Skocz do zawartości
Gość krzysztof

Przekładka, przeróbka - anglik

Rekomendowane odpowiedzi

Gość roth
http://atsearch.autotrader.co.uk/WWW/CARS_popup.asp?modelexact=1&lid=search_used_cars_full&make=VOLKSWAGEN&model=PASSAT&min_pr=75&max_pr=2000&mileage=&agerange=&postcode=dn2+4dh&miles=1500&max_records=50&source=0&photo=1&sort=3&ukcarsearch_full=SEARCH&start=6&distance=112&adcategory=CARS&channel=CARS&id=200631101225270 masz Tdi tak jak chciales i z 1998. Kolejna sprawa przebiegu: sa to najczesciej samochody z przebiegiem 120 000 -140000 tys mil. Czyli okolo 200000 tys km. Ktos napisze duzo. Ale: te auta jezdza po autostradach, i 200000 km austradowych troche inaczej przeklada sie na zuzycie silnika niz 150000 po miescie. Po drugie: z rajchu paski maja taki sam przebieg, a wierzyc w to, ze jezdzil nim stateczny pan kolo 70 lat i ma przebieg 120 000 kto naiwny niech wierzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pp5585

high motorway miles, ja tez bym napisal motorway miles zeby bylo ladnie (licz sie z 200k mil) - licz sie z tym ze w Uk zaraz po zakupie tego auta za 995 funtow dolozysz do niego 1200 na naprawy.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość roth

Nie koniecznie. Znajomy kupil wlasnie takiego paska. Jakos jezdzi nim 4 miesiace i nic szczegolnego nie wymienial. Odrobina cierpliwosci, przeszukiwanie ogloszen i jest sie w stanie znalezc dobry egzemplarz. Naprawde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wklejam obiecane fotki. Na nich widać myśle wyraźnie czy 406-tka ma otwory po drugiej stronie czy nie ma ich i czy tą przekładkę można zrobić bez problemów. Oczywiście w naszym kraju zapewne znajdą się "fachowcy" którzy przy odpowiednich narzędziach i odrobinie szczęścia tu wytną tam zaspawają i będzie git można autem śmigać. Tylko pytanie czy każdy z was chciałby im jeździć na to pytanku juz sami musicie sobie odpowiedzieć.

 

//Zdjęcia się nie wyświetlały, niestety musiałem je usunąc - Kubelt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość roth

Masakra. Nie symetryczna grodz. Podobno w lagunie jest barrzo latwo. I ku temu samochodowi bede sie chyba skladal. DCI do tego:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

roth bez obrazy ale znów używasz słowa podobno i albo jesteś łatwowiernym człekiem albo naiwnym. Jak sam na własne oczy nie zobaczysz to nie pakuj się w to g****.

 

pozdrówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pp5585
Nie koniecznie. Znajomy kupil wlasnie takiego paska. Jakos jezdzi nim 4 miesiace i nic szczegolnego nie wymienial. Odrobina cierpliwosci, przeszukiwanie ogloszen i jest sie w stanie znalezc dobry egzemplarz. Naprawde.

 

a moj znajomy kupil lagune 97 za 700 funtow ma ja 4 miesiace i dolazyl do niej 450 (skrzynia znaleziona na zlomie za 200 i wymiana w warsztacie 250, bo w warsztacie chciali ja regenerowac co mialo go w sumie kosztowac 800) za skrzynie biegow, drobne naprawy + wymiana wszytskich oponek (byly zjezdzone do cna) nastepne 500 funtow. Czyli do auta za 700 juz dolozyl 950..... Ja szukajac pasia zjezdzilem duzo duzo miejsc i powiem okazje sie nie trafiaja a moze nawet jak sie trafiaja to indorscy handlarze szybko je likwiduja. Szukalem benzynowego modelu po lifcie:

- pierwszy raz kiedy sie napalilem to byl pasio 2001 wlasnie high motorway millage, nei znam sie na samochodach ale wygladal tak

- kierownica jak by ktos ja obgryzal

- cd nie dziala gosc stwierdzil ze moja plyta pewnie jakas nie tak bo na jego dzialal ale nie mial zeby zaprezentowac.

- a jak powiedzialem mu ze chcialbym zeby auto wziasc na MOT (przeglad) dodam ze bylo swierzo po przegladzie to powiedzial ze chyba zartuje i jakby przestal chciec mi go sprzedac. Pasie maja to do siebie ze malo widac po silniku od gory.

- aha i dodam jeszcze ze jak dzwonielem i pytalem o auto zawsze rozmawialem z kobieta ktora podobno nie widziala przyjechalem na miejsce 220k mill !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak czy inaczej ogladalem okolo 10 moze wiecej pasiow i kazdy ktory mial high millage lub byl podejzanie tani byl do bani. Nie mowie juz co by bylo gdybym patrzyl za autem za 1000 funtow.... moje doswiadczenia byly z autami powyzej 3500 tys. I tak kupilem auto ktore mialo 100k mil i uwazam ze zle kupilem bo pokwapilem sie na niska cene moglem dac 500 funtow wiecej i miec auto z przebiegiem 65-70K gdzie dla mnie 30 tys mil to 2 lata...

 

Pozdrawiam i wiem ze ludzie w polsce nei patrza na przebiegi bo i tak kazdy przekreca licznik ale w UK zwykle przebieg jest zgodny z prawda i liczy sie bardziej niz rocznik.

 

Piotr P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Obiecałem w wątku zamieścić fotki z przeróbki tego Peugota 406 którego pokazywałem przed przeróbką.

Właśnie większość prac nad tym autem zostala zakończona i powiem wam że byłem zaskoczony jednym że jednak cała ściana nie była wycinana ale tylko pewne elementy z drugiej ściany kupionej na giełdzie .

Zresztą popatrzcie sami i porównajcie

 

http://img167.imageshack.us/my.php?image=img0089fw9.jpg

 

http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0090mr8.jpg

 

http://img91.imageshack.us/my.php?image=img0091ea8.jpg

 

http://img98.imageshack.us/my.php?image=img0092gz7.jpg

 

http://img138.imageshack.us/my.php?image=img0094qf0.jpg

 

fotki wczesniejsze przed przeróbką macie w wątku.

 

Pozdrówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
roth bez obrazy ale znów używasz słowa podobno i albo jesteś łatwowiernym człekiem albo naiwnym. Jak sam na własne oczy nie zobaczysz to nie pakuj się w to g****.

 

pozdrówka

 

Ja też dużo szukałem na temat laguny, i każdy piszę że jest to najlepsze auto do przerobienia na ruch prawostronny.

Jednak Ja nie bardzo wierze w to co ktoś pisze i pojechałem na złomowisko gdzie koleś kupuje rozbite auta, jak i sprowadza z anglii na części. Oglądałem lagunę i prawdę mówiąc wg Mnie jest to najprostsze auto do przeróbki.

Jednak Moje zdanie co do tematu przeróbek jest takie iż trzeba mieć dawcę! tzn jakieś rozbite, po dachu autko i spokojnie sobie przekładać! bo jeżeli miałbym jeździć, szukać wszystkich części to olałbym całą sprawę!!!

Już zleciłem kumplowi co śmiga na niemcy, francję żeby poszukał mi taką lagunkę tzn rozbitą!

 

Ja jestem mechanikiem i taką przeróbkę (dla siebie) traktuję jako zabawę, rozrywkę. Dla Mnie nie byłoby ważne żeby zrobić to w jak najkrótszym czasie, tylko spokojnie, dobrze wykonac robotę.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość shel

Witam, mam pytanie, czy ktoś z was w ostatnim czasie robił właśnie może przeróbkę z anglika na europejczyka?

pytam ponieważ miały pozmieniać się przepisy w rejestorwaniu samochodów z kierownicą z prawej strony i tak do końca nie wiem jakie czynności treba wykonać by móc zarejstować auto po przeróbce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam pytanie, czy ktoś z was w ostatnim czasie robił właśnie może przeróbkę z anglika na europejczyka?

pytam ponieważ miały pozmieniać się przepisy w rejestorwaniu samochodów z kierownicą z prawej strony i tak do końca nie wiem jakie czynności treba wykonać by móc zarejstować auto po przeróbce?

 

Witam.

Proponuję lekturkę - http://www.angliki.fora.pl/

Pzdr.Tomay :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jasne jasne, 98 TDI za 1000 funtow ?? zart czlowieku nie osmieszaj sie ja tu mieszkam i powiem szczerze kupie od ciebie wszytskie jezdzace pasie 98-99 w cenie 1200

No chyba ze mowisz o autach z extremalnei wielkim przebiegiem i slabym stanie ale i tak za tysiac nie widzialem.

 

Pozdro

Piotr P.

 

 

Audi A6 2.5 TDI 150 KM rok 2001 - sedan - dobrze wyposazony za 3000 funtow przebieg cos okolo 120 tys mil - kolega wlasnie usiluje sprzedac

--- scalone ---

Masakra. Nie symetryczna grodz. Podobno w lagunie jest barrzo latwo. I ku temu samochodowi bede sie chyba skladal. DCI do tego:)

 

DCI to akurat porazka- co z tego ze sie da przelozyc jak to straszny zlom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne jasne' date=' 98 TDI za 1000 funtow ?? zart czlowieku nie osmieszaj sie ja tu mieszkam i powiem szczerze kupie od ciebie wszytskie jezdzace pasie 98-99 w cenie 1200

No chyba ze mowisz o autach z extremalnei wielkim przebiegiem i slabym stanie ale i tak za tysiac nie widzialem.

 

Pozdro

Piotr P.[/quote']

 

Audi A6 2.5 TDI 150 KM rok 2001 - sedan - dobrze wyposazony za 3000 funtow przebieg cos okolo 120 tys mil - kolega wlasnie usiluje sprzedac

daffyx Odkopałeś czyjegoś posta napisanego ponad 2 lata temu i twierdzisz że 3 lata młodsze audi za niewiele większą kasę ciężko sprzedać. Kolega pp5585 dobrze napisał bo dwa lata temu ceny były dużo wyższe, a teraz całkiem inaczej to wygląda.

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no u mnie jakieś pół roku temu zginą tragicznie policjant wracał z nocnej zmiany a miał lagune II przeróbkę z angola i podczas jazdy coś sie urwało w zawieszeniu w zjechał na przeciwny pas i zderzył sie czołowo z busem obaj kierowcy zginęli :(

po tym zdarzeniu powiedziałem "wole jeździć passatem B3 w wersji oryginalnej niż przerobionym B6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no u mnie jakieś pół roku temu zginą tragicznie policjant wracał z nocnej zmiany a miał lagune II przeróbkę z angola i podczas jazdy coś sie urwało w zawieszeniu w zjechał na przeciwny pas i zderzył sie czołowo z busem obaj kierowcy zginęli

po tym zdarzeniu powiedziałem "wole jeździć passatem B3 w wersji oryginalnej niż przerobionym B6.

 

Kolego nie bądź śmieszny :) co ma zawias do przekładki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego nie bądź śmieszny co ma zawias do przekładki?

Pogłęb trochę swoją wiedzę na temat przeróbek anglików to zapewne przekonasz się że wymagana jest wymiana przekładni kierowniczej na europejską i najczęściej przespawanie kolumny kierowniczej na drugą stronę. A że tu jest Polska i każdy handlarz przerabiający angliki szuka oszczędności stosując patenty typu "maglownica od Astry do Freelandera" to potem mamy przypadki j/w.

Edytowane przez pszemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie przekładki uważam powinny być zabronione... tak samo jak jakieś garażowe HIDy itp....

 

Roger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pogłęb trochę swoją wiedzę na temat przeróbek anglików to zapewne przekonasz się że wymagana jest wymiana przekładni kierowniczej na europejską i najczęściej przespawanie kolumny kierowniczej na drugą stronę. A że tu jest Polska i każdy handlarz przerabiający angliki szuka oszczędności stosując patenty typu "maglownica od Astry do Freelandera" to potem mamy przypadki j/w.

 

Kolego, nie wiem jaka jest Twoja wiedza na temat przekładek, co za tym idzie Ty tez raczej nie możesz znać poziomu mojej wiedzy w tej materii.

 

Jeśli już koniecznie chcesz mi zwracać uwagę, to najpierw się dedukuj

i podczas jazdy coś sie urwało w zawieszeniu

 

wymagana jest wymiana przekładni kierowniczej na europejską i najczęściej przespawanie kolumny kierowniczej

 

Co ma układ zawieszenia do układu kierowniczego?

 

A że tu jest Polska i każdy handlarz przerabiający angliki szuka oszczędności stosując patenty typu "maglownica od Astry do Freelandera" to potem mamy przypadki j/w.

Te praktyki znam bardzo dobrze, mało tego widziałem przypadki gdy Freelander zjeżdżał po przekładce z lawety a maglownica spadała na wał.

 

Wiem też, że jeśli, dopasuje sie odpowiednio "gniazdo" maglownicy i będzie solidnie przymocowana do grodzi to taka maglownica nie będzie żadnym zagrożeniem.

Znanym problem przy stosowaniu magli z astry w freelanderze, jest tez obniżony promień skrętu, ale i temu da sie zaradzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co ma układ zawieszenia do układu kierowniczego?

Nie łap mnie za słówka. Jak sam napisałeś maglownica może się urwać/odkręcić, tak samo jak mocowanie kolumny kierowniczej przyklekrane migomagiem "na sztukę", a do czego to prowadzi to wiadomo.

Chodzi o zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo jazdy, a nie o dyskusję dot. współzależności między ukł. kierowniczym a zawieszeniem.

Dla mnie przekładki bez wymian ściany grodziowej powinny być ZABRONIONE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie przekładki bez wymian ściany grodziowej powinny być ZABRONIONE.

popieram te słowa,co z tego że za samochód z przekładką wyjdzie trochę taniej jak można stracić potem życie albo skasować doszczętnie bryke i powiedzcie czy warte to potem jest swojej ceny???

 

a co do tego co wyżej pisałem to tak urwało się coś w zawieszeniu mam na myśli układ kierowniczy łączący się z układem zawieszenia bo po tym wypadku prokuratura poszukiwała zakładu który się tym zajmował,więc napewno nie była to wina samochodu np.pękniętej opony.

Edytowane przez yunivers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności