Skocz do zawartości
Aleksander.30

Analiza logów passat b5 mniejsza moc po wizycie u mechanika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Posiadam passat b5 1.9tdi 110km afn

Około roku temu podczas jazdy samochód załapał tryb awaryjny, po wyłączeniu zapłonu i włączeniu problem mijał do czasu rozpędzania sie do ok 100km/h . Auto trafiło do mechanika,niestety po naprawie auto chodzi na ok 80% mocy z przed tej awarii. Nie mam pojęcia co mechanik wymienił. Po tym czasie zmądrzałem i większość prac przy samochodzie robię sam,w tym czasie kupiłem kabel diagnostyczny, W końcu mam na tyle sił by zająć się tą sprawą i spróbować naprawić. Byłem u wyżej wspomnianego mechanika i dostałem odpowiedź "nie pamiętam co tam było". Obawiam się ze cześć która została wymieniona może być w mniejszym stopniu uszkodzona niż ta co padła lub np od modelu np 90KM (jeśli to możliwe).od tego czasu wymieniłem egr który sie przycinał,i wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia. wiem ze teraz to wróżenie z fusów.mimo to prosił bym o pomoc.

Zrobiłem po raz pierwszy logi wiec prosił bym o wyrozumiałość i analizę

Dynamiczny:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_88DK99s.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_lBcsXF.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_XZz0gT3.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_s2PcJ.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_KV1EV.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Jx9Uo.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_wudKx6.html

Statyczny:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_GZ3jM5N.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_w5nQV.html
Basic settings:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_GZ3jM5N.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_w5nQV.html

 

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie doładowania odbiega od zadanego . Pierw masz przeładowanie a potem nie doładowanie . Sprawdz turbo Geometrie,Podciśnienie. 

Powyżej 2800 obr Przepływka Tnie dawke. Spróbuj też przeczyścić ją . - Ale pierw Doprowadz turbo tak aby Ciśnienie rzeczywiste było tak jak zadane 

Kanał 11 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Sprawdzę turbo.nie wiesz może jakie podciśnienie powinien generować na gruszczce zawór n75? 

Dzięki za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem podciśnienie na wężyku który idzie do gruszki i zauważyłem dziwne zachowanie z spadajacym podcisnieniem czy to jest normalne zachowanie? Jest to wina n75?

Po podłączeniu bezpośrednio pod pompa vacuum nie zauważyłem nic niepokojącego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na postoju powinna być stała wartość podciśnienia z tego co kiedyś obserwowałem .

Podmień n75 i sprawdź czy tak samo sie zachowuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności