Skocz do zawartości
rakud29

Montaż start engine

Rekomendowane odpowiedzi

Ten kto twierdzi że sam przycisk bez systemu bezkluczykowego to bezsens jest w błędzie. Mam lagunę 3 bez keyless i świetna sprawa przycisk start. Wsiadam. Wkładam kartę, naciskam start i od razu po silniku zapalają się lampy, klima i radio. Wbijam jeden i ruszam , ręczny sam się odbija. Choć w pasku to inaczej wygląda nad czym ubolewam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Whiro napisał:

Ten kto twierdzi że sam przycisk bez systemu bezkluczykowego to bezsens jest w błędzie. Mam lagunę 3 bez keyless i świetna sprawa przycisk start. Wsiadam. Wkładam kartę, naciskam start i od razu po silniku zapalają się lampy, klima i radio. Wbijam jeden i ruszam , ręczny sam się odbija. Choć w pasku to inaczej wygląda nad czym ubolewam.

Zapnij pas wbij jedynke i ręczny sam puści ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Whiro napisał:

Ten kto twierdzi że sam przycisk bez systemu bezkluczykowego to bezsens jest w błędzie. Mam lagunę 3 bez keyless i świetna sprawa przycisk start. Wsiadam. Wkładam kartę, naciskam start i od razu po silniku zapalają się lampy, klima i radio. Wbijam jeden i ruszam , ręczny sam się odbija. Choć w pasku to inaczej wygląda nad czym ubolewam.

No tak, bo przecież jak Passat nie ma Keyless to trzeba wykonać procedurę jak przy starcie Boeinga - włożyć kluczyk, wcisnąć sprzęgło, wcisnąć kluczyk, zapiąć pas, wrzucić bieg, wcisnąć gaz i.... ooo hamulec postojowy się wyłączył sam! O, klimatyzacja się sama uruchomiła... o i światła też świecą... łomatko...toć to szok :D

Ale nikomu nic nie mówcie, bo jeszcze pomyślą że każde auto tak ma... ale czekaj... każde współczesne auto tak ma (chociaż Passat i Laguna III to już przecież auta mające technologicznie około 15 lat).

Powtarzam - ja rozumiem sens przycisku, jeśli kluczyk jest w kieszeni/torbie/plecaku i wciskamy tylko przycisk. Ale tak, to tylko bajer, który nic nie zmienia.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, radekrp90 napisał:

Powtarzam - ja rozumiem sens przycisku, jeśli kluczyk jest w kieszeni/torbie/plecaku i wciskamy tylko przycisk. Ale tak, to tylko bajer, który nic nie zmienia.

dokładnie  tak , +1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie temat rozwojowy...

Ktos pomoze?

Pomysl mam taki. Przycisk start-stop wlacza zaplon i odpala samochod bez wkladania kluczyka w stacyjke.

Ktore piny jak polaczyc? 

Wiem, zostaje immo, ale....przenosze immo zalozmy do schowka w tunel srodkowy. Wowczas wchodze do auta wrzucam kluczyk do schowka i auto odpala z przycisku ( ile zasiegu ma immo? 10:20cm?)

Chodzi o to ze drazni mnie jak kluczyk jest w stacyjce i reszta kluczy obija sie o kokpit, a nie bede nosil osobno tylko klucza od auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doskonale cię rozumiem. Ale już lata temu wpadłem na taki pomysł i nic mi nie lata. Wypinam i spokój.

IMG_20191001_205021.thumb.jpg.e51dba0a69b9f80dd1b2ab7015b281c1.jpg

Pomysł z przenoszeniem immo do schowka, no nie wiem, na pewno wykonalne. Niby uzyskujesz coś na wzór systemu bez kluczykowego, ale dziwne że producenci aut na to wcześniej nie wpadli. Tak w ogóle to immo ma chyba zasięg 2-5cm. W busie (renault master) miałem rozwaloną stacyjkę i dało się włączyć zapłoni i kręcić rozrusznikiem 10 groszówką, łyżką, śrubokrętem... Ale żeby immo złapało sygnał i tak trzeba było włożyć kluczyk co najmniej do połowy. Przykładanie kluczyka do stacyjki nie pomagało i tak nie odpalał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpinanie to taki pol srodek... drazni :) Chyba ze.... 

https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-keyless-entry-go-odpalanie-pilotem-8464891271?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

 

Wykonalne? 

Tylko znowu dziala jak kessy... a wiem jak latwo takie auto ukrasc...

Edytowane przez quli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale macie problemy Panowie. Jechać do speców niech wyłączą IMMO (o ile się da) i możecie odpalać jak chcecie ;) Z tym uniwersalnym Keylessem to bym się jednak wstrzymał, bo całość trochę podejrzanie wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, radekrp90 napisał:

Ale macie problemy Panowie. Jechać do speców niech wyłączą IMMO (o ile się da) i możecie odpalać jak chcecie ;) Z tym uniwersalnym Keylessem to bym się jednak wstrzymał, bo całość trochę podejrzanie wygląda.

Wolalbym zeby to immo zostalo, ale jesli zywcem nie zadziala to go wylacze, to nie jest problem.

Poza tym ktore piny ze stacyjki w koncu podpiac do przycisku tak zeby byl i zaplon i odpalanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pasata b5 3B i zamontowałem bez problemu guzik do odpalania.

Moza odpalic guzikiem oraz zdalnie telefonem lub z pilota. Mam to od roku i spisuje sie bezproblemowo.

guzik.jpg

guzikj 2.jpg

sterownik guzik.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to źeś F-16 zrobił... Z miejscem poleciałeś? u mnie też leży czeka zestawik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i dalej konkretow brak ktore piny odpowiadaja za zaplon i odpalanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

mam taki nietypowy problem z cycem,i gdy nie mogę go odpalić normalnie ze stacyjki,odpalam przyciskiem pod maska,gdzie podaje bezposrednio 12V do rozrusznika na automat,ale mam wolny przycisk w panelu koło lewarka zmiany biegów start engine(nie mam keyless)robiłem mody i on pozostał jako dodatek,i teraz tak pomyślałem,że może bym go wykorzystał do odpalania zamiast podnosić maskę i tam załączać ten mój przycisk,podrzuci ktoś jak musiałbym to zrobić by to odpało z przycisku start engine?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie wie jak to ogarnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw napraw oryginalną stacyjkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sęk w tym,że na razie nikt nie może tego ogarnąć co jest z tym moim autem,dlatego odpalam go w ten sposób,bo ze stacyjki to loteria,na 28 jestem umówiony w Gliwicach w Firmie VAG,zobaczymy może ogarną temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Oto schemat podłączenia przycisku Start/Engine/Stop z B7

Temat ogarnięty przy współpracy z CULTUS3

Potrzebne Tunel z B7 wraz z przełącznikami

Moduł Start/Stop - 3AA 905 107 B

Oraz Wymagany BCM (Nie sprawdzałem czy będzie działać z Bordznet)

Kessy (nie sprawdzane bez)

Schemat Podłączenia

Zacisk bezpiecznikowy 1 T32G
T32G pin 2 do T16F/16
T32G pin 3 do T16o / 7
T32G pin 4 do T16f/5
T32G pin 5 do T16F/6
T32G pin 6 pusty
T32G pin 7 do T16F/8
T32G pin 8 do T52B / 17
T32G pin 9 do T52B / 18
T32G pin 10 do T52C / 22
T32G pin 11 do T52B / 37
T32G pin 12 do T26H / 15 ex23
T32G pin 13 do T26H / 16 ex23
T32G pin 14 pusty
T32G pin 15 do T52B/16
T32G pin 16 do masy
T32G pin 17 do bezpiecznika
T32G pin 18 do T52B / 13
T32G pin 19 pusty
Wyjmij Т16f / 5 i podłącz do Т32g / 20 (nalezy wyciagnac pin z kostki stacyjki w jego miejsce idzie nowy z Т16f / 5)
T32G pin 21 pusty
Wyjmij Т16f / 6 i podłącz do Т32g / 22 (nalezy wyciagnac pin z kostki stacyjki w jego miejsce idzie nowy z Т16f / 6)
T32G pin 23 do masy
T32G pin 24 k T26H / 18 ex23
T32G pin 25 do T52B / 51
T32G pin 26 do T16F / 13
T32G pin 27 Pusty
T32G pin 28 do T52C / 18
T32G pin 29 do T52B / 14
T32G pin 30 do T52C / 36
T32G pin 31 do T16O / 14
T32G PIN 32 Masa 

T26H pin 17 do Masy

Należy na końcu zmostkowac kable T32G/4 z T32G/20 

Opis Wtyczek 

T32G - MODUŁ START/STOP
T52C / T52B - BCM
T16O - Moduł kierownicy J527
T16F - Kostka Stacyjki

T26H/EX23 (lewy zestaw) - Zestaw przełączników w tunelu z B7

Kodowanie: Cytat

Żeby w B6 działał rozrusznik przez przytrzymanie przycisku START trzeba w BCM zakodować bajt 9 bit 2

Po przytrzymaniu Hamulca/Sprzęgła oraz przycisku Start/Engine/Stop Auto powinno odpalić

https://www.youtube.com/watch?v=H0RrrU7XgwU&ab_channel=JarosławNowak

 

Edytowane przez zaba141
Poprawa schematu
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brawo Ty, może jeszcze w tym roku uda mi się u siebie to założyć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przycisk musisz trzymać czy wystarczy nacisnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wciśnięcie zapłon przytrzymanie to odpalanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności