Jump to content
Aleksander.30

Analiza logów passat b5 mniejsza moc po wizycie u mechanika

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1997

    Witam 

    Posiadam passat b5 1.9tdi 110km afn

    Około roku temu podczas jazdy samochód załapał tryb awaryjny, po wyłączeniu zapłonu i włączeniu problem mijał do czasu rozpędzania sie do ok 100km/h . Auto trafiło do mechanika,niestety po naprawie auto chodzi na ok 80% mocy z przed tej awarii. Nie mam pojęcia co mechanik wymienił. Po tym czasie zmądrzałem i większość prac przy samochodzie robię sam,w tym czasie kupiłem kabel diagnostyczny, W końcu mam na tyle sił by zająć się tą sprawą i spróbować naprawić. Byłem u wyżej wspomnianego mechanika i dostałem odpowiedź "nie pamiętam co tam było". Obawiam się ze cześć która została wymieniona może być w mniejszym stopniu uszkodzona niż ta co padła lub np od modelu np 90KM (jeśli to możliwe).od tego czasu wymieniłem egr który sie przycinał,i wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia. wiem ze teraz to wróżenie z fusów.mimo to prosił bym o pomoc.

    Zrobiłem po raz pierwszy logi wiec prosił bym o wyrozumiałość i analizę

    Dynamiczny:
    Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_88DK99s.html
    Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_lBcsXF.html
    Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_XZz0gT3.html
    Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_s2PcJ.html
    Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_KV1EV.html
    Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Jx9Uo.html
    Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_wudKx6.html

    Statyczny:
    Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_GZ3jM5N.html
    Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_w5nQV.html
    Basic settings:
    Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_GZ3jM5N.html
    Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_w5nQV.html

     

     

     

    Pozdrawiam

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Ciśnienie doładowania odbiega od zadanego . Pierw masz przeładowanie a potem nie doładowanie . Sprawdz turbo Geometrie,Podciśnienie. 

    Powyżej 2800 obr Przepływka Tnie dawke. Spróbuj też przeczyścić ją . - Ale pierw Doprowadz turbo tak aby Ciśnienie rzeczywiste było tak jak zadane 

    Kanał 11 .

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1997

    Rozumiem. Sprawdzę turbo.nie wiesz może jakie podciśnienie powinien generować na gruszczce zawór n75? 

    Dzięki za odpowiedz

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1997

    Sprawdziłem podciśnienie na wężyku który idzie do gruszki i zauważyłem dziwne zachowanie z spadajacym podcisnieniem czy to jest normalne zachowanie? Jest to wina n75?

    Po podłączeniu bezpośrednio pod pompa vacuum nie zauważyłem nic niepokojącego.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Na postoju powinna być stała wartość podciśnienia z tego co kiedyś obserwowałem .

    Podmień n75 i sprawdź czy tak samo sie zachowuje.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy