auto85 Zgłoś #1 Napisano 12 Stycznia 2019 Panowie,przez pierwsze metry od ruszenia np.z rana lub dlyzszym postoju szuraja mi hamulce przednie...zastanawiam sie nad wymiana. co myslicie o takim zestawie DACO?dobra to firma? https://allegro.pl/audi-q3-vw-passat-b8-tarcze-klocki-przod-germany-i7361719193.html lub FEBI https://allegro.pl/oferta/febi-tarcze-klocki-przod-vw-passat-b8-312mm-7453718167 312 mm takue sa u mnie w 1.6tdi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #2 Napisano 12 Stycznia 2019 (edytowane) Hm... szurają? Passat czasem nie powinien sam informować i bliskim końcu klocków? No chyba że Cię informował, ale to olewałeś? Opcja 2 - od wilgoci łapią lekki osad, który po kliku hamowaniach mija? Edytowane 12 Stycznia 2019 przez googie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #3 Napisano 12 Stycznia 2019 Opcja 2.:-)nie estetycznie to wyglada,klockow jest tak na oko jeszcze centymetr. Pozatym tarcze jezdza chyba od nowosci w tym aucie i pisiadaja juz lekki rant. Mam tez wrazenie jakby przednia prawa tarcza nie oczyszczala sie tak do konca z tego osadu.lewa OK. pozniej wkleje fotki. Jak oceniacie ten zestaw DACO?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #4 Napisano 12 Stycznia 2019 Dolozyl bym 100 i wzial textara. Jak to jest z czujnikami zuzycia - ma je tylko 1 klocek? I ktory model ma 340mm? bitdi i beznyny 240km itp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #5 Napisano 12 Stycznia 2019 Czujnik jest tylko jeden. podeslijcie jakiegos linka gdzue te tarcze kupic bo sprawdzalem tylko allegro.no i czy 312mm beda ok:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #6 Napisano 12 Stycznia 2019 Ok,temat DACO nie aktualny,naczytalem sie w necie ze badziewie:-) Kurde bylem w garazu zapomnialem fotek porobic tych przednich hamulcow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borsuk83 Zgłoś #7 Napisano 12 Stycznia 2019 Szuranie klockow o rdzawy nalot na tarczy, zwlaszcza po wilgotnej nocy jest zupelnie normalne. O ile tarcze maja jeszcze wymagana grubosc to nie ma potrzeby ich wymieniac. ...no chyba, ze Ci sie przelewa Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #8 Napisano 12 Stycznia 2019 Nie przelewa,ale nie podobaja mi sie wizualnie.jutro wkleje foty bo dzis zapomnialem. ta prawa tarcza jakby szybciej i wiecej tego nalotu lapala.zostawilem auto przed garazem na deszczu to z rana porobie foty(jak nie zapomne) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #9 Napisano 12 Stycznia 2019 W życiu bym tego nie ruszał. Jest wilgoć, na kołach masz też pewnie nalot z soli drogowej. Tarcze szybciej pokrywają się nalotem. Przyhamujesz kilka razy i powinno być OK. Założysz jakiś tani zamiennik to nie dość, że będzie szurać dalej to jeszcze mogą się szybko pokrzywić albo piszczeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #10 Napisano 12 Stycznia 2019 To że jedna więcej łapie to zależy od wiatru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #11 Napisano 13 Stycznia 2019 We wtorek jade do mechanika na wymiane oleju to zerknie. ja chyba jestem troche nadgorliwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #12 Napisano 13 Stycznia 2019 dawaj do mnie to razem oliwke wymienimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #13 Napisano 13 Stycznia 2019 Tak to wyglada po nocce..pierwsze dwa zdjecia prawa i lewa tarcza. kolejne dwie fotki po ok 5 kilometrach. prawa tarcza ewidentnie mocniej koroduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borsuk83 Zgłoś #14 Napisano 13 Stycznia 2019 Wygladaja idealnie, nic nie zmieniaj. Najpewniej jak zostwisz samochod na noc lewa strona ustawiona tak jak teraz stoi prawa to bardziej zrudzieje lewa, warunki atmosfetyczne, wiatr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HTN Zgłoś #15 Napisano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Wymiana zbędna. Kupisz nowe i będzie to samo. Jak jeździłeś po ciapie, to daj klocki do przeszlifowania - mogły nałapać syfu. Mi jedną tarczę przed świętami mocno zrysowało, bo syf się dostał. Jak mam coś polecić, to niestety jest to loteria. Odradzam Zimmermann i Textar. Miałem je w BMW. Oba komplety nie dojechały 5.000km. Zimmermann nawet na tyle się pokrzywiły po 10.000km. Zimmermann'y mają jeszcze jakąś farbę na sobie, która się przykleiła do piasty i trzeba było mocno czyścić, bo nowy komplet tarcz (już oryginał) po montażu wykazywał bicie 0,25mm. Miałem już reklamować, ale odkryłem tą farbę na piastach. Po wyczyszczeniu bicie zmalało do 0,02 (0,05 dopuszczalne). Podobno Brembo i polskie Rotinger'y dają radę. Edytowane 13 Stycznia 2019 przez HTN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #16 Napisano 14 Stycznia 2019 Z rana.fajtycznie z tej strony gdzie zawiewa tarcza rardziej skorodowana. na fotkach lewa i prawa tarcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #17 Napisano 15 Stycznia 2019 Nie szukaj dziury w całym. Jeździj. Przyjdzie wiosna i problem zniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #18 Napisano 16 Stycznia 2019 Juz sie wyleczylem z wymiany tarcz.jestem chyba nadgorliwy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mic6919 Zgłoś #19 Napisano 9 Marca 2021 (edytowane) Witam. mam pytanko. Czy szanowni koledzy mają wiedzę jaką siłą dokręcić jarzmo oraz śruby zacisku? Nm? Edytowane 10 Marca 2021 przez mic6919 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radektraveller Zgłoś #20 Napisano 3 Maja 2021 (edytowane) Witam mam problem z hamulcami passat b8 kombi 1.6 TDI ostatnio auto stalo w wilgotnym garażu 2 tyg. Tarcze przed postojem były ok. Po postoju tarcze mocno skorodowaly tak z podczas hamowania mocno szorowały po ok 100 km zauważyłem że auto jakby pulsowało przy hamowaniu przy lekkim dohamowywaniu. Z tyłu tarcze nie wycierają się na całym obwodzie a z przodu też nie są idealnie czyste. Co się mogło stać? Pierwsze zdjęcia to tył 2 i 3 przód i 4 to tył Edytowane 3 Maja 2021 przez Radektraveller Błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach