Skocz do zawartości
rakud29

Montaż start engine

Rekomendowane odpowiedzi

czyli 5 pod 15 a 6 pod 16 i to mamy zapalanie

a zaplon pod ktore piny

bo ja zrobie sobie tak zeby miec wlaczenie zaplonu zapalanie i wylaczenie z przycisku

ktos napisze jakie piny do zaplonu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co da komuś uruchomienie rozrusznika bez rozblokowania Immo? Z drugiej strony jak ktoś ma sposoby na rozblokowanie IMMO to kluczyk, a raczej jego brak, jest najmniejszym problemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczałem, że piszemy o opcji: wkładam oryginalny kluczyk i wtedy wciskam przycisk. Opcja jak opisujesz to czysta głupota.

 

Ale od samego początku chyba właśnie chodzi o:
a) wiejski tjuning,
b) zaproszenie dla złodzieja i uniemożliwienie wypłaty odszkodowania na własne życzenie (o ile ktoś ma AC).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktos pomoze w temacie czy bedzie gdybal co i jak

potrzebuje piny do wlaczenia zaplonu rozruch juz podany

najlepiej piny wyjscia i w przycisku no i tez w przycisku piny do podswietlenia

a to jak ja sobie to zabezpiecze to moja sprawa powiem wam ze da sie to zrobic lepiej jak fabryka

bo jak wiecie fabryczne zabezpieczenia sa najgorsze i jak ktos chce wasze auto wziasc to czy jest mozliwosc odpalic go bez imo czy z imo to nie problem

 

kolega jeszcze mowil ze piny od imo trzeba po co jak imo jest w sterowniku

 

kolego tu na forum ktos pokazywal ze robil takie cos tylko nie opisal jak to zrobil

z czy to wiejski tjuuuing to twoje zdanie pewnie bledne ale nie mi ciebie oceniac

mozna zrobic ze bedzie dzialal przycisk jak orginalny i bedzie zabezpieczenie przed kradzieza

a jak ty myslisz ze immobiliajzer to dobre zabezpieczenie ?to pamietaj ze dla zlodzieja fabryczne zabezpieczenia sa najlatwiejsze do zlamania

teraz moze sie wypowie ktos kto chce pomoc bo ANDRIUBIKER pisze caly czas ale nie na temat

moze ktos wie pod jakie piny podlaczyc przycisk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rakud29 Przypomnij mi się później jeśli do wieczora nie wrzucę schematów z ELSA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz wrzucic schemat

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zdążyłem wczoraj tego ogarnąć więc spokojniej Panowie :) Forum to nie jedyne zajęcie Moderatorów i Forumowiczów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki

poczekamy

mam nadzieje ze ANDRIUBIKER juz nie bedzie tu pisal bo tylko balagan robi ze on mysli inaczej to niech sobie tam mysli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Schemat dla B7 w załączniku. Jeśli coś jeszcze będzie potrzebne pisz.

KESSY-B7.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rakud29 jak Ci to pomoże to dzisiaj bawiłem się troszkę właśnie odpalaniem z przycisku i wniosek jest taki gdy Podepnę y piny że stacyjki 5 i 6 do 15 i 16 to zapalanie działa, ale gdy Podepnę się podświetlenie przycisku 17 i 18 pin to wtedy gdy włączy się zapłon i nacisne przycisk to zapłon znika, z uwagi na to że na pinie 17 mamy masę diody która jest na płytce przycisków połączona z pinami od zapalania, czyli jednym słowem ****, albo zapalanie albo podświetlenie, ale jak już tak bawiłem się pinami to zamieniłem 17 masę z pinem 18 potencjał plus podświetlenia przycisków i co się okazało gdy trzymałem nacisniety przycisk to wtedy zapłon miałem załączony bez kluczyka, ale jak puściłem zapłonu brak, nie pamiętam czy wtedy miałem podświetlenie włączone ale taka sytuacja mi się przytrafiła i oczywiście jak załączyłem zalpon z przycisku to odrazu na sterowniku imo wyswietlił się błąd.

Co do wiejskiego tuningu to każdy robi co chce ze swoim samochodem nie zależnie czy komuś się to podoba czy nie bo właściciel tym będzie jeździł a nie inni ? A ja pewnie zrobię sobie tak że załączam zapłon normalnie wkładając kluczyk i będę miał dwie opcje odpalać dalej z kluczyka lub z przycisku. Fajna opcja w zimie bo nie trzeba będzie znów sięgać do kluczyka tylko chwilę poczekam aż się świece zagrzeja i z przycisku odpalenie. 

 

Edytowane przez Matiz4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ot bajer, tym bardziej że nie działa prawidłowo - lepiej już KESSY montować ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, radekrp90 napisał:

Ot bajer, tym bardziej że nie działa prawidłowo - lepiej już KESSY montować ;)

Myślałem nad kessy ale drogi wydatek i też nie mało pracy przy tym ?

Heh żona już mi chyba na to nie pozwoli bo i tak narzeka że za dużo czasu przy samochodzie spędzam hahahahhaha :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2019 o 20:31, Matiz4 napisał:

@rakud29 jak Ci to pomoże to dzisiaj bawiłem się troszkę właśnie odpalaniem z przycisku i wniosek jest taki gdy Podepnę y piny że stacyjki 5 i 6 do 15 i 16 to zapalanie działa, ale gdy Podepnę się podświetlenie przycisku 17 i 18 pin to wtedy gdy włączy się zapłon i nacisne przycisk to zapłon znika, z uwagi na to że na pinie 17 mamy masę diody która jest na płytce przycisków połączona z pinami od zapalania, czyli jednym słowem ****, albo zapalanie albo podświetlenie, ale jak już tak bawiłem się pinami to zamieniłem 17 masę z pinem 18 potencjał plus podświetlenia przycisków i co się okazało gdy trzymałem nacisniety przycisk to wtedy zapłon miałem załączony bez kluczyka, ale jak puściłem zapłonu brak, nie pamiętam czy wtedy miałem podświetlenie włączone ale taka sytuacja mi się przytrafiła i oczywiście jak załączyłem zalpon z przycisku to odrazu na sterowniku imo wyswietlił się błąd.

Co do wiejskiego tuningu to każdy robi co chce ze swoim samochodem nie zależnie czy komuś się to podoba czy nie bo właściciel tym będzie jeździł a nie inni ? A ja pewnie zrobię sobie tak że załączam zapłon normalnie wkładając kluczyk i będę miał dwie opcje odpalać dalej z kluczyka lub z przycisku. Fajna opcja w zimie bo nie trzeba będzie znów sięgać do kluczyka tylko chwilę poczekam aż się świece zagrzeja i z przycisku odpalenie. 

 

Fajnie by było jak by można było tylko z przycisku odpalić 

A co do podświetlenia to ciekawe jak dział to w oryginale że jest podświetlany przycisk i zapłon działa z przycisku 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, rakud29 napisał:

Fajnie by było jak by można było tylko z przycisku odpalić 

A co do podświetlenia to ciekawe jak dział to w oryginale że jest podświetlany przycisk i zapłon działa z przycisku 

Teraz działa tak że przycisk zwiera piny 15 i 16, a tak jak widać w schemacie do tegych styków idzie jeszcze pin 8 z masą, reszta steruję komputer. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz teraz podświetlenie przycisku no i zapłon po przycisku i start 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, rakud29 napisał:

Czyli masz teraz podświetlenie przycisku no i zapłon po przycisku i start 

Teraz zrobiłem podświetlenie i z uwagi że pin 15 i 16 jest zwierany z pinem 17 i 8 Masa dołożyłem przekaźnik gdzie cewke podpiolem na stałe 12V a drugi koniec do pinu 15 a może być też 16 bez różnicy. W styk NO przekaznika wpiolem przewody dolutowanie z pinu 5 i 6 stacyjki i mam odpalanie :) Wiadomo trzeba włożyć kluczyk i włączyć zapłon a odpaleniu można z kluczyka i można z przycisku, a gaszenia to poprostu wyciągnięcie kluczyka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre by to było jak by zapłon był jeszcze z przycisku 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak wtedy rozwiążesz "problem" immobilizera? Oczywiście zawsze można założyć pastylkę na stałe w aucie ale to przecież nie o to chodzi, żeby każdy "jełop" wszedł do auta i sobie nim odjechał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś się wymyśli można zrobić jakieś zabezpieczenie ważne żeby jak jest przycisk to i zapłon można było by włączyć i odpalić z przycisku 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności