szeryf83 Zgłoś #1 Napisano 27 Stycznia 2019 Witam Kilka miesięcy temu miałem robiony remont silnika (2.0B, 20v, ALT) : regeneracja głowicy, wymiana uszczelki, pierścienie. Po kilku miesiącach zaczęły mi pękać węże w układzie chłodzenia, ostatnio nawet chłodnica. Okazało się, że do układu chłodzenia dostają się spaliny, został zrobiony test na zawartość CO2. Silnik został ponownie rozebrany, diagnoza jest taka, że krzywa jest płaszczyzna bloku silnika. Czy ktoś się wie może, czy przy okazji regeneracji głowicy, wymiany uszczelki należy zmierzyć blok silnika? Mechanik tłumaczył mi, że aby dokonać takiego pomiaru należy wyjąć cały blok i że ta "przypadłość" jest bardzo rzadka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeryf83 Zgłoś #2 Napisano 27 Stycznia 2019 Dzięki za odpowiedź. Ale czy żeby wykryć, że płaszczyzna bloku jest krzywa, trzeba wymontowywać cały blok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeryf83 Zgłoś #3 Napisano 27 Stycznia 2019 Dzięki za informacje. Mechanik teoretycznie zaufany serwisuje u niego 2 auto, polecany na forum... Faktycznie nie ten dział można to jakoś przenieść? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach