Skocz do zawartości
szeryf83

[2.0 ALT] Krzywa płaszczyzna bloku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kilka miesięcy temu miałem robiony remont silnika (2.0B, 20v, ALT) : regeneracja głowicy, wymiana uszczelki, pierścienie. Po kilku miesiącach zaczęły mi pękać węże w układzie chłodzenia, ostatnio nawet chłodnica. Okazało się, że do układu chłodzenia dostają się spaliny, został zrobiony test na zawartość CO2. Silnik został ponownie rozebrany, diagnoza jest taka, że krzywa jest płaszczyzna bloku silnika. Czy ktoś się wie może, czy przy okazji regeneracji głowicy, wymiany uszczelki należy zmierzyć blok silnika? Mechanik tłumaczył mi, że aby dokonać takiego pomiaru należy wyjąć cały blok i że ta "przypadłość" jest bardzo rzadka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Ale czy żeby wykryć, że płaszczyzna bloku jest krzywa, trzeba wymontowywać cały blok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. Mechanik teoretycznie zaufany serwisuje u niego 2 auto, polecany na forum...

Faktycznie nie ten dział :( można to jakoś przenieść?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności