprawie wszystko jest ok auto fajnie śmiga pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności