Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Silnik 1.9 TDI AVF 2005r 

 

Borykam się z problemem bardzo słabego dołu od dłuższego czasu. Zrobiłem kompletny remont silnika. Po kolei wyeliminowałem wszystko. Ogólnie jest wszystko wymienione. Głowica po regeneracji wraz z nowymi prowadnicami. Wałek popychacze nowe. Turbo po regeneracji od mmturbo. Wtryski kupiłem drugie bo myślałem że leją. Spalanie na potoju po wymienię wtryskow zmieniło się z 1.4 l/h na 1.2l/h. Spalanie po mieście przy normalnej jeździe około 13l/100... Tragedia. Zmierzylem sprezanie na zimnym silniku. 24.5/25/26.5/25,5. Na ciepłym bez zmian. Jak silnik zimny to pod górkę ciężko podjechać bo gaśnie. Jak się rozgrzeje to jest lepiej. Silnik od 2tys ładnie przyspiesza. Ale np włączę 4 bieg i od samego dołu około 1tys daje gaz i zanim dojdzie do 2tys to mija z 7-10 sekund. Im wyższy bieg tym prawie w ogóle nie chce od dołu iść. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi, innej rady nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o logi to wszystko w porządku. Mogę zrobić ale potrzeby nie ma bo i tak nic nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro turbo wstaje prawidłowo, to czego oczekujesz? Może tdi po prostu tak ma zwyczajnie? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem wieloma TDI. Temu akurat coś dolega. Po pierwsze bardzo słaby dól a drugie kosmiczne spalanie. W trasie przy delikatnej jeździe jak dziadek nie zejdziesz poniżej 8,5 l/100km

 

Zastanawiam się nad tym sprężaniem, czy to nie to.  Naprawdę bardzo ciężko się jeździ. Czasem trzeba szybko wystartować ze skrzyżowania i bez 2,5tys obrotów i ślizgania sprzęgła nie ruszysz bo zmuli a może i zdechnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Mam 2 Problemy odnośnie mojego autka . Pasek przed lift 1.9 110 Km Afn .

Ostatnio zabralem sie za czeszczenie kierowniczek w turbince . Po wyczyszczeniu i ponownym zlozeniu efekt gorszy niz byl przed czyszczeniem :P 

Mianowicie ma mula . A drugi problem mam z podlaczeniem Vaga gdyz przerywa mi po jakims czasie . 

Mógl by mi ktos pomoc aby to naprawic ? :P 

Tutaj wrzucam logi z vaga tyle co udalo mi sie zrobic bo przerywa co chwile . 

 

3.png

4.png

Bez tytułu.png

Bez tytułu2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że wszystko dobrze złożyłeś, napisz czy i kiedy wymieniałeś wężyki podciśnienia.

Często wyglądają jeszcze ... jeszcze a nie utrzymują ciśnienia i autko szaleje tracąc moc. VCDS tego raczej nie zdiagnozuje.

Zobacz jakie są średnice, kup wężyk na metry, powymieniaj - wykluczysz przynajmniej połączenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro wymienię cały komplet wężyków od podciśnienia . 

Turbawke nie ma opcji ze zle zlozylem próbowałem na każdy sposob i tylko tak dalo rade ja zlozyc :P

Ale czy ja uj nie strzelil to tego nie wiem nie znam sie na vagu  takze nie wiem co oznaczaja te wartosci czy dziala czy nie :P

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, wykluczaj po kolei. Jak turbinka się nie rozleciała po czyszczeniu to jest OK ;)

Powymieniaj wężyki tylko pojedynczo by nic nie pomylić. Wymień wszystkie jakie są przy silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rano się za to zabiorę i zobaczę czy przyniesie jakieś efekty :P

Zapomniałem dodać ze przy czyszczeniu turbiny gruchy ani sztangi nie ruszałem także jest tak jak było :P 

Edytowane przez Baken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie przewodów jest ciutki poprawy lecz dalej cos go blokuje . nawet wyjatkowo interfejs sie nie wylaczyl . 

Wiec co to moze byc :P

 

bledy.png

przeplywka 4 tys.png

przeplywka.png

turbo 2 tys.png

turbo 3 tys.png

turbo 4 tys.png

turbo 5 tys.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to logi z jazdy . Troszke zglupiałem juz co go moze bolec :P

nowe 2.png

nowe1.png

nowe3.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chociaż wiadmo gdzie szukac mniej wiecej  :P 

ostatni blad mozna usunac ale wraca po jakims czasie 

ale zastanawia mnie czemu nagle przeplywka sie odezwala skoro przed czyszczeniem turbawki jezdzil normalnie a po wymianie juz mul i przeplywka :P

 

Edytowane przez Baken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim postawisz krzyżyk na przepływce sprawdź szczelność układu, wszystkie opaski i poprawność założenia połączeń. Wyklucz wszystko zanim wydasz kasę na części bo nikt Ci nie pożyczy  a może ktoś w okolicy ma takie auto lub zapasową przepływkę...

Pamiętaj też o kostkach elektrycznych, pinach, stykach ... może coś tu się ułamało lub wygięło..

Edytowane przez konrad.p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze juz szczelnosc sprawdzalem gdy wymienialem wszystkie przewody . opaski dokrecalem na maxa . takze zostaje mi tylko wymienic ta przeplywke .i oby to byl w tym problem :P

znając moje glupie szczescie to wymienie przeplywke i problem nie ustapi :D

 

Edytowane przez Baken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności