Skocz do zawartości
pestana

Chip tuning 2.0 TSI

Rekomendowane odpowiedzi

Jak pytałem się to:

Compsport: 2000zl + Jak to mi powiedziano "No można zrobić DSG +500zł"

Dynsooft: 2500zł od razu na gotowo z softem DSG. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To stanieli. Ja za silnik + skrzynia płaciłem 3500.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@RogerFederer sprawdź VAG PERFORMANCE Kozłowski Paweł ... trochę od Warszawy ale siniki TSI ogarnia podobno b.dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładny wynik.

Z ciekawości jaki koszt takiego upgrejdu?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było juz wcześniej. Dynosoft ma stałą cenę - 2500 zł razem ze skrzynią.

Warto zmienić program w skrzyni. Podniosłem o 350-400 obr (po zmianie biegu na wyższy) i teraz to już całkiem inna, dużo lepsza jazda.

Edytowane przez mkpol
nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś czy zmiana throttle response w VCDS konkretnie to co niżej na obrazku powoduje zmianę w mapie silnika? Bo z tego co wiem jest kilka map w niektórych sterownikach. Np osobna mapa na automat i manual. Czy w tym przypadku to jest zupełnie z tym nie związane? Bo obecnie mam Stage 1 310 PS z Dynosoft i zastanawiam się czy jak zmienię coding na audi to czy nie będzie fabrycznej mapy czy coś w tym stylu. 

image.thumb.png.4829d1ebceab8bc3acefc2b21c26e221.png

 

Edytowane przez Salinsik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym tu "pochwalić" się moim tuningiem wersji 280 KM. Gdy tylko skończyła się gwarancja wymieniłem olej na nowy MOTUL SPECIFIC. Chip był robiony w jednej z firm  trójmiasta. Hamownia 4x4 na rynku od kilkunastu lat. Chip robił pracownik nie właściciel. Jako że to mój 1 kontakt z tuningiem poprosiłem o coś "delikatnego". Dostałem chip z 280@360 na 320@470. 

Po tuningu auto jeździło naprawdę fajnie. Przez całe 4000 km. Wtedy walnęła turbina. Po wymianie turbiny i zdjęciu czipa okazało się że popękał katalizator(wymiana) i ostatecznie popękała głowica przy zaworach - ale z głowicą zorientowałem się po 10 000 km bo najpierw szukaliśmy wycieku w innych miejscach.

Oczywiście olej w silniku zawsze kupowałem sam i wymieniany był maksymalnie po 15 tysiącach kilometrów. To takie ostrzeżenie - żebyście nie słuchali o jakichś tam fenomenalnych silnikach 2.0 TFSI mających po 400 koni ... bo różnie może się trafić i tanio nie jest.  Głowica , turbina katalizator - każda z tych części w serwisie z wymianą to jakieś 10 000.

Chyba się wyleczyłem z tuningu choć mam teraz nowe auto z obniżoną mocą - które się prosi o standardową mapę.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@RysiekOchucki  ponieważ podnosząc moc w TSI najlepiej wybrać się do tunera który te silniki zna... napisz u kogo byłeś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.03.2022 o 09:48, rosol napisał:

@RysiekOchucki  ponieważ podnosząc moc w TSI najlepiej wybrać się do tunera który te silniki zna... napisz u kogo byłeś...

Tune up

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności