Skocz do zawartości
mblonski

Wykasowałem błędy i mój VW nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

Od wczoraj jestem posiadaczem kabla VCDS i już wiem czym to grozi. Zrobiłem Auto-Scan po przeskanowaniu samochodu nacisnąłem "Kasuj wszystkie kody" i to by było na tyle. Auto nie odpala. Po włożeniu kluczyka mrygają kontrolki i po czasie wszystko gaśnie. I co teraz. Da się to jakoś naprawić. Po przeskanowaniu auta wywala teraz mnóstwo błędów z poduszkami, hamulcami itd. POMOCY!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akumulator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odłączyłem podpiąłem i nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czy się nie rozładował? 

 

I co to przede wszystkim znaczy "nie odpala"? Silnik kręci i nie załapuje czy rozrusznik nawet nie kręci?

Edytowane przez jihad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie kreci. Teraz nawet kotrolki sie nie swieca. Nie dziala radio nawet nie da sie zamknac auta. Ale swiatla sie pala. Jak robie Auto-scan teraz to prawie wszystko na czerwono od hamulcow po poduszki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akumulator ma napiecie 6.7 wiec rozladowany. Tylko czemu wszystko na czerwono swieci w vcds. Po wlozeniu kluczyka kontrolki sie zapalja po 2s zaczynaja mrygac i piszczec przez 5s pozniej znowu sie zapalaja i wiecej nic sie nie dzieje. Mryga caly czas kontrolka od hamulca recznego. A czy to co zrobilem kasowanie tych bledow z teho poziomu bylo czyms niezgodnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy sterowniki nie mają prawidłowego napięcia zasilania to sypią błędami. Naładuj akumulator i po temacie. Być może w najbliższym czasie trzeba będzie go wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ma 6.7V to aku już nie żyje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akumulator ma 6,7V? Spróbuj go naładować, ale nie liczyłbym na wiele, bo takie napięcie wskazuje bardziej na uszkodzenie niż rozładowanie. Po prostu akumulator powiedział żegnaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe..podpialem go do ladowania na 12h.. ladowanie spadlo do 5A wiec zalozylem ze juz po nim..ale wsadzilem go do auta odpalilem i chodzi jak zly..napiecie 14.5V..

Tak na przyszlosc..mozna odcztywac i kasowac bledy na odpalonym silniku..?ma to jakies znaczenie..

Nie dziala funkcja start/stop wiec pewnie aku za dlugo nie pozyje..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, mblonski napisał:

A to ciekawe..podpialem go do ladowania na 12h.. ladowanie spadlo do 5A wiec zalozylem ze juz po nim..ale wsadzilem go do auta odpalilem i chodzi jak zly..napiecie 14.5V..

Tak na przyszlosc..mozna odcztywac i kasowac bledy na odpalonym silniku..?ma to jakies znaczenie..

Nie dziala funkcja start/stop wiec pewnie aku za dlugo nie pozyje..

do 5A Ci spadło ? to ile  A ładowałes  go  na początku ....15A ? 

naładowny akku to spadnie  do 1A albo i mniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie z 8-9Amper bylo jak go podpialem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak spadło do 5A to go nie naładował dobrze....

14.5V to daje alternator a nie, że aku ma takie napięcie...

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radzicie wymienic go czy jezdzic az padnie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, mblonski napisał:

Tak na przyszlosc..mozna odcztywac i kasowac bledy na odpalonym silniku..?ma to jakies znaczenie..

można i nie powinno to powodować komplikacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mblonski napisał:

Radzicie wymienic go czy jezdzic az padnie..

naładuj go.... odstaw na min 12h w ciepłym pomieszczeniu i zobacz jakie ma napięcie

W ogóle to jest akumualtor AGM czy zwykły?

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AGM..

Juz go wstawilem do auta a w takie zimno nie chce mi sie za bardzo go wyjmowac..zastanawiam sie tylko nad wymiana bo jak mi padnie z nienacka to jeszcze auta nie otworze i dopiero beda jaja..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to sprawdź napięcie jakie ma przed odpaleniem silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności