Tepeen Zgłoś #1 Napisano 19 Stycznia 2019 Czy doposazal ktos moze 2.0 bitdi w webasto ? Orientuje sie ktos jaki koszt w aso ? lub gdzie indziej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #2 Napisano 19 Stycznia 2019 W aso cos 8tys Indziej 5 do 6 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3 Napisano 19 Stycznia 2019 To zależy kolego czy masz już samochód do webasto przygotowany, sprawdź w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majkel2017 Zgłoś #4 Napisano 19 Stycznia 2019 A były przygotowane do webasto? Bo wydaje mi się że nie. Jeśli się mylę to będę się cieszył bo sam bym chętnie piecyk dosztukował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tepeen Zgłoś #5 Napisano 23 Stycznia 2019 Zadzwonie dzis, zapytam :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #6 Napisano 23 Stycznia 2019 Wyłączyłem w menu klimy grzanie grzalki elektrycznej. Nie wchodzi przy kazdym Zapalaniu i na krotszych odcinkach przy gaszeniu na obroty Za kazdym razem zastanawiam sie czy to dpf. Ja jednak z powrotem włącze grzałke Wnetrze tak szybko sie nie dogrzewa .i o dziwo silnik tez ma klopot z dogrzaniem sie. Temperatura oleju o jakies 5do 7 stop mniej. I po trasie 35 km mialem komunikat Silnik nie osiągnoł temperatury roboczej. Aha ta grzalka wpływa na szybkosc odgrzania szyby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #7 Napisano 23 Stycznia 2019 Rozumiem ze jest ona tylko przy klimie automatycznej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jast72 Zgłoś #8 Napisano 23 Stycznia 2019 Gdzieś wyczytałem, że automatyczne dogrzewanie przy climatronicu mają samochody VW z silnikami TDI. Benzynowe nie są w nie wyposażone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #9 Napisano 25 Stycznia 2019 Dogrzewanie fajnie działa ...od razu ciepłe powietrze .Ale też jakby wolniej się nagrzewa sam silnik... czyli odbiera ciepło z silnika ? Przy takim obciążeniu silnik powinien szybciej się nagrzać ...nie kumam tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #10 Napisano 26 Stycznia 2019 Grunt ze grzeje wyraznie szybciej Na logike to przy wypalaniiu dpf ta grzałka tez grzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majkel2017 Zgłoś #11 Napisano 26 Stycznia 2019 Pytalem w aso o dokładkę ogrzewania postojowego. Jest to możliwe dla aut po 7 tygodniu 2015 - tak mi powiedziano. Piec 6,5k brutto, montaż ok 3,5k brutto Nie sprawdzali czy auto przygotowane pod instalacje pieca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #12 Napisano 19 Stycznia 2021 Pytanko do kolegów co mają fabryczne ogrzewanie postojowe Webasto , ponieważ zastanawiam się nad dołożeniem : 1. Czy jak jest webasto w b8 to są dwa czy jeden akumulator ? 2.Czy zimową porą są problemy z rozruchem auta , bo webasto troche prądu zużywa ? 3.Czy jest jakiś system zabezpieczajacy przed rozładowaniem akumulatora ? 4.Czy wogóle warto coś takiego montować w osobówce Edytowane teraz przez Marek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adr01 Zgłoś #13 Napisano 20 Stycznia 2021 Sam się zastanawiam nad dołożeniem piecyka. Miałem w poprzednim aucie Land Rover Discovery - było zamontowane tylko jako dogrzewacz silnika, ale w prosty sposób dołożyłem sterowanie i zimą było jak znalazł... 1. Z Passatem nie mam w tym doswiadczenia, ale w poprzednim aucie był jeden standardowy aku 100Ah. Trzeba było zimą od czasu do czasu podładować, szczególnie jesli nie jeżdziło się w trasy (1 x miesiąc). Ten piecyk nie ogrzewał kabiny, tylko płyn chłodzący, ale po uruchomieniu silnika szybko mozna było ogrzać wnętrze. 2. Webasto zjada prąd na świecę żarową przy rozruchu piecyka oraz na pompkę paliwa, wentylatorek i pompkę cieczy chłodzącej. Poza tym jak piecyk podgrzeje silnik, to rozruch jest z duzo mniejszymi oporami. 3. Sterowanie sprawdza: graniczne napięcie aku poniżej którego piecyk się nie włączy. 4. Warto, szczególnie jesli nie parkujesz w garażu. BTW - łatwo mozna dołożyć sterowanie z poziomu telefonu poprzez sterownik z kartą sim. W załaczeniu przykładowa instrukcja Webasto TT-V Webasto TT-V.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #14 Napisano 20 Stycznia 2021 No właśnie interesuje mnie czy powinien być drugi akumulator , bo z tego co wiem w modelu b6 taki był dla webasto , a nie chciałbym sytuacji kiedy wsiadam do ciepłego auta , a tu rozrusznik nie gada (po co mi ciepłe auto jak nie mogę nim odjechać ). Druga sprawa czy jak jest webasto to czy powinien być podłączony /zakodowany ten elektryczny dogrzewacz (ta grzałka elektryczna zamontowana w obudowie nadmuchu ) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adr01 Zgłoś #15 Napisano 20 Stycznia 2021 On 1/26/2019 at 11:45 PM, Majkel2017 said: Pytalem w aso o dokładkę ogrzewania postojowego. Jest to możliwe dla aut po 7 tygodniu 2015 - tak mi powiedziano. Piec 6,5k brutto, montaż ok 3,5k brutto Nie sprawdzali czy auto przygotowane pod instalacje pieca. To chyba kolega Eldar montuje w konkurencyjnej cenie 5k PLN, bo szukając znalazłem na stronie... może ze zniżką dla forumowiczów? https://eldar-sklep.pl/strona-glowna/vw-passat-b8-webasto-ogrzewanie-postojowe-montaz.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #16 Napisano 20 Stycznia 2021 Dzięki za info , ale ja sobie sam zamontuje za max 2000zł na oryginalnych częściach. Potrzebuje tylko informacji odnośnie adnośnie drugiego aku i czy fabrycznie była montowana grzałka w obudowie nagrzewnicy , bo chce mieć to w pełnym oryginale. Pytam ponieważ kilkukrotnie montowałem gotowy kit doposażeniowy od Webasto ,ale w autach dostawczych i tam zawsze był montowany dodatkowy akumulator i specjalny przekaźnik który załączał ładowanie drugiego aku tylko po starcie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qba1986 Zgłoś #17 Napisano 20 Stycznia 2021 Mam u siebie oryginalne Webasto w 2.0bitdi i jest tylko jeden akumulator na cały samochód ale bodajże ma 95Ah. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #18 Napisano 23 Lutego 2021 Witam kolegów Czy ktoś co ma webasto i discover pro , mógłby sprawdzić jw discover pro jaką wartość w adaptacjach ma w : Car_funkion_list_bap_gen2_auxilary_heating_0x03_msg_bus Dołożyłem webasto i po naciśnięciu ikonki grzania ,komunikat "ogrzewanie postojowe nie dostępne "... ,sterownik silnika zakodowany ,can gataway zakodowany , bcm też , klima też , jedyny błąd to zablokowana klapa rozmrażania w klimatroniku . Urządzenie grzewcze sprawne po wysterowaniu testerem działa . No chyba że ktoś ma inne pomysły ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raduss Zgłoś #19 Napisano 23 Lutego 2021 [LO]_auxilary_heating_0x03:[VN]_activated [LO]_auxilary_heating_0x03_msg_bus:[VN]_CAN_Comfort Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #20 Napisano 23 Lutego 2021 Możesz jeszcze wrzucić kodowanie discover pro , bo magistralale komfort też testowałem i wywala bład komunikacji z webasto ( może coś w kodowaniu jest ukryte) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach