Skocz do zawartości
kris_bravo

Prośba o analizę logów 1.9 tdi AWX 130km

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę doświadczonych forumowiczów o sprawdzenie logów. Passat 1.9 tdi 130km AWX słabo się zbiera siędo 2 tys obrotów, na zimnym silniku to wogóle jest tragedia. Mam też problem z wyższym spalaniem paliwa . Spalanie na dzień dzisiejszy jest większe o około 2-3 litry. (Zima 11-13l, lato 8-9l).W lato wymieniony został czujnik temp. Czujnik nieoryginalny z serwisu aukcyjnego. Wskazania na zimnym oraz ciepłym silniku różnią się o około 10 stopni pomiędzy czujnikiem G-2 i G62. Na rozgrzanym silniku były wskazania 90  i 81 stopni.  Dziękuję z góry.

Statyczne:

http://vaglogi.pl/log-000_qp7sJ.html

http://vaglogi.pl/log-001_oPQhHf7.html

http://vaglogi.pl/log-003_C1y2P.html

http://vaglogi.pl/log-004_IZoWx.html

http://vaglogi.pl/log-007_eoHEVf.html

http://vaglogi.pl/log-010_D6322z7.html

http://vaglogi.pl/log-011_6f421E7.html

http://vaglogi.pl/log-013_1S2nU7.html

http://vaglogi.pl/log-018_LNy9NaP.html

http://vaglogi.pl/log-023_IMDfG.html

 

Dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-001_dF3Ku.html

http://vaglogi.pl/log-003_5CFr7.html

http://vaglogi.pl/log-004_I705t.html

http://vaglogi.pl/log-008_9BAIf7g.html

http://vaglogi.pl/log-010_Y1iAiv0.html

http://vaglogi.pl/log-011_VH0hJF.html

Edytowane przez kris_bravo
Brak odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co ustaw synchronizacje wałka rozrządu na 0 . Masz+3+5

Pompowtryski też nie ciekawie wyglądają .Może czas na nowe uszczelnienia + Regulacja Pompowtrysków + dogięcie pinów. 

Zastanawia mnie też niskie Zadane ciśnienie doładowania .Powtórz Log dynamiczny 8,10,11 Pedał gazu w podłodze !

Spróbuj również wyczyścić przepływomierz , sprawdź podciśnienie ,przewody,kruciec przy pompie.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobię jeszcze raz logi i wrzucę. Dzięki za zainteresowanie.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za pomocne wskazowki. Duże zmiany na plus po ustawieniu kąta synchronizacji wałka rozrządu na wartość 0, - 0,6. Auto lepiej ciągnie od 1500 obr,  spalanie spadło. Co ciekawe poprawiły się wskazania na pompowtryskach, wartosci się poustawiały w okolice zera ?. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Pozdrawiam Pokonamwas. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się że mogłem pomóc ;) Pozdrawiam

Edytowane przez Pokonamwas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności